Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הגעתי לשלבי החלטה סופיים התלבטות בין מאזדה 3 2005

פורד פוקוס 2005/2008

או מיצובישי לנסר קלאסיק 2008

צריך חוות דעת בעד נגד נוחות איבזור וכאלה מה הכי מומלץ, יש להתחשב שאולי אקנה מטקייד אין אז גם מי הכי רגישה להזנחה, יש גם לציין כי זה רכב לצעיר (לא להציע רכבים אחרים)

עריכה אחרונה על ידי Kelso
פורסם

פוקוס הכי נוח, בטיחותי, מרווח. אבל עם הרגשת מחסור בכוח וכנראה יותר רגיש להזנחה.

מיצובישי רכב בסיסי אבל אמין.

מזדה כנראה הכי מתאימה לצעיר, אמינה מאוד אבל יקרה/ ישנה יותר בתקציב זהה.

לכל הרכבים צריכת דלק דומה, ולא מהטובות ברכבים מסוג משפחתי .

מה להמליץ לך? מה שתמצא במצב הכי שמור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
פוקוס הכי נוח, בטיחותי, מרווח. אבל עם הרגשת מחסור בכוח וכנראה יותר רגיש להזנחה.

מיצובישי רכב בסיסי אבל אמין.

מזדה כנראה הכי מתאימה לצעיר, אמינה מאוד אבל יקרה/ ישנה יותר בתקציב זהה.

לכל הרכבים צריכת דלק דומה, ולא מהטובות ברכבים מסוג משפחתי .

מה להמליץ לך? מה שתמצא במצב הכי שמור.

 

בוא נשים רגע את הפוקוס בצד, לנסר 2008 130קמ יד 2 השכרה או מאזדה 3 2005 114קמ יד ראשונה פרטית, שניהם באותו מחיר פחות או יותר

פורסם

אתה תהנה יותר ממזדה,

רק תדרוש לראות תיעוד הטיפולים עם תאריכים ובסדר כרונולוגי, לא לוותר על הבדיקה של תקינות הרכב והיעדר תאונות - לא להאמין לסיפורים והבטחות, בטח לא למגרשי הסוחרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זה חברה גדולה ומוכרת אני לא מאמין שהם יקחו סיכונים לפגוע בשם הטוב, ובמה אני אהנה יותר מהמאזדה? ללנסר יש אמינות מדהימה לפי מה שהבנתי ואם ההבדלים הם קטנים יש יתרון לשנתון יותר מתקדם..

פורסם

כרכב לצעיר מאזדה עדיפה - הנאה מנהיגה

איזו חברה רצינית וגדולה מוכרת מזדה 2005?

זה טרייד אין של הייבואן?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מאזדה עם נתונים כאלה מטרייד מוביל נשמע מעניין.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם פוקוס עדיין מעניין אותך רלוונטי לשבוע הקרוב :http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?591399-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-2004-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-2-0

8)
פורסם

האמת אני ירדתי מהמאזדה יותר מתלבט בין פוקוס 2005 ללנסר 2008 משיקולים של מעדיף להוציא פחות על הרכב ושיתן תמורה נאה ושישמר לכמה שנים עם אופציה למכירה לאחר מכן, אלי תודה אבל אם אני הולך על הפוקוס אני הולך על יותר זולה ועם פחות ידיים

פורסם

כתבתי לך מה ההבדלים.

עדיף רכב עם פחות קילומטרים וללא עבר של השכרה.

לכן מאזדה שכתבת עליה נשמעה טוב. צריך ללחוץ בעניין המחיר גם כאשר מדובר בטרייד מוביל.

אם תמצא לנסר עם הנתונים כמו של המאזדה הזאת, רק שהמיצובישי מ 2008, שווה להעדיף לנסר.

על פוקוס תעשה סיבוב, כדי להרגיש את הרכב ואיך הוא מאיץ. למרות הכבדות של פורד, מדובר ברכב עם התנהגות טובה יותר ובטיחה מאשר מיצובישי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אין הבדל בין פוקוס 2008 ל 2005, זה עדיין רכב מאוד נוח, הגה נעים, מרגיש איכותי (יחסית ללאנסר) ואיטי (גם הלאנסר).

ב 2009 (יש כמה בודדים גם ב 2008) הרכב עבר מתיחת פנים וקיבל 6 כריות אוויר, ESP כסטנדרט וכמה פריטי איבזור כמו שליטה מההגה.

 

אני הייתי מתמקד בפוקוס היות וגם ככה כל האופציות האחרות הן עגלות.

×
×
  • תוכן חדש...