Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית חדשה: קאדילק עם 272 כ"ס או מאזדה עם 155 כ"ס באותו מחיר. מה כדאי?


HyperViper
שימו לב! השרשור הזה בן 3054 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השרשור הזה נפתח כדי להראות את התמחור המוגזם מאוד של המיאטה בארץ.

 

רומן, יקר מדי לא שמור רק לאלפות ופיאטים, למרות שסמל"ת עושים חיל בתחום התמחורים המוגזמים, מדי פעם מגיע רכב שפונה לקהל מצומצם יותר מ"משפחתוליסינגית", ולדלק מוטורס במקרה הזה פשוט אין ז*ן למכור אותו.

 

(יסלחו לי מנהלי הפורום אבל זה הביטוי שמעביר בצורה הכי מדוייקת את התחושה שלי לגבי כל העסק)

 

למה להם להתעסק עם Z מיאטות בשנה כשבזמן הזה אפשר למכור 3Z מה-CX-5 ו-5Z מהמאזדה 3?

 

שרשור פריקת עצבים נטו.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אגב, אז לידיעתכם שה ATS קיבלה את גיר ה 8 הילוכים החדש של GM שאומרים שהוא ברמה לפחות כמו זו של ה ZF ב BMW.

 

אני מאד מקווה (באמת, לא בציניות) שאתה צודק, כי פרט לגיר מאד נהניתי מה-ATS, באמת אהבתי את האוטו.

 

רומן, יקר מדי לא שמור רק לאלפות ופיאטים

 

You shit me not! :shock:

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיווכח בעצמך..

ATS.JPG

ויחד עם התיבה החדשה, מדווחים על 5.6 ל 60 מייל. זאת כמובן לפני ניהול מנוע.

בגרסת הפרימיום מגיע גם עם דיפרנציאל מכני ובולמים אדפטיביים.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר להשוואה עם המיאטה (ואין קשר), צריך להסתכל על המחיר של הגרסה הזו בארה״ב שמתחיל מ $35K.

בדר״כ מכוניות באיזור המחיר הזה מתומחרות בארץ באיזור ה 320 אלף פלוס. המחיר הזה באמת מעולה ומהווה איזו שבירת מוסכמות של היבואן.

 

אז נכון שאין תכניות של דלק להביא את הפוקוס RS, אבל שמסתכלים על מחירה בארה״ב ($35K גם) ולחשוב שיכלה לעלות פה 240 אלף...

 

 

 

קרוב, אבל לא בדיוק..

 

רמת האיבזור שבמבצע נמכרת בארה"ב ב-40 אלף דולר.

 

המיאטה לעומת זאת, לא יודע בדיוק לאיזה דגם מקבילה הישראלית והאמריקאית כיוון שבאתר הישראלי לא טרחו לשים את הפרטים שלה כמו שצריך, אבל תחום המחירים שלה בארה"ב בין 25 ל-31 אלף דולר.

 

לו כל המכוניות היו נמכרות בישראל ביחס של פי 6 לעומת המחיר שלהן בארה"ב באמת היה כאן מאוד מעניין.. אבל כרגע זה נראה כמו פנטזיה רחוקה מהמציאות לצערנו..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרוב, אבל לא בדיוק..

 

רמת האיבזור שבמבצע נמכרת בארה"ב ב-40 אלף דולר.

 

המיאטה לעומת זאת, לא יודע בדיוק לאיזה דגם מקבילה הישראלית והאמריקאית כיוון שבאתר הישראלי לא טרחו לשים את הפרטים שלה כמו שצריך, אבל תחום המחירים שלה בארה"ב בין 25 ל-31 אלף דולר.

 

לו כל המכוניות היו נמכרות בישראל ביחס של פי 6 לעומת המחיר שלהן בארה"ב באמת היה כאן מאוד מעניין.. אבל כרגע זה נראה כמו פנטזיה רחוקה מהמציאות לצערנו..

 

הישראלית מקבילה פחות או יותר לגרסאת ה"קלאב" להבנתי. מגיעה דיי מאובזרת.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ככה לפי האתרים בארה"ב מדובר על 28,600 למיאטה, מול 40,335 לקאדילק.. קל להבין מה התמחור של המיאטה יכל להיות אם היחסים היו דומים בין מחירי המכוניות. אין לזה הרבה משמעות כי כרגע אני לא לקוח פוטנציאלי של אף אחת מבין המכוניות האלה, אבל אם וכאשר כן, פסיכולוגית לא הייתי מסוגל לרכוש את המיאטה לא משנה כמה הייתי מתלהב מהרכב וגם לא כמה חוסר תחרות רלוונטית קיימת לה בנישת רכב שלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרוב, אבל לא בדיוק..

 

רמת האיבזור שבמבצע נמכרת בארה"ב ב-40 אלף דולר.

 

המיאטה לעומת זאת, לא יודע בדיוק לאיזה דגם מקבילה הישראלית והאמריקאית כיוון שבאתר הישראלי לא טרחו לשים את הפרטים שלה כמו שצריך, אבל תחום המחירים שלה בארה"ב בין 25 ל-31 אלף דולר.

 

לו כל המכוניות היו נמכרות בישראל ביחס של פי 6 לעומת המחיר שלהן בארה"ב באמת היה כאן מאוד מעניין.. אבל כרגע זה נראה כמו פנטזיה רחוקה מהמציאות לצערנו..

