Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש לי סובארו אימפרזה שנת 2005 מנוע 2000 4x4 125 כ"ס ידני.

יש איזה בעיה שאני לוחץ הרבה על הגז והאוטו לא מאיץ. הוא כן מגיע ל120 קמ"ש ויותר אבל לוקח לו זמן ואני סתם צריך למשוך את ההילוכים. לאוטו יש מערכת גז אז אני מודע לעניין שזה מוריד את מהכוח של האוטו אבל גם כשאני מכבה את המערכת גז ונוסע על בנזין עדיין יש בעיה כזאת. מה אתם חושבים שיכולה להיות הבעיה ואם כדאי לקחת לבדיקה.

יש גם נורה של המנוע שהיא דולקת אני חושב שזה של המנוע ואבא שלי אמר שאין בעיות במנוע אז בכל מקרה מה אתם חושבים לעשות.

תודה מראש:)

עריכה אחרונה על ידי adi1121
פורסם
אני אנחש שהמנורה נופלת על חישין חמצן?

 

אם כן, תחליף אותו ותנקה בית מצערת לא יזיק לך.

יש לך מושג כמה יכול לעלות חיישן חמצן? ואתה חושב שאולי כדאי לקחת למוסך ולחבר את האוטו למחשב? והמנורה שדלוקה זה של המנוע.

פורסם
יש לך מושג כמה יכול לעלות חיישן חמצן? ואתה חושב שאולי כדאי לקחת למוסך ולחבר את האוטו למחשב? והמנורה שדלוקה זה של המנוע.

במקרה אני יודע במדויק כמה עולה חיישן חמצן, אבל זה לא באמת רלוונטי.

גש למוסך, תתחבר למחשב , ושם תדע יותר פרטים מאשר מישהו פה ייתן לך.

פורסם
במקרה אני יודע במדויק כמה עולה חיישן חמצן, אבל זה לא באמת רלוונטי.

גש למוסך, תתחבר למחשב , ושם תדע יותר פרטים מאשר מישהו פה ייתן לך.

סבבה תודה וכמה אמור לעלות בערך התחברות למחשב? שלא ידפקו אותי במחיר.

פורסם

שלום לך

התקלה שיש לך היא בוודאות חיישן חמצן כנראה קד

יש ברשותי אימפרזה 1.6 הייתה לי אותה בעיה החלפתי חיישן חמצן קד עשו לי איפוס למערכת והאוטו נוסע פיקס וצריכת הדלקת מעולה.

אים אתה מאזור המרכז גש לאזור תעשייה רחובות למוסך ״רוני אגזוזים״ אלוף בדברים האלו.

תעדכן מה נסגר בהצלחה חבר

imprza new age

פורסם
שלום לך

התקלה שיש לך היא בוודאות חיישן חמצן כנראה קד

יש ברשותי אימפרזה 1.6 הייתה לי אותה בעיה החלפתי חיישן חמצן קד עשו לי איפוס למערכת והאוטו נוסע פיקס וצריכת הדלקת מעולה.

אים אתה מאזור המרכז גש לאזור תעשייה רחובות למוסך ״רוני אגזוזים״ אלוף בדברים האלו.

תעדכן מה נסגר בהצלחה חבר

הייתה לך גם בעיית תאוצה ברכב? אני בכל זאת עם מנוע 2000 ואני לוחץ כמעט עד הסוף על הגז והאוטו לא עף. האוטו אמור לעוף כשלוחצים עד הסוף על הגז. אני לא מדבר שהאוטו יעוף כאילו זה למבורגיני או פורש וכאלה אבל עדיין שלוחצים כמעט עד הסוף אני אמור להרגיש שהאוטו עף ולראות את המהירות עולה מהר. אז עוד פעם חח כשהייתה לך את אותה בעייה האוטו גם לא האיץ לך?

אה וכמה כסף שילמת בשביל להליף את החיישן והכל בשביל לסדר את הבעיה?

×
×
  • תוכן חדש...