Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית חדשה: קאדילק עם 272 כ"ס או מאזדה עם 155 כ"ס באותו מחיר. מה כדאי?


HyperViper
שימו לב! השרשור הזה בן 3055 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בסופו של דבר אנחנו חיים בישראל וכמי שעובד קשה למחייתו, אתה מצד אחד מוצא את עצמך מבלה המון בפקקים ומצד שני מחירי הרכבים יקרים מאוד מלכתחילה - כאן כבר הפער נהיה משמעותי יותר, כי ב 239K אתה מקבל המון! בתמורה. מזמין אותך לראות מה ניתן לרכוש ב BMW בכסף הזה - ואז תגיד לי באיזה מהן היית מעדיף לבלות את זמנך בפקקים של גוש דן ובכבישים אחוריים בעליות לירושלים.

 

אתה צודק, אבל אם להשתמש ברציונאל הזה, אתה יכול לקנות רכב מהיר ומאובזר ושמיש לכל צורך, כולל נהיגה בהרי ירושלים, בהרבה פחות. המרחק בין מה שהיום נחשב "פרימיום" למשהו מהיר, שימושי ומאובזר, כמו לאון FR (סתם דוגמא שקפצה לי לראש, בטח יש עוד), ולא להרגיש שאתה מקבל פחות (אולי קצת פחות ציעצוע בתא הנוסעים). אולי אפילו יותר שימושיות של מרכב 5 דלתות.

 

אתה יכול בפחות מהקאדי לקנות לאון קופרה, ולקבל רכב שימושי לכל דבר, כמו ה-FR, ומכונת מלחמה מהירה בכביש הנכון.

 

פעם רכבי פרימיום נתנו לך טכנולוגיה מהותית, שלא היתה זמינה ברכבים נחותים יותר. כיום הפער קטן מאי פעם.

זה לא ש-BMW לא עדיפה, למשל, אבל זה כבר לא עולם אחר.

 

[וכן, התמחור של המיאטה בארץ יקר ה-רבה יותר מדי. נראה אם פיאט יישברו אותו, כי מעל 200 אלף, הרכב הזה כבר נראה כמו בזבוז כסף, עם כל הייחודיות שלו].

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האם מישהו ברצינות יכול להשוות בין אופניים לקורקינט

 

מה הקשר בין מיאטה שיש לה 4 גלגלים לבין הקדילק שיש לה במקרה גם 4 גלגלים

 

שרשור דבילי תסלחו לי ידידי.

 

השוואה של הקדילק לBMW יש בה יותר שכל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מנהלים באמת חייבים לפצל את השרשור לקאדי מול במוו.כי מיאטה כבר לא שייכת לנושא.

לאון לא שייכת למשוואה כי מדובר על הנעה אחורית.הייתי אולי מכניס גם את אינפיניטי g37 או q50 לעניין

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור מכוון לתמחור ההזוי של המאזדה למול זה של קאדילק. ככזה, מדובר בשני נקודות קיצון - מחד, כי דלק מוטורס לא ממש רוצים למכור מיאטות, מאידך, כי UMI ממש רוצים למכור קאדילק. הסיבות יכולות להיות שונות ומגוונות, לרבות מכסת מכירות, הקצאת רכבים ואפילו סתם גרידיות של יבואן. קטונתי.

 

מסכים לגבי הלאון FR ולדעתי זו הסיבה שהיא גם מוכרת בהתאם אבל לא חושב שאפשר להגדיר אותה כאפילו קרובה ל"פרימיום". איכות הנסיעה וגיהוץ הכביש בקאדילק עולה עליה בעשרות מונים (גם במצב נוחות), כסאות העור, החומרים בתא הנוסעים ואפילו מערכת ה CUE המקורית עם מסך מגע 8" באמצע הקונסולה (עם כמה שהיא בעייתית לתפעול בנהיגה), משדרים יוקרה ונוחות, מבלי להזכיר את אביזרי הבטיחות (קרבה, סטייה מנתיב).

בנוסף, יש פה ערך מוסף בדמות הנעה אחורית ושלדה (שוב שלדה, יודע, אני חופר..) שמעניקה חווית נהיגה אחרת לחלוטין ודי נדירה במחוזותנו.

אחרון חביב הוא נושא השירות במוסכים - כאן, אין על האמריקאים. הם המציאו את המושג שירות וכיאה למותג הפרימיום של היבואן, אני ממש מרגיש את המאמץ שלהם לרצות את הלקוח (לפחות בתקופת האחריות) ואת הקשב לכל בעיה או תלונה.

 

אני חושב שכחבילה, הקאדילאק כ"רכב פרימיום" מציעה אצלנו בארץ יותר למול מה שמקובל ברמת המחיר שלה. באותה מידה, אני חושב שהלאון קופרה כ"רכב ספורטיבי" מציעה אצלנו בארץ (כי בחו"ל יש מצב שבמחיר שלה יש חלופות מעניינות יותר) חבילה מדהימה לרמת המחיר שלה.

 

לסיוויק - הרכב שלי משופר קלות יחסית עם ניהול מנוע וגיר מבית Diablosport ופילטר אוויר INBOX של K&N. רביעיית Goodyear asym 2 שינתה משמעותית את איכות הנסיעה לטובה (המקוריים הם מסוג Runflat שהקירות הצידיים שלהם קשיחים משמעותית ופוגעים בנוחיות הרכב) ובמעט את האחיזה. תקופה מסויימת שקלתי לרכוש קוילאוברים של BC RACING ועוד כמה צעצועי מתלים (שעולים גרושים ב EBAY) אבל לבסוף החלטתי שלא כי מצד אחד לא בא לי לוותר על הנוחות היומיומית ומצד שני לא יוצא לי כל כך לתקוף פניות כמו שהייתי רוצה. בברקסים לא הייתי נוגע. 4 בוכנות של ברמבו מקדימה עם כח עצירה מדהים שמפתיע ומספיק לי גם ממהירויות שהשתיקה יפה להם, ללא דעיכה מורגשת. בכביש ציבורי לא צריך יותר מזה לדעתי.

