Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי רכב פורד פוקוס מודל 2006.

בחודשים האחרונים הופיעה לי בעיה שמתרחשת מדי פעם:

באמצע נסיעה, ללא תלות במהירות, נדלקות לפתע כל הנורות בלוח השעונים.

מחוג המהירות והסל"ד זזים ל-0.

המצב הזה יכול להישאר כמה שניות/דקות.

לפעמים כשאני נותן מכה למסך (בעקבות עצה ממוסכניק), הנורות חוזרות לעצמם.

בדרך כלל כשהן חוזרות לעצמן, הרכב מתפקד רגיל.

אבל קרה לי מספר פעמים שאחרי שנדלקו בחזרה הנורות, הרכב חזר- אבל להילוך 'נמוך' יותר, והמנוע 'שואג'- דבר בהחלט לא נעים באמצע כביש 6.

 

המוסכניק שלי טוען שזו בעיה בלוח שעונים וצריך להחליף אותו, אבל אני מתבלט לגבי הדיאגנוסטיקה הזו, במיוחד לאור התופעה של חזרה להילוך נמוך יותר.

 

יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות?

 

(אציין שבעבר הקרוב הייתה לי בעיה של חדירת מים למנוע דרך החורים של משפריצי המים במכסה המנוע, דבר שהצריך החלפה של מצתים+ כבלי הצתה)

 

תודה!

פורסם

מה שאתה מציין זה בעיה של הפלאג חיבור של ההלחמות נחלש על הלוח אלקטרוני של השעונים. היה לי את זה לקחתי את זה למעבדה 20 ש"ח וזה לא חזר. שנכנס לבית מצת מים אז נדלקת מנורה צהובה של בקרת מנוע. אל תחליף אותו מה שהם עושים זה לשלוח את זה להלחמה אז למה לשלם 1000 ש"ח על משהוא שאתה יוכל לעשות. יש גם סרטים ביו טיוב שמראים איך לפרק את הלוח.

פורסם
מה שאתה מציין זה בעיה של הפלאג חיבור של ההלחמות נחלש על הלוח אלקטרוני של השעונים. היה לי את זה לקחתי את זה למעבדה 20 ש"ח וזה לא חזר. שנכנס לבית מצת מים אז נדלקת מנורה צהובה של בקרת מנוע. אל תחליף אותו מה שהם עושים זה לשלוח את זה להלחמה אז למה לשלם 1000 ש"ח על משהוא שאתה יוכל לעשות. יש גם סרטים ביו טיוב שמראים איך לפרק את הלוח.

 

לא הבנתי.

את הלוח שעונים אני יכול לתקן בעצמי? תוכל לשלוח לי קישור לסרטונים לדוגמא?

את הפלאגים כבר החלפתי... לא בוכים על חלב שנשפך.

×
×
  • תוכן חדש...