Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלו 2 האופציות העומדות לרשותי.

משפחה 4 נפשות + כלבה גדולה.

ג'יפון מנוע 1.2 טורבו מול מנהלים 2 ליטר

, איזה כדאי יותר? מה דעתכם?

פורסם

דבר ראשון התא מטען בקשקאי קטנטן, אני הייתי באותה הבעיה כמו שלך יש לי שני פיטבולים גדולים. הפתרון שלי היה הCX-5, המנוע הרבה יותר טוב מבקשקאי, התא מטען גדול יותר ומכניס את שני הפיטים בלי בעיה והאוטו מאובזר מאוד.

פורסם

המזדה 6 2.0 דור 3 כבדה לדעתי על המנוע ובגלל הכיול לחסכון מאיצה קצת בכבדות (לדעתי).

אני ממליץ לשקול בחום רכישת מזדה 6 לקשורי 2.5 ליטר - תוספת לא גדולה במחיר, אבל מנוע חזק וגמיש הרבה יותר, וככל הנראה עדיין חסכוני. בסה"כ ההוצאות על שני הרכבים האלה צריכות להיות דומות אם לא זהות. ותקבל גם גג נפתח! דבר נוסף - האוטו מרווח, אבל הוא ארוך - פלוס ומינוס תלוי מה הצרכים. אם אתה רוצה ללכת על ה 2.0, אזי מומלצת הסטיישן כפי שאמרו מעלי, שהיא קצרה יותר.

פורסם (נערך)
דבר ראשון התא מטען בקשקאי קטנטן, אני הייתי באותה הבעיה כמו שלך יש לי שני פיטבולים גדולים. הפתרון שלי היה הCX-5, המנוע הרבה יותר טוב מבקשקאי, התא מטען גדול יותר ומכניס את שני הפיטים בלי בעיה והאוטו מאובזר מאוד.

לא יודע מאיפה אתה שואב את הנתונים שלך, אבל לCX-5 (בארץ...) תא מטען גדול ב2 ליטר עלובים מהקשקאי.

שניהם כ400 ליטר לא מרשימים במיוחד.

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם
לא יודע מאיפה אתה שואב את הנתונים שלך, אבל לCX-5 (בארץ...) תא מטען גדול ב2 ליטר עלובים מהקשקאי.

שניהם כ400 ליטר לא מרשימים במיוחד.

 

לא יודע מה שיטת המדידה, אני יודע מה עשיתי פרקטית. לקחתי את שני הכלבים ניסיתי להכניס אותם לתא מטען של הקשקאי של חבר, לא ממש הלך בקושי אחד בצפיפות. הלכתי לשכן עם CX-5 הכנסתי את שני הכלבים, אמנם זה לא סופר מרווח (זה לא ריינג' רובר) אבל שניהם נכנסים בכיף.

עוד שאלות?

פורסם

לדעתי הקשקשאי 1.2 תהיה בחירה מוצלחת יותר - אני יותר נהנתי לנהוג עליה (בפעמיים שזה קרה). לקחת אותן לנסיעת מבחן?

פורסם
לדעתי הקשקשאי 1.2 תהיה בחירה מוצלחת יותר - אני יותר נהנתי לנהוג עליה (בפעמיים שזה קרה). לקחת אותן לנסיעת מבחן?

 

יום שישי הזה נסיעת מבחן על הקשקאי אעדכן אתכם בממצאים.

פורסם

עולה גם האופציה לקאיה ספורטאז החדשה.

הבחירה כעת היא בין הקשקאי ספורטאז ומזדה 6

השמועות אומרות שהספורטאז מנצחת.

יש אמת בגו?

פורסם

דבר ראשון שיהיה לך ברור שניהם רכבים מצוינים אבל כמו שיואב רשם האבזור בטיחות של הספורטאז הרבה יותר נרחב מבחינת נוחות אני ממליץ לך לעשות נסיעת מבחן גם בספורטא אחרי שאתה עושה בקשקאי, כי לי אישית היה יותר נוח הספורטאז אבל אני חושב שכל אחד צריך לבדוק בשביל עצמו,

אני מצרף לך השוואה בין הקשקאי לספורטאז שתוכל לקרוא יותר פרטים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4764636,00.html

×
×
  • תוכן חדש...