 

״שמח״ להיות לא מדויק אם התיקון שלך רק מחזק עוד יותר את הטענה שלי :)

 

המחיר של המיאטה לא תואם את השווי שלה בשום מצב והיו פה מספיק דיונים על כך. היום רק ניתן להבין שאפילו ההבדלים האלה גדולים יותר ממה שחשבנו. ואני מקבל גם בשמחה מחיר של 250K לפוקוס RS... :evil:

הימים הקשים חלפו :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הטענות אודות תיבת ההילוכים המסרסת של ה-ATS זה לא משהו שהייתי מתרגש ממנו יותר מדי, אני מניח שניתן למצוא סדנאות שמציאות תוכנת ניהול משופרת לגיר וזה יכול לפתור את הבעיה או חלק מהבעיות (שיפור מהירות ההחלפה, ביטול הגבלת המומנט, מיפוי חדש לסל"ד העברות ההילוכים וכו').

 

הייתי בודק את זה לפני שהייתי פוסל רכב על בסיס תיבת הילוכים מסרסת.

 

המיאטה מתומחרת בצורה די חזירית אם כי להגנת היבואן ניתן לומר שאין לה מתחרות בסגמנט.

למי שגג נפתח אינו מהווה DEAL BREAKER הקאדילק כנראה תיתן חבילה עדיפה בעשרות מונים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, אז לידיעתכם שה ATS קיבלה את גיר ה 8 הילוכים החדש של GM שאומרים שהוא ברמה לפחות כמו זו של ה ZF ב BMW.

 

מעבר לכך, מניסיון אישי, הרכב מדהים, בוודאי לחובב ההגה, כשיש לו שתי חסרונות בעיניי - 1. כסא אחורי מעט צפוף. 2. לוח שעונים מיושן.

 

אני מאוד מקווה שרשמת את התגובה על הגיר בהומור.

השילוב מנוע- גיר ב-bmw יותר טוב מגיר כפול מצמדים במיטבו ורק מי שנסע בגרמנית יבין על מה אני מדבר.

גיר חדש בקאדילק לא מבטיח בהכרח שהוא טוב.

בוא נגיד ככה- אם הגיר של הקאדילק הוא 70% מזה של הגרמנית, אז כבר הוא מעולה בפני עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-8 הילוכים של ב.מ.וו מצויין, התפעול האוטומטי שלו נהדר והידני פנטסטי.

 

גם ה-7 הילוכים של מרצדס מעולה, תפעול ידני מעט איטי יותר מזה ב.מ.וו אבל תפעול אוטומטי עדיף.

 

מחזק את השורה התחתונה של ההודעה מעלי .

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא בהומור. נהגתי חזק יחסית ומעל 2000 ק"מ ב 328 מושכרת. ה ZF גיר מצוין. כך גם הכיוון שלו ע"י BMW למול כל מנוע שאליו שודך. התאמת סל"ד, החלפות מהירות וחלקות, אין בורות ואפס איבוד של מומנט. גיר טוב.

 

אצל האמריקאים לעומת זאת, גרסת ה 8L90 (שמגיעה בקורבט וב CTS-Vׂׂ) קצרה המון שבחים מעיתונאים בעולם על המהירות והרכות שבה ההילוכים מוחלפים (הזמן יגיד לעניין האמינות שלה אבל לא חושב שיש ממה לדאוג), אבל היא גדולה מדי ובנויה עבור מומנט יותר מכפול מזה של ה 2.0T/3.6, אז הם פיתחו דגם מוקטן בשם 8L45 שמיועד לפלטפורמות קטנות יותר (קל יותר ב 16 ק"ג! וקטן יותר פיזית כך שמאפשר מנהרת הינע מצומצמת יותר). שני הגירים חולקים את אותה טכנולוגיה ו"מוח" ממוחשב.

 

הימור שלי (לא התנסיתי), הגיר החדש לא נופל מה ZF. המהנדס הראשי של Cadillac (והמנהל בפועל) הודה בריאיון שחלק מהאסטרטגיה החדשה של המותג היא להוביל מול המתחרים בכל מדד. כדי לבצע זאת בתהליך הפיתוח הם רוכשים רכבים של המתחרים ועושים למולם Benchmarks בכל תחום. אני מאמין לו לבחור.

 

בכלל, הרמה הטכנולוגית של Cadillac השתפרה טכנולוגית באופן משמעותי בשנים האחרונות - GM בנתה מחדש את הזרוע הזו שלה, כאשר מנהלים אותה מהנדסים ולא "סופרי אפונים". הרכבים מעוצבים וייחודיים למותג, קלים יותר בהשוואה לכל המתחרים שלהם, שלדות הנעה אחורית מהטובות בסגמנט, מנועים מודרניים וחזקים, אביזרי בטיחות מתקדמים כסטנדרט. סרטוני ההשוואה לגרמניות ב Youtube מדברים בעד עצמם.

עריכה אחרונה על ידי nimikipod

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא הבנתי את ההשוואה פה.

אני לא מכיר אף אחד שהיה מתעניין במיאטה ובוחר את הקאדילק ולהפיך - הם רחוקות שנות אור אחת מהשניה, ואין שום קשר.

 

מה שכן, לפני שקניתי את הסדרה 3 שקלתי את הATS והתגובות ששמעתי ממספר אנשים שסיפרתי להם היו שהקאדילק מאוד מבוגרת.

לא שזה היה מפריע לי אבל תדמיתית יכול להיות שיש בזה משהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3054 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...