שלום,
יש לי רכב פורד פוקוס מודל 2006.
בחודשים האחרונים הופיעה לי בעיה שמתרחשת מדי פעם:
באמצע נסיעה, ללא תלות במהירות, נדלקות לפתע כל הנורות בלוח השעונים.
מחוג המהירות והסל"ד זזים ל-0.
המצב הזה יכול להישאר כמה שניות/דקות.
לפעמים כשאני נותן מכה למסך (בעקבות עצה ממוסכניק), הנורות חוזרות לעצמם.
בדרך כלל כשהן חוזרות לעצמן, הרכב מתפקד רגיל.
אבל קרה לי מספר פעמים שאחרי שנדלקו בחזרה הנורות, הרכב חזר- אבל להילוך 'נמוך' יותר, והמנוע 'שואג'- דבר בהחלט לא נעים באמצע כביש 6.
המוסכניק שלי טוען שזו בעיה בלוח שעונים וצריך להחליף אותו, אבל אני מתבלט לגבי הדיאגנוסטיקה הזו, במיוחד לאור התופעה של חזרה להילוך נמוך יותר.
יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות?
(אציין שבעבר הקרוב הייתה לי בעיה של חדירת מים למנוע דרך החורים של משפריצי המים במכסה המנוע, דבר שהצריך החלפה של מצתים+ כבלי הצתה)
תודה!