Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מניסיון עם פולו קומפורט ליין 10' ואיביזה 14 רפרנס ', החומרים בפולו מרגישים נעימים יותר , יש הגה מעור כנגד הגה מחומר פלסטי, באיביזה יש קצוות גסים שבפולו אין וחומרים פשוטים יותר למגע.

מבחינת נוחות המושבים בפולו נוחים יותר לעומת האיביזה ששם הם קשים יותר.

ב2014 הייתה מתיחת פנים לפולו ולאיביזה הייתה ממש עכשיו.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שים לב שהאוטו עלה הכביש באוגוסט 2014,עדיין נראה לי שזה יותר מידיי.

בכל אופן אעיף מבט ואחכה בסבלנות לאנשים אחרים שימכרו את הדגם הזה.

פורסם

אני כרגע מוכר פולו 2014 דצמבר עליה לכביש קילומטראז נמוך

הגרסא של ה1.2 tsi 90 כח סוס ידנית

עם תוכנת stage 1

עומדת על 134 כח סוס ו 22 קגם הרכב מאוד שמור אני קניתי אותו אבל אחרי שבועיים נאלצתי לקנות אופנוע אז אמא שלי קיבלה תרכב אם תתענין תשלח הודעה פרטית

פורסם

אשמח לשמוע חוות דעת על AUDI A1 שנתון 2011 שנכנסת לי בתקציב.

(המנוע הוא 1.4TFSI לעומת 1.2TSI של הפולו.)

האם המנוע של ה A1 הוא מנוע בעייתי?

פורסם (נערך)

הסתכלתי בסוויץ' ויש רק מישהו אחד שם והרכב שלו שנתון 2012.

2011 לא מצאתי בסוויץ'.

למה הכוונה תראה את הפנים שלה ? אשמח אם תפרט קצת יותר.

הרכב שאני ראיתי הוא 2011 ודגם style.

ומה לגבי המנוע,הוא אמין ?

עריכה אחרונה על ידי kfirg

×
×
  • תוכן חדש...