Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע היכן ממוקמם הegr?

כמו כן מה תהליך הניקוי שלו?

אני רוצה לנקות אותו כתחזוקה מונעת, מאמין שאף פעם לא נגעו בו והרכב כבר גמע 120 אלף ק"מ.

תודה.

פורסם

אם זה כמו ב 1.6HDI היותר ישן שהיה עד 2010-2011, אז שסתום EGR נמצא מאחורי המנוע מצד ימין, אם אתה עומד מול האוטו.

 

צריך לפרק מגבים ואת הפלסטיק שמתחתח למגבים כדי להגיע אליו.

 

כאמור, לא יודע האם בדגם שלך מיקום זהה.

 

מה שכן - אני בדעה שאולי לא כ"כ פופולרית כאן, אבל אני מאמין שהיא נכונה:

 

אם זה עובד תקין - אל תגע. אל תפריע למכונה לעבוד. בהרבה מקרים בעיות מתחילות אחרי פירוק/הרכבה, גם אם נעשה כמו שצריך לפי הוראות.

 

אצלי באוטו (1.6HDI הקודם) לא נגעתי ב EGR אף פעם, קילומטרז' עומד על 330.000, האוטו יד ראשונה. הכל עובד בסדר.

 

 

פורסם

הEGR הזה לא מתקלקל, אלא אם הבית פילטר אוויר משוחרר (תושבות קרועות וחסר גומיות) ואז כתוצאה מהוויברציות של המנוע בית הפילטר אוויר דופק על ה EGR כל הזמן וזה מה שמקלקל אותו.

בדוק שבית הפילטר אוויר יושב כראוי.

במידה ולא, תקן מה שצריך ואל תגע ב EGR כל עוד הוא עובד.

פורסם

מבנה ה AIR BOX במנוע הקודם לא היה מוצלח במיוחד...

 

כל העסק יושב על כמה תושבות גומי וחוץ מזה לא מקובע לשום דבר.

 

רועש רועד רוקד ומתפרק עם הזמן, חיבוי צנרת יניקה נשברים ו/או נאכלים עקב הרעידות.

 

מעניין האם בגירסת 8 שסתומים החדשה (המדוברת בשירשור) שיפרות את זה, תעלה צילום.

 

 

פורסם

בדגם רכב שלך עובד עם DPF, עם EGR ועם חיישני טמפ' באגזוז

לא היתי ממליץ לך לגעת בדברים, אחרת אתה עלול להסתבך עם הרכב...

 

קרו מקרים מעולם..

פורסם

אם מסובך ברכבך לנקות את ה - egr הייתי מחכה שיתקלקל ואז מנסה לנקות.

(חס וחלילה שלא יתקלקל).

אבל הרכבים שקל לנקות, לא רואה סיבה שלא, ניקיתי egrאים בלא מעט סוגי רכבים.

ורק טוב זה עשה.

במיוחד אם על הדרך מנקים maf.

רועי

×
×
  • תוכן חדש...