Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, אבא שלי עשה עלי קומבינה והלך למוסך שאני בספק אם החבר'ה שעובדים שם יודעים לעבוד.. באתי לשם בשביל שיתקנו לי את הטמבון הקדמי ויצבעו לי אותו מחדש. עזבו את זה שהם צבעו בקוד צבע אחר (בזמן שהאוטו אדום, הצביעה נראת יותר ורודה כהה), והמוסכניק הציע בעוד סכום מועט שהוא יעבור עם מכחול על כל מקום שיש איזה שריטה או משהו ויצבע גם אותה. היה לי איזה משהו ליד הפנס האחורי הימני, איזה חלודה, הוא גירד וצבע עם הקוד צבע הלא נכון וזה יצר מצב שהאוטו אדום ובחלק מהכנף הימנית הוא ורוד בהיר.

יש משהו לעשות עם זה חוץ מלצבוע מחדש? נגיד פוליש או משהו בסגנון??

 

תסתכלו ימנית לפנס. כל הכנף הימנית של האוטו כמעט בצבע הורוד הזה.

12459834_10208412533974768_411755446_n.jpg12463570_10208412534054770_932073500_n.jpg12476419_10208412533934767_1086872575_n.jpg12483396_10208412533854765_456682469_n.jpg

פורסם (נערך)

שמעתי כבר על מוסכים שעשו דברים כאלה בכוונה בשביל שאחרי זה תחזור אליהם ותרצה לצבוע את כל הרכב

ואז הם יתנו לך מחיר "מבצע" . לפי התמונות שהעלת לדעתי זה לא נורא כל כך.

 

בכל מקרה גם אם הם היו צובעים את הטמבון עם הקוד צבע הנכון זה לא היה נראה

בחיים אותו הדבר כי הגוון של הצבע משתנה עם הזמן בגלל פגעי מזג האוויר{חום,קור,גשם ועוד}.

עריכה אחרונה על ידי nirko
פורסם
שמעתי כבר על מוסכים שעשו דברים כאלה בכוונה בשביל שאחרי זה תחזור אליהם ותרצה לצבוע את כל הרכב

ואז הם יתנו לך מחיר "מבצע" . לפי התמונות שהעלת לדעתי זה לא נורא כל כך.

 

נורא, נורא מאוד. אחד הדברים שהכי מטריפים אותי זה זה, עזוב את זה שמה שקרה זה שליד הפנס הייתה לי סוג של חלודה קטנה והפחח הציע לגרד ולצבוע. הוא צבע את זה בלי לשייף את המתכת, הוא צבע על צבע. המרקם עצמו גם מאוד מוזר.

 

איך אפשר להחזיר את זה בחזרה אתה יודע?

פורסם

שלייף סבון ופוליש אגרסיבי טוב עם מכונה, לדעתי יתפרו לך את הפינה

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם

בטוח שזה יעזור? אני פשוט לא רוצה לגרום נזק.

צילמתי עוד תמונות, בלילה עם פלאש שמתארות הכי טוב איך זה נראה.

12463899_10208415109679159_274810451_n.jpg12476042_10208415109919165_282549312_n.jpg

פורסם

שילמת על העבודה? יפה!

גש חזרה לבחור שביצע אותה ודרוש ביצוע חוזר עם הדגשים שלך ועם הצבע הנכון, הצבע שהוא השתמש בו אפילו לא בגוון דומה.

כ"כ תדרוש הכנה נכונה של הפנלים ולא סתם צביעה על צביעה שתתקלף לך מהר.

פורסם

איזו עבודה גרועה, בחלק מסויים חסרה לכה(ככה זה נראה לפי הגוון המט) ובחלק אחר אני לא יודע לתאר את מה שקורה שם.

צבעתי עצמאית כמה חלקים ברכב וזה נראה הרבה יותר טוב.

תדרוש רק צביעה מחדש בלי להוסיף שקל.

×
×
  • תוכן חדש...