Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתור סטודנט במכללת רופין - שווה!

אני רואה יום יום (כשאני מגיע ללימודים... זה לא בדיוק יום יום... אבל הרעיון מובן :-)) את העבודה ואת השטח...

ויש מה לראות :-)

ואגב רופין, הסתובבה שם בשבועות האחרונים EVO אדומה ויפה... עד שיום אחד, הנהג החביב החליט שהוא לוקח סיבוב חזק... ישר לתוך גדר הבטחון... לא נעים...

מאז לא נראו עקבותיו ;-)

 

בכל אופן - במראה בימינו!

EVO מוכנה למירוצים? או EVO כביש "רגילה"?

אם זו למירוצים - אני מכיר רק 2 בארץ:

של שוכטוביץ - היא לא אדומה

ושל ג'וני - היא כן (לפחות הייתה בעבר)

חוץ מזה, יש מצב שאפשר לסוע כבר על עבודות העפר עם רכב ראלי...?

אני מביא את הרכב שבת הבאה אם יבש שם...

אלון

פורסם
EVO מוכנה למירוצים? או EVO כביש "רגילה"?

אם זו למירוצים - אני מכיר רק 2 בארץ:

של שוכטוביץ - היא לא אדומה

ושל ג'וני - היא כן (לפחות הייתה בעבר)

חוץ מזה, יש מצב שאפשר לסוע כבר על עבודות העפר עם רכב ראלי...?

אני מביא את הרכב שבת הבאה אם יבש שם...

אלון

אכן, כמו שאור כתב זו אוו רגילה, בצבע אדום... אבל לא ראיתי אותה מאז ה"אירוע" :-)

בכל מקרה, ביום ראשון אני אעבור שם ואנסה לבדוק מה מצב השטח... אני איידע את מי שמעוניין בה"פ.

:-)

פורסם

לא מבין משהו. לא שזה לא טוב, זה מעולה. אני לא מבין למה לא פותחים באיזור הדרום מסלול.

 

אולי בעתיד.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אשמח אם מישהו יוכל לסרוק לי את הכתבה על הנהג עם האימפרזה שנכנס אל העץ מכיוון שאין לי אפשרות לרכוש ידיעות אחרונות

בתודה מראש,

אבי.

פורסם

חוץ מזה, יש מצב שאפשר לסוע כבר על עבודות העפר עם רכב ראלי...?

אני מביא את הרכב שבת הבאה אם יבש שם...

אלון

כרגע אין מצב. הייתי שם לפני שבועיים ויש רק עבודות עפר של הישורת הראשית. לא משהו שאפשר לנהוג עליו.

 

מה שכן, עוד כמה חודשים אני עובר לגור בכפר יונה ולפחות חלום אחד יתגשם: שיהיה לי מסלול מרוץ 5 דקות מהבית!!!!

ולמי ששאל על מסלול בדרום: בדיוק כמו שקמו יזמים והקימו את המסלול הזה ברופין, ככה בדיוק יקומו מסלולים בדרום או בכל מקום אחר.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

תודה לך, תבורך

פשוט העניין הוא שקראתי בפורום אחר על עד ראייה שחזר בלילה ממסיבה והם הלכו לכיוון של הפיצה שהייתה במקום קרוב מאוד והמסלול שהם הלכו בו ברגל, עבר ליד העץ הזה גם.

אבל כ5 מטר לפני העץ הם עצרו לספור אם יש להם מספיק כסף כדי לאכול פיצה וזה כנראה מה שהציל אותם מאפשרות שגם הם היו נפגעים בתאונה המחרידה הזאתי.

 

מאוד מאוד מצער המקרה הזה תשמרו על עצמכם בכבישים

בברכה,

אבי.

פורסם

שאלה:

 

המסלול המתוכנן יהיה פתוח לקהל הרחב ורכבו (בתשלום) או רק למירוצים מסודרים?

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם
אם זו למירוצים - אני מכיר רק 2 בארץ:

של שוכטוביץ - היא לא אדומה

ושל ג'וני - היא כן (לפחות הייתה בעבר)

לרמי יש גם איבו 1 [בנוסף לאיבו 6].

 

מעניין, האיבו המדוברת [זאת שנכנסה בגדר], האם הייתה לה מכה חזקה שגרמה לטוטלוס? [אם זה ככה, אולי נראה בקרוב רכב ראלי חדש :wink:].

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

×
×
  • תוכן חדש...