Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קניתי בתחנת דלק "טן" נוזל קירור אדום לרדיאטור, מתוצרת חברה שנקראת american eagle.

בקבוק של 5 ליטר.

מדובר במוצר הבא:

 

image.php?src=QUUtUmVkLTVMLkpQRyo%3D&t=1

 

המוצר עלה 25 שקלים..

 

כשחזרתי הביתה חשבתי על כך שמדובר ב5 ליטרים ב 25 שקלים ואולי יש כאן איזשהו קטצ'.

ברור לי שאלו כנראה לא המים הטובים ביותר, השאלה היא האם בסופו של דבר יש בעיה כלשהי בשימוש במים הנ"ל לרדיאטור?

 

תודה

פורסם

זה נוזל קירור בדיחה אחי אל תשים אותו אני לא רואה מה הבדל בינו לבין מים רגלים,בנוזלי קירור לא מתפשרים אחי איזה רכב יש לך?

הח'ברה המומחים פה כבר יציעו לך מה לקנות לשים.

פורסם (נערך)

אמריקן איגל זה לא שם לאיכות עם כל הכבוד ויש כבוד כי יש להם כל מיני אביזרים נחמדים לרכב...אבל גם את השמפו שלהם שאני משתמש בו אני מרגיש שהוא לא משהו כבר שנים.

 

 

בקיצור, במערכת המים לא משחקים ואם לא נוזל מקורי אז שיהיה נוזל ברמה גבוהה לפחות ולא שמן "אמריקן איגל".

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

בדיוק רץ אשכול זהה במקביל:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?589546-%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%9C%D7%A5-%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%A0%D7%98-2008

 

בבקשה אל תשתמש בדרעק הזה. תחזיר להם אותו עוד היום.

 

נקודות מרכזיות מהאשכול:

-נוזל קירור מקורי של יונדאי, ניתן להשיג אצל אבי חלפים ברחובות או יונדאי שופ בתל אביב, ב-65 שקל.

 

-לא אמור להיעלם נוזל, לכן בדוק היטב את מערכת הקירור.

Stay Dirty

פורסם
בדיוק רץ אשכול זהה במקביל:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?589546-%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%9C%D7%A5-%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%A0%D7%98-2008

 

בבקשה אל תשתמש בדרעק הזה. תחזיר להם אותו עוד היום.

 

נקודות מרכזיות מהאשכול:

-נוזל קירור מקורי של יונדאי, ניתן להשיג אצל אבי חלפים ברחובות או יונדאי שופ בתל אביב, ב-65 שקל.

 

-לא אמור להיעלם נוזל, לכן בדוק היטב את מערכת הקירור.

 

מחזק

 

רק מקורי של יונדאי

מגיע במיכל של 2 ליטר מרוכז.

יש לדלל ביחס של 1:3 (75% מים, 25% חומר) עם מים רכים (לא מי ברז ולא מים מזוקקים!) כמו למשל מי מזגנים.

×
×
  • תוכן חדש...