Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובב מותג - פיג'ו - 208GTI


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2904 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רצה הגורל - ובהתראה קצרה נזדמן לי לנהוג היום באיביזה קופרה החדשה.

 

זה שווה שרשור משלו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה שווה שרשור משלו...

 

אחרי שאנהג בקורסה אשמח לפתוח שרשור השוואתי בין השלוש. בהנחה וגם תמחורה של הקורסה יהיה תחרותי, העובדה שיש לך אלטרנטיבות של הוט האץ' עם כ-200 כ"ס במחיר של משפחתית, היא סיבה אמיתית למסיבה.

 

הענן היחידי שמעיב על החגיגה זו העובדה שפיאסטה ST - הזולה והטובה בחבורה לפי כל מקור אפשרי - מסורבת עליה ע"י היבואן הרשמי, בעוד התמחור של איילון רחוק מלהיות מבריק.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שאנהג בקורסה אשמח לפתוח שרשור השוואתי בין השלוש. בהנחה וגם תמחורה של הקורסה יהיה תחרותי, העובדה שיש לך אלטרנטיבות של הוט האץ' עם כ-200 כ"ס במחיר של משפחתית, היא סיבה אמיתית למסיבה.

 

הענן היחידי שמעיב על החגיגה זו העובדה שפיאסטה ST - הזולה והטובה בחבורה לפי כל מקור אפשרי - מסורבת עליה ע"י היבואן הרשמי, בעוד התמחור של איילון רחוק מלהיות מבריק.

 

אכן, שהחיינו!

מחכה להשוואה.

 

בכמה איילון מתמחרים?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע במקרה עלויות אחזקה וביטוח? אם גם פה המצב טוב . אז בהחלט מצאנו אולי רב מכר

 

 

Sent from my Nokia 2120 using Tapatalk

לי הוצע ביטוח מקיף + חובה 4600 שח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וללא ייבוא מסודר לארץ והיכרות של המוסכים מבחינת טיפולים חלפים וכו'...

 

הפיאסטי זה ה-פספוס הכי גדול בשיווק המוטורי של סגמנט ה"פרקטיקל ספורטיביות" בארץ, לדעתי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח את המיאטה החדשה - משקל ובסיס גלגלים כמעט זהים לאבארט 500! זו נקודת מוצא מצוינת שמהנדסי מאזדה שאפו אליה ולא בכדי.

 

כולם שואפים להיות כמו האבארט. מיאטה, 911, פרארי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השנקל שלי, אחרי נסיעה קצרה יחסית:

הרכב מאוד נח. זו הספורטיבית הכי נחה שיצא לי לשבת בה. מאוד מהר מצאתי תנוחה שהייתה לי די נחה, ולא הרגשתי שלטווח הרחוק הרכב הולך לפרק לי את הגב. מאידך, ידית העברת ההילוכים לא היתה כ"כ לרוחי. משהו שם לא ממש נח, אבל אולי זה גם עניין של הרגל.

הוא מהיר בצורה מפחידה, וזה מדהים ומפתיע לגלות כל פעם מחדש איזו התקדמות חלה בתחום הזה אפילו בקצת שנים שאני מתעניין בנהיגה ספורטיבית. מצד שני, בניגוד לאס1, למשל, הרכב הזה כן דרש ממני הורדות הילוכים בעליות או עקיפות, ודורש קצת יותר תפעול, כדי לשמור על קצב.

ההגה שלו היה לי רופס מדי, לא נהנתי מהמלחמה איתו שכבר הזכירו כאן, והייתי יותר שמח לו היה לו יותר משקל. בהתאם, לא הרגיש לי גם מאוד מדויק, בניגוד לקופר אס או אס1 או רכבים אחרים.

מבחינת הבלימה, מכיוון שלא היה לי לא הזמן ולא המקום, הגעתי בערך ל-2 בלימות יחסית חזקות. בשתיהן הרכב בלם טוב, וזה לווה בתנודתיות של המרכב, שיש גם ב-500, וזכור לי שיש גם בחולייטה תלתן, ואולי גם עלול להשרות קצת חוסר בטחון על הנהג בכל מה שקשור לבלימה.

 

מכיוון שבדומה לבגירה אני יותר מתחבר לנהיגה בקווים נכונים, ופחות לקשקושי זנב, לא ניסתי לבדוק שום אספקט כזה.

 

בשורה התחתונה הרכב מאוד מהיר, ובתחושה שלי, כנהג ממוצע למדי או פחות מזה, בניגוד לחלק מהמתחרים כן דורש גם עבודה מהנהג, כדי לשמור על הקצב אליו הוא מסוגל להגיע. אין ספק שאם לוקחים בחשבון עד כמה הוא נח, הוא נותן תמורה טובה מאוד לאגרה.

מאידך, אני לא בטוח לחלוטין שזה רכב שאפשר להנות איתו גם בקצבים נמוכים יותר, ולי אישית, בתור מי שלא מחפש תמיד את המהירות התלת ספרתית בשעון, זה קצת חסר.

 

 

שוב, כל מה שנכתב כאן מבוסס על נסיעה קצרה מאוד יחסית, בכביש שהוא גם לא סופר - טכני.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם שואפים להיות כמו האבארט. מיאטה, 911, פרארי.

כי במיאטות הקודמות בסיס הגלגלים היה ארוך. עוד מ-1989. יפנים עקשנים.

 

האבארת' 500 (מה אבארת', כל פיאט 500. בעצם מה 500, פיאט פאקינג פאנדה) היא שגרמה למהנדסי מאזדה להכנע ולעבור לבסיס גלגלים קצר בדור הרביעי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הצרפתיה: מאסתי במשחקי חתול ועכבר עם לוח השעונים וגלגל ההגה וגם מרכב ה- 3 דלתות פחות קורץ לי. עם זאת, אין ספק שהיא אחת הקניות היותר מוצלחות היום. קחו בחשבון שלא הייתי פוסל גם את הספרדיה מבית וואג - מדובר בפולו בתחפושת.

 

תודה על הסקירה, כן ירבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי איך ה 500 אילצה את מהנדסי מזדה "להכנע".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה תמיד מנסים לחקות את פיאט, תראה איך הם גנבו את המיאטה החדשה מה-124 שפיידר של פיאט!

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגיל, שונאיך (בר, אביה, Dj) מפרשים את הכתוב כפי שמתחשק להם לפרש, גם אם זה הפרוש הפחות סביר שדורש עיקום ועיוות הנאמר עד לכדי גיחוך - וכל זאת על מנת שתזומן להם הזדמנות לפרוק את שנאתם על מושאה.

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2904 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...