Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית חדשה: קאדילק עם 272 כ"ס או מאזדה עם 155 כ"ס באותו מחיר. מה כדאי?


HyperViper
שימו לב! השרשור הזה בן 3056 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין ספק שנקודת תורפה של קדי זה הגיר.מעבר ל 8 הילוכים החדש יקרב לגמרי ל 328

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם לי הייתה אפשרות להשוות 328 מול ATS וATS לוקחת בגזרת המנוע והתנהגות.

 

ההשוואה שלי היתה מול 320 דווקא.

הב.מ.וו לוקחת בניהוג ובגדול (כולל גיר עדיף משמעותית) אם לא בביצועים.

אני גם צריך שהרכב שלי יהיה קצת פרקטי למשפחה, והבגאז׳ שקטן משמעותית בקאדילק

פשוט לא מספק.

יש לי הרגשה שהיא גם צפופה יותר מאחורה אם כי אני לא יודע בוודאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הב.מ.ו לא לוקחת "בניהוג" בגדול, לפחות לפי הביקורות שאני קראתי וראיתי שהן מאתרים איכותיים בלבד... הקאדילאק אפילו מנצחת כשהיא עם התיבת 8 הילוכים. אני מסתמך על האנשים שהעבודה שלהם זה לבקר רכבים קצת יותר ממך, בלי להעליב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף להכל ולא פחות חשוב עבור רוכשים אשר מתכוונים לעשות טיונינג.מנוע של קאדי נתון לשיפור על ידי תוכנה ,מה שבמוו לא ניתן לעשות אלא רק על ידי פירוק מחשב.וגם לאחר תוכנה ההספק המתקבל אצל קאדי משמעותית גבוה מבמוו.

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הב.מ.ו לא לוקחת "בניהוג" בגדול, לפחות לפי הביקורות שאני קראתי וראיתי שהן מאתרים איכותיים בלבד... הקאדילאק אפילו מנצחת כשהיא עם התיבת 8 הילוכים. אני מסתמך על האנשים שהעבודה שלהם זה לבקר רכבים קצת יותר ממך, בלי להעליב.

 

זה מאוד תלוי מי הבוחן ומה האג'נדה. למעשה, מכוניות זהות קיבלו ביקורות שונות לחלוטין על דפי אותם עיתונים ממש (ע"ע 135 שהגיעה למקום רביעי או משהו כזה מתוך חמש במבחן הוט האצ'ים של איבו). זו נקודת מידע חשובה, אבל ממש לא קובעת, בטח לא בפרמטר סובייקטיבי של הנאה מנהיגה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הב.מ.ו לא לוקחת "בניהוג" בגדול, לפחות לפי הביקורות שאני קראתי וראיתי שהן מאתרים איכותיים בלבד... הקאדילאק אפילו מנצחת כשהיא עם התיבת 8 הילוכים. אני מסתמך על האנשים שהעבודה שלהם זה לבקר רכבים קצת יותר ממך, בלי להעליב.

 

ביום שבו הקאדילק תהיה טובה מה-bmw תתכונן לביאת המשיח.

האמריקאים, למרות שיש להם את כל הכלים, מפגרים אחרי המתחרים מזה 40 שנים בכל פעם משכנעים אותנו שאוטוטו זה קורה ופשוט מתרסקים.

הסדרה 3 רכב יותר טוב מהקאדילק ועם תיבת הילוכים הרבה הרבה יותר טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך.. אז כנראה שהמשיח ממש אוטוטו פה.

 

ה ATS לא יותר טובה מה 328. כדי להיות כזו, משמע, להיות מלכת הקטגוריה הבלתי מעורערת והבנצ'מרק לכל הבאות בתור, היא צריכה עוד איזה דור או שניים בכיוון העכשווי. עם זאת, היא בהחלט ברת השוואה אליה ויכולה להסתכל לה בעיניים בלי למצמץ - וזה ידידי, ראוי להמון כבוד סתם כשלעצמו. המצב הזה הוא תולדה של הרבה אומץ והשקעה מאסיבית מצד קאדילק להביא ניחוח אירופאי לרכביהם, בבחינת "נלחמים על הבית", ומצד שני רגרסיה של הבווארים בכיוון המכוניות מתוצרתם ל"נהג".

