Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i20 או קיה ריו (ידניות) ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב שני בבית

לנסיעה של 95 ק"מ ביום ,בין עירוני בעיקר

שני הרכבים שנת 2012-2013 ,צורה חדשה,ידני.

 

חשוב שיהיה נוח

אני משער ששניהם עם צריכת דלק דומה

 

מי משני הרכבים עדיף ולמה?

 

תודה

פורסם (נערך)

כמעט אותו הרכב. (1.25 5 הילוכים).

לקיה הייתה גרסת 4 דלתות נדירה יותר עם מנוע 1.4 וגיר ידני, במקרה של יונדאי יש גם I25 כזו ,שתיהן נמכרו במספרים זעומים.

התא מטען של היונדאי טיפה יותר גדול והיא יותר קלה.

מהניסיון שלי עם הקיה היא מתרסקת יחסית על שיבושים בולטים, אבל המושבים נוחים ואיכות ההרכבה טובה מאוד לטעמי.

לקיה גם יש אחריות מורחבת של 7 שנים על גיר והמנוע בנוסף ל3 שנים אחריות כוללת אם אתה קונה אחת ביד פרטית ככה שהיא פחות סיכון מאשר היונדאי בנושא הזה(למרות שזה גיר ומנוע דיי פשוטים בסה"כ.

הקיה גם חדשה יותר.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

לריו יתרון של מרווח מאחור אך היא נוקשה מידי לדעתי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש הבדל ביכולת הסחיבה בכביש בכביש מהיר?

לפי אתרי השוואה,בסיס הגלגלים של הריו גדול יותר ב5 ס"מ (אני מתכוון רק לגרסת 5 דלתות) ומשקל הרכב גדול יותר.

יש תלונות על חוסר סחיבה של הריו עם המנוע הקטן.. ביונדאי i20 לא כתבו את זה

פורסם

היונדאי יותר קלה.

בכל מקרה חפש סיכום אחזקה של כזו בפורום, אם אני לא טועה DiscoTd5 פרסם כזה, שיבחו את צריכת הדלק שלה שם ותוכל לראות עוד אספקטים של אחזקה של רכב כזה.

פורסם

אני לא חושב שיש בעיית סחיבה בריו בכביש מהיר.

בכבישים הררים זה פשוט מחריד,האוטו לא סוחב בכלל!

חבר שלי קנה רכב כזה וטען שהרכב לא סוחב בעליות. חשבתי שהוא לא משתמש נכון בהילוכים.

נסעתי ברכב והמנוע פשוט חלש להחריד!

פורסם

על הדף המנועים של i20 וריו חלשים, אבל אני באזור הדרום,אז אין לי התמודדות עם עליות.

אני צריך נוחות וחיסכון לנסיעות יומיומיות ארוכות.

יש אופציות יותר טובות בקטגוריה?

פורסם

יש לי קיה ריו מהדגם הנדיר סדאן ידנית 6 הילוכים 1.4 2014 . הרכב הזה הוא מטוס בעליות.

מה שלא סוחב זה ההאצבק האוטומטית 1.25

 

 

אני לא חושב שיש בעיית סחיבה בריו בכביש מהיר.

בכבישים הררים זה פשוט מחריד,האוטו לא סוחב בכלל!

חבר שלי קנה רכב כזה וטען שהרכב לא סוחב בעליות. חשבתי שהוא לא משתמש נכון בהילוכים.

נסעתי ברכב והמנוע פשוט חלש להחריד!

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

אין 1.25 אוטומט,לריו יש 1.4 אוטומט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
יש לי קיה ריו מהדגם הנדיר סדאן ידנית 6 הילוכים 1.4 2014 . הרכב הזה הוא מטוס בעליות.

מה שלא סוחב זה ההאצבק האוטומטית 1.25

 

בהילוך הנכון הרכב צולח עליות בצורה יפה מאוד,

 

הוא לא מאוד מהיר בהן , הוא לא "טס" בהן אבל גם לא משתנק או סובל...הוא בסדר גמור ומגיב יפה בשילוב המנוע-גיר האלו(שנדירים מאוד בארץ).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...