Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בן דודי סיכם על רכישת מכונית (מאזדה MPV אם זה משנה למישהו) מסוחר מורשה.

 

בעת שהסוחר רכש את הרכב מהבעלים הקודם הוא העביר בעלות אליו כסוחר כפי שהחוק מחייב.

 

כידוע בשל השביתה שמשרד התחבורה לא ניתן להעביר בעלות.

 

הסוחר טוען שאין בעיה והקונה יכול לנסוע עם הרשיון הקיים בלי בעיה כי למעשה הוא כבר מכר לו את הרכב.

 

אני טוען שכיון שברשיון שקיבל הסוחר מופיעה הגבלה שלא ניתן לנסוע ברכב (לפי מיטב הבנתי זה כאילו הרשיון הופקד במשרד הרישוי) פשוט לא ניתן להשתמש ברכב שימוש רגיל עד להעברת הבעלות.

 

מי צודק ?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

דבר ראשון, מדבריך משתמע ששולם הכסף לסוחר מבלי שהועברה בעלות...

כלומר, הכסף מצוי כרגע על קרן הצבי.

לדעתי יש לחתום על זכרון דברים ולחכות עם העניין עד גמר השביתה, ולא להעביר את סכום הכסף לסוחר

(אם עדיין ניתן למנוע זאת)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
דבר ראשון, מדבריך משתמע ששולם הכסף לסוחר מבלי שהועברה בעלות...

כלומר, הכסף מצוי כרגע על קרן הצבי.

לדעתי יש לחתום על זכרון דברים ולחכות עם העניין עד גמר השביתה, ולא להעביר את סכום הכסף לסוחר

(אם עדיין ניתן למנוע זאת)

לא שולם לסוחר שום דבר מעבר ל-1000 שקל מקדמה...ז"א הבן-דוד שלי מסוגל לעשות זאת, אבל אני לא אתן לו.

 

מעבר לכך בספר הרכב מופיעה חברה בתור היד הראשונה (הרכב יד שניה) והסוחר טוען שהרכב היה רשום על אדם פרטי, אז אני רוצה לברר במשרד הרישוי שאכן הסוחר צודק

(אגב מעניין בדרך כלל הם טועים....) בכל מקרה סוכם על מחיר מחירון פחות כך וכך לתיקונים, כך שאם יתגלה שהרכב היה בבעלות חברה, המחיר ירד בהתאם.

 

ולכן גם אם היה אפשר לסיים את העסקה - אני מעדיף לחכות

(מעניין שהסוחר לא... הוא מעדיף שבן-דודי יסע ברכב שהרשיון שלו מוקפא = ביטוח לא תקף העיקר שהכסף יהיה בכיסו...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מעבר לכך בספר הרכב מופיעה חברה בתור היד הראשונה (הרכב יד שניה) והסוחר טוען שהרכב היה רשום על אדם פרטי, אז אני רוצה לברר במשרד הרישוי שאכן הסוחר צודק

 

כנראה שזה היה אצל אדם פרטי שעבד בחברה...

אל תקנה את הרכב בלי לבדוק במשרד הרישוי!!!

ברגע שאתה משלם את מלוא הסכום וחותם על חוזה הרכב שייך לך וללא שום קשר האם העברת בעלות או לא.

 

שגיא

לנשמה מיני 1979 -

קישור

לחוויה טנדר סובארו 4X4

פורסם

[quote name=K-9ברגע שאתה משלם את מלוא הסכום וחותם על חוזה הרכב שייך לך וללא שום קשר האם העברת בעלות או לא.

 

שגיא[/quote]

ספר זאת לאנשים שההוצאה לפועל עיקלה את רכבם על חוב לא להם...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
[quote name=K-9ברגע שאתה משלם את מלוא הסכום וחותם על חוזה הרכב שייך לך וללא שום קשר האם העברת בעלות או לא.

 

שגיא[/quote]ספר זאת לאנשים שההוצאה לפועל עיקלה את רכבם על חוב לא להם...

:mm_yeah: (ראה את ס' 34 לחוק המכר בעניין).

×
×
  • תוכן חדש...