 

אז נכון שהבגאז' לא ענק (לי לא חסר מקום, העיצוב פשוט בא על חשבון השימושיות) ונכון שהישיבה מאחור קצת צפופה (לא שה 3 כל כך מרווחת מאחור), אבל בהרבה סעיפים ה ATS הנוכחית הרבה יותר "מתגמלת" את הנהג והרבה יותר מחוברת אליו. אחרי לא מעט רכבים שעברו באמתחתי, ה ATS היא הראשונה שמזכירה לי את ההרגשה של הרכב הראשון (אלפא 145) - אחרי כל יציאה מהאוטו לכיוון מחוז חפצי, נותן בה מבט נוסף וחושב "אולי עוד סיבוב.." - ילד נו..

 

בסופו של דבר אנחנו חיים בישראל וכמי שעובד קשה למחייתו, אתה מצד אחד מוצא את עצמך מבלה המון בפקקים ומצד שני מחירי הרכבים יקרים מאוד מלכתחילה - כאן כבר הפער נהיה משמעותי יותר, כי ב 239K אתה מקבל המון! בתמורה. מזמין אותך לראות מה ניתן לרכוש ב BMW בכסף הזה - ואז תגיד לי באיזה מהן היית מעדיף לבלות את זמנך בפקקים של גוש דן ובכבישים אחוריים בעליות לירושלים.

 

אם ניקח את זה שלב אחד קדימה, על פי הפרסומים האחרונים - במחיר של 335 מאובזרת בארץ, ניתן יהיה לקבל ATS-V. סיור קטן ב Youtube יבהיר לך שאין בכלל מה להשוות. בכל מדד פרט לעיצוב - עניין של טעם.

 

בסה"כ צריכים לשמוח שיש עוד שחקן במגרש המצומצם הזה של "מכוניות לנהג". זה טוב לכולנו.

עריכה אחרונה על ידי nimikipod

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-3 באמת יותר טובה. אלא מה, 318, עם מנוע 3 ציל' החדש, לא יותר טובה מ-ATS 2.0 טורבו. ובכסף של ה-ATS זה מה שמקבלים.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון,אתה לא יכול לספק מוצר שעולה 240K שיתחרה במוצר ששווה 330K וזה מה שדורשים עבור 330(328ז"ל).בתוספת של 100K אתה יכול לשפר מתלים,מנוע,ברקסים של קאדי לרמה שבימר פשט תהיה במקום אחר.

נימי-הבנתי שהתחלת קצת בשיפורים.אם אפשר,מה עשית עד היום? בדרת דיינו לפני ואחרי? מתלים? ברקסים? ראיתי שיש כמה חברות שמציאות 350-450 סוסים על מנוע מקורי ללא בעיות

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החיים הם לא רק ביצועים ואבזור. לפי המבחנים האחרונים, הרכב הטוב בקטגוריה הוא היגואר xe.

אני שמח שהאמריקאים אחרי יותר מ-40 שנים התקדמו, אבל לתת כבוד? זו תעשייה שהיה לה את כל הכלים להיות המובילה והיא נתקעה הרחק מאחור.

גם כשאני יוצא מהרכב שלי (וולוו s60t6), בא לי להמשיך לנהוג בה. האם היא רכב טהור לנהג? לא.

אם אתה מסתכל על תמורה לכסף, הוולוו s60 החדשה לא פחות טובה מהקאדילק ותשאיר לך עודף של כמה אלפים בכיס. האם היא מלכת הקטגוריה? לא, יש טובות ממנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את היגואר xe החזרתי לסוכנות לפני הזמן והלכתי לאכול חומוס.

 

ספר את זה למבחני הדרכים שמכתירים אותה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שאפשר לקחת את הדיון להרבה מקומות.

אני בכל אופן גם רואה מצב שהקדילאק תהיה זולה ממיאטה ואני עדיין אעדיף מיאטה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שאפשר לקחת את הדיון להרבה מקומות.

אני בכל אופן גם רואה מצב שהקדילאק תהיה זולה ממיאטה ואני עדיין אעדיף מיאטה.

 

השאלה היא האם זה נראה לך מצב תקין שהקאדילק תהיה זולה יותר מהמיאטה בארץ?

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא האם זה נראה לך מצב תקין שהקאדילק תהיה זולה יותר מהמיאטה בארץ?

 

כן, אפילו מבחינה כלכלית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3056 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...