Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני מעוניין לשנות מידת צמיגים לפורד פוקוס סטיישן 2012.

אחת המידות להן אני יכול לשנות מידה, היא 215/50R17 91H.

 

קיבלתי הצעת מחיר לצמיגי FALKEN מהדגם 215/50R17 ZE912 91V TL,

במחיר של 375 ש"ח לצמיג.

 

אשמח אם תוכלו לסייע לי בכמה שאלות:

1. האם יש הבדל חוקי (דגש על חוקי) בחריגה מ91H ל91V? (לכאורה, הצמיג הנ"ל מיועד למהירות גבוהה יותר ממה שכתוב במידה המאושרת)

2. האם הצמיגים הללו מומלצים באופן כללי? האם יש הצעות אלטרנטיביות לצמיגים אחרים בטווח המחירים הנ"ל?

3. האם המחיר שקיבלתי הינו מחיר סביר?

 

תודה לעוזרים :)

פורסם

תקן אותי אם אני טועה, אבל לא מדובר על הצמיג הזול ביותר שניתן לקנות במידה הנ"ל (מעבר צמיגים סינים שלא ניתן לבטא את שמם)?

לא חוסכים בצמיגים

כבר חתמתי...

פורסם

1. אין בעיה חוקית או אחרת להתקין צמיגים בעלי קוד מהירות ו/או עומס גבוהים מהנדרש ע"פ יצרן הרכב והרישום ברשיון.

קח בחשבון שבוחן הרכב עשוי לבצע את הרישום החדש בהתאם למופיע על הצמיגים שתגיע איתם לאישור ולכן בהחלפות צמיגים עתידיות תהיה מוגבל לאותם קודים ומעלה.

 

2. הפאלקן ZE912 היו מומלצים בפורום זמן רב בתור צמיגי VFM. יש דגם חדש יותר ה-ZE914 שנמכר במעט יותר במידה זו. מעבר לזה גם ההנקוק K115 יהיה מתאים. צמיגי הטויו שמופיעים באתר היבואן (ראה סעיף 3) גם טובים אך עם קוד עומס גבוה שעשוי להשפיע מעט על הנוחות. מעבר לכך רף המחירים עולה מעל ל-500 ש"ח (ראה למשל תמחורים ביד2צמיגים שנותן כיוון כללי).

 

3. המחיר שקיבלת, זהה (לאחר הנחה) למופיע באתר היבואן טיירקלאב שהינו גם ספונסר פורום. יכול להיות שתמצא צמיגיות שימכרו במעט פחות (ראה לינק בסעיף 2).

פורסם
תקן אותי אם אני טועה, אבל לא מדובר על הצמיג הזול ביותר שניתן לקנות במידה הנ"ל (מעבר צמיגים סינים שלא ניתן לבטא את שמם)?

לא חוסכים בצמיגים

 

הסיבה ששאלתי לגבי הצמיגים הנ"ל היא כיוון ששמעתי כל מיני דעות על הצמיגים ולכן אני מתייעץ אתכם.

ברור שאינני מעוניין לחסוך בבטיחות, אך אני כן מעוניין לרכוש את הצמיג אשר מתאים עבורי ביותר,

ולא להשקיע סתם בצמיגים עם יכולות שלא אשתמש בהם וישחקו באותה מידה על אותם כבישים...

 

 

2. הפאלקן ZE912 היו מומלצים בפורום זמן רב בתור צמיגי VFM. יש דגם חדש יותר ה-ZE914 שנמכר במעט יותר במידה זו. מעבר לזה גם ההנקוק K115 יהיה מתאים. צמיגי הטויו שמופיעים באתר היבואן (ראה סעיף 3) גם טובים אך עם קוד עומס גבוה שעשוי להשפיע מעט על הנוחות. מעבר לכך רף המחירים עולה מעל ל-500 ש"ח (ראה למשל תמחורים ביד2צמיגים שנותן כיוון כללי).

 

3. המחיר שקיבלת, זהה (לאחר הנחה) למופיע באתר היבואן טיירקלאב שהינו גם ספונסר פורום. יכול להיות שתמצא צמיגיות שימכרו במעט פחות (ראה לינק בסעיף 2).

 

תודה על הפירוט.

האם הZE914 טובים יותר או סתם סדרה המשכית לZE912? בהנחה ויש במלאי צמיגים "טריים" מהZE912, יש סיבה עדיין להעדיף את הZE914?

 

תודה,

פורסם (נערך)

ה-ZE914 הם ברמת העדכון (וקצת מתן אופי "ירוק") והתאמה טובה יותר גם לתווית ה-EU, עם שיפור קל לכאורה בתחום הבלימה ברטוב ותצרוכת הדלק. לנסיעות מנהלתיות הם בהחלט אמורים לספק כמו גם דגם ה-ZE912.

 

אתה יכול להריץ חיפוש לגבי שניהם בפורום ולהתרשם מתגובות מקומיות או להעזר למשל באתר www.tyrereviews.co.uk (רק לקחת בחשבון נסיון נהיגה שונה של הכותבים, אקלים שונה ומידות שונות).

 

בכל מקרה במי מהם שתבחר, שים לב שמדובר בצמיגים אסימטריים ולכן תהיה להם דופן המסומנת כ-Outside ועליהם להיות מותקנים בהתאם.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...