Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשרי? כן. ריאלי? תלוי בעומק הכיס שלך.

הדרך הכי טובה וכנראה שגם הכי זולה תהיה לקנות קורולה ידנית מפירוק ולקחת ממנה את החלקים שתצטרך, קשה לדעת מה בדיוק השינויים בין הרכבים ותמיד יש הפתעות.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא פופולרי לרכב פופולרי כמו קורולה.

 

זה לא הונדות או לאנסרים שנוסעים עליהם חברה צעירים בעיקר שמחפשים להפוך אותם לידניות.

זו קורולה שנוסעים עליה אנשים בממוצע גילאים 50. אז נכון שהגיר הרובוטי שלהם פח, אבל להיכנס לפרוייקט כזה, בהנחה שתמצא סדנא שתסכים להשקיע בזמן זמן, זה פשוט לזרוק כסף לפח.

"כשנעבור לכתוב כתבות שמתפרסמות בלאשה, מבטיח שתהיה התיחסות האם החוטיני נכנס לי לתחת במושבים האלה והאם החומר ממנו עשוי הדש בורד שורט לי את הפרנצ' מניקור."

פורסם
לא פופולרי לרכב פופולרי כמו קורולה.

 

זה לא הונדות או לאנסרים שנוסעים עליהם חברה צעירים בעיקר שמחפשים להפוך אותם לידניות.

זו קורולה שנוסעים עליה אנשים בממוצע גילאים 50. אז נכון שהגיר הרובוטי שלהם פח, אבל להיכנס לפרוייקט כזה, בהנחה שתמצא סדנא שתסכים להשקיע בזמן זמן, זה פשוט לזרוק כסף לפח.

 

הבנתי. תודה.

דווקא יש שם מנוע חזק מאוד יחסית ל 1.6

פורסם

יש טויוטות ידניות כאלו בארץ.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
יש טויוטות ידניות כאלו בארץ.

 

כרגע יש 3 כאלה ביד2. 2009-2010

העניין הוא שאני צריך רק קלאצ ומנגנון מוט הילוכים. לא ? :)

פורסם

לא מיד 2, מפירוקייה. אין טעם לרכוש רכב נוסע.

וזה לא "רק" קלאצ' ותיבת הילוכים, יש עניין של תושבות, צמות חשמל, צינורות, חיישנים, מחשב/ים, ברגים, כלי עבודה ייעודיים ושלל דברים שאתה עלול להיתקל בהם.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא מיד 2, מפירוקייה. אין טעם לרכוש רכב נוסע.

וזה לא "רק" קלאצ' ותיבת הילוכים, יש עניין של תושבות, צמות חשמל, צינורות, חיישנים, מחשב/ים, ברגים, כלי עבודה ייעודיים ושלל דברים שאתה עלול להיתקל בהם.

 

 

חשבתי שצריך רק מנוף קלאץ, דוושת קלאץ ומוט הילוכים שיתחבר למוטות השילוב .

פורסם

לא ראיתי קורולות מהמודלים האלו בגיר ידני כמעט בארץ חוץ ממנורי נהיגה.

 

גם לא הקורלות הישנות אבל שם המצב נפוץ יותר ויש פה ושם, במיוחד בכפרים, אבל לא בטוח שזה לא הסבה.

 

בכל מקרה, תחליף מקסימום לקורולה יותר חדשה בגיר אוטומטי. עדיין ביצועים די יפים.

פורסם

תצטרך גיר ידני, ההבדל הוא לא רק בידית.

תצרך קלאץ', חלקי פנים כמו דוושות, וקונסולה מרכזית שבטח שונה קצת. מחשב ניהול מנוע, צמות חשמל, תושבות גיר שונות, ולכל זה תוסיף את עלות העבודה.

 

7,000 ש"ח קל (וזה בהנחה שהמוסך יעשה לך מחיר על הגיר הישן שלך).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...