Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מנוע חזק יותר ואבזור בטיחות הרבה יותר נרחב בספורטאז כנגד חסכון בדלק בקשקאי.

 

לא יצא לי לבחון את צריכת הדלק של הקשקאי אבל אין ספק שמערכות הבטיחות שהוטמעו בספורטאז', נוחות הנסיעה והעיצוב המודרני מהווים יתרון משמעותי.

פורסם
עולה גם האופציה לקאיה ספורטאז החדשה.

הבחירה כעת היא בין הקשקאי ספורטאז ומזדה 6

השמועות אומרות שהספורטאז מנצחת.

יש אמת בגו?

 

הספורטאז' ללא ספק מנצחת (אם כי אני משוחד, בדיוק קניתי אחת). בנימה יותר אובייקטייבת מדובר במכונית עם אבזור טוב יותר, נוחה יותר (לדעתי) ומערכת הבטיחות שהתקינו בדור החדש זה לא סתם גימיק.. מבחינתי זה שווה יותר מכל שאר השינויים שביצעו משנה שעברה. אבל שוב, תיקח את הרכבים לנסיעות מבחן ותתרשם בעצמך - על טעם ועל ריח.

פורסם
עולה גם האופציה לקאיה ספורטאז החדשה.

הבחירה כעת היא בין הקשקאי ספורטאז ומזדה 6

השמועות אומרות שהספורטאז מנצחת.

יש אמת בגו?

באבואה יש אמת בגו. ים של כתבות לאחרונה מוציאות את הספורטאז' כרכב הכי טוב שיש בקטגוריה. זה בכלל לא כוחות לטובת הספורטאז'. הנה תקרא בכתבה הזאת וזאת רק אחת מכמה. הספורטאז' מדהים.

http://cars.walla.co.il/item/2924953

פורסם

בכל מקרה אני מציע לך לעשות את מה שאני עשיתי עם הכלבים, תכניס את הכלב לבגאז' ותראה אם זה מסתדר. אני מבין את כל השיקולים של המערכות בטיחות וכו', אבל אחת השיקולים של אנשים כמוני וכמוך זה נוחות הכלב ואם אפשרי להכניס אותם לבגאז', ברגע שיש ילדים אי אפשר לשים את הכלב הענק במושב האחורי. זה מה שניצח לטובת המאזדה CX-5 שלי, בספורטאז' הדור הקודם, בקשקאי וגם בטוסון החדש פשוט לא היה מקום לשני הכלבים, במאזדה כן.

פורסם

שלום חברי קארספורום

היום ביצעתי נסיעת מבחן על ניסן קשקאי אסנטה sv

ועל קיה ספורטאז 1.6

להלן הממצאים:

ניסן קשקאי

יתרונות:

1. היא נראית ממש טוב מדובר ברכב יפהפה

2. יש לו גג שקוף שמכניס הרבה אור לרכב

3. הפנים שלו משדר משהו איכותי וטוב

4.צריכת דלק סבירה 8.8

חסרונות:

1. המנוע שלו חלש מאוד ומורגש באיילון בעצלותו

2. הרכב בפנים קטן וצפוף

3. גובהי 1.90 וראשי שיפשף את הגג

4. שלא נדבר כשישבתי במושב האחורי

5. תא המטען ממש קטן ואינו מתאים למשפחה

קיה ספורטאז

יתרונות:

1. מרווח

2.מרווח מאחור

3. מערכות בטיחות

4. תא מטען סביר

חסרונות

1.צריכת דלק עמדה על 9.5 לא להיט

2.מושבים אחוריים נמוכים מאוד

3. מושב ליד הנהג נמוך ולא מתכוונן

4. המנוע לא ממש אריה אבל טוב מהקשקאי

מסקנות:

הספורטאז עדיפה לנו כמשפחה יש יותר מקום בתא הנוסעים ויש יותר מקום בתא המטען ויש מערכות בטיחות.

אם הייתה משפרת מראה וצריכת דלק זה היה כבר חלום.

בהצלחה לכולכם

פורסם

הוא כנראה מתכוון 9.5 ליטרים ל-100 ק"מ.

יש לי מאזה 6 סטיישן ואני מגיע לאזור ה-9 ליטרים ל-100 ק"מ.

אם צריכת דלק חשובה לך ממליץ לך לבדוק טויוטה פריוס פלוס.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

4.צריכת דלק סבירה 8.8



1.צריכת דלק עמדה על 9.5 לא להיט

 

?

 

8.8 ל 100 קמ = 11.3 קמ לליטר סביר.

9.5 ל 100 קמ = 10.5 קמ לליטר לא להיט.

פורסם

תוצאות צריכת הדלק בהתאם למחשב הרכב

אינה מהווה כלי למדידת צריכת דלק נכונה.

 

כך שגם ההשוואה אינה משקפת את צריכת הדלק האמיתית.

 

כל השוואה צריכה להתבצע באותו מסלול נסיעה בתנאי נסיעה -

מהירות/עומס תנועה זהים.

×
×
  • תוכן חדש...