הייתה לך גם בעיית תאוצה ברכב? אני בכל זאת עם מנוע 2000 ואני לוחץ כמעט עד הסוף על הגז והאוטו לא עף. האוטו אמור לעוף כשלוחצים עד הסוף על הגז. אני לא מדבר שהאוטו יעוף כאילו זה למבורגיני או פורש וכאלה אבל עדיין שלוחצים כמעט עד הסוף אני אמור להרגיש שהאוטו עף ולראות את המהירות עולה מהר. אז עוד פעם חח כשהייתה לך את אותה בעייה האוטו גם לא האיץ לך?
אה וכמה כסף שילמת בשביל להליף את החיישן והכל בשביל לסדר את הבעיה?