 

המנוע - תוספת של 9 קג"מ באמצע רצועת הסל"ד וכמעט לכל אורכה, יחד עם כ 40+ כ"ס בדלק 95, עושים את שלהם. הרכב חי! ובשחרור חלקי של הבקרות, הזנב פוסע החוצה לפי דרישה ממש שזה תענוג צרוף בכל נסיעה.

 

הגיר - מלכתילה החוליה החלשה של הרכב (6 הילוכים בשנים 2013/2014). הצ'יפ מאפשר שני מצבים קבועים (FIRM ו-HARD) שמגבירים את התזזיתיות של הגיר, ההחלפות הופכות מהירות יותר אך גם "אלימות" יותר במצב HARD (אני נוסע עם FIRM ומרוצה עד הגג). בנוסף, יש שינוי ברמת ה Down-shifts במצב ספורט של התיבה - הגיר נשאר בסל"ד גבוה יחסית והשליטה הידנית צייתנית יותר. הצ'יפ מאפשר גם מצב Individual שנותן למשתמש להחליט באיזה סל"ד הגיר יחליף הילוך במצב האוטומטי (בכל הילוך בנפרד כמובן), תחת דוושה מלאה, חצי דוושה וכיוב' - האפשרויות לא נגמרות ואני לא נוגע בזה.

 

ביצועים - הרכב מודד לעצמו 0-100 ב 5.3 שניות ביום קריר ו 5.7 ביום חם. הפער מורגש אבל אין מה לעשות - יש גבול למה שאפשר להוציא עם אינטרקולר מקורי. כאמור, הרכב שמח ונאות יותר להשתולל עם מינימום תופעות לוואי במצב הזה.

 

במצבו הנוכחי הרכב מספיק לי. נעים, חזק וזורק זנב בדיוק במידה וברמת השליטה שלי. יש קיטים ייעודיים וזולים ל 400 כ"ס אבל זה לא בשבילי בשלב זה. יש מצב טוב מאוד שהרכב הבא שלי יהיה ה ATS מתוחת הפנים של 2017 (שזה לא רחוק כל כך..) ואז אולי.

עריכה אחרונה על ידי nimikipod

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביום שבו הקאדילק תהיה טובה מה-bmw תתכונן לביאת המשיח.

האמריקאים, למרות שיש להם את כל הכלים, מפגרים אחרי המתחרים מזה 40 שנים בכל פעם משכנעים אותנו שאוטוטו זה קורה ופשוט מתרסקים.

הסדרה 3 רכב יותר טוב מהקאדילק ועם תיבת הילוכים הרבה הרבה יותר טובה.

 

האם יצא לכבודו לפחות לשבת בתוך הרכבים שלגביהם קובע נחרצות? כי לנהוג בטוח שלא יצא לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, שרשור פחות הזוי מהנדמה. לחובב הנהיגה שמעוניין בהנאה אחורית אין הרבה מה לחפש בקידומת שמתחילה ב-2. שלא לדבר על תמורה למחיר. אי אפשר לחשוד בי כמישהו שלא חובב מיאטות (nc משופרת היא הדיילי שלי), אבל אני לא רואה את עצמי מוציא את הסכום שדלק דורשים על החדשה, ללא קשר לזמינותו. גם ה brz לא להיט בתחום התמורה... לעומת זאת שוק ההוט הץ' והמשפחתיות פרימיום מציע הרבה דברים מעניינים: GTI, CUPRA, volvo s60 r design, ג'ולייטה תלתן, לקסוס IS300, אינפיניטי q50, פאסאט מאובזרת, סקודה סופרב מאובזרת עד הגג - כל אלו (ועוד...) אפשר לקנות באזור המחיר שדורשים על המיאטה... אפילו המיני jcw על תמחורה ההזוי מהווה תמורה טובה יותר.

 

מצד שני - ספר את זה ל-20 החוטפים של המשלוח הראשון :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יצא לכבודו לפחות לשבת בתוך הרכבים שלגביהם קובע נחרצות? כי לנהוג בטוח שלא יצא לו.

 

במסגרת העבודה שלי יצא לי לשבת ברכב וגם לנהוג בו וברוב המתחרות שלו בסגמנט. למרות שסדרה 3 נמכרת ע״י המתחרים שלנו, לדעתי הוא הרכב הטוב ביותר בסגמנט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי הפוסט תפס בקטע של 40K בארה"ב שווה 240.000 ש"ח , בזמן שכל היבואנים לימדו אותנו להכפיל לפחות ב9-10 , ופה מכפילים ב 6 וברור לנו שלא מפסידים כסף על כל אוטו.פשוט בושה.

הקאדילק מדהימה ,לא הייתי קונה חדש רק בגלל החשש מהסחירות העתידית שלה, מי שזה לא שיקול עבורו מקבל אוטו מדהים .

שימו לב שבמודעה מארה"ב שמצורפת בדף 2 של הפוסט מגיע כסטדנרט עם גיר רגיל 6 הילוכים ,ב 33K כפול 6 בגיר רגיל שזה 198.000 יכול להיות בהחלט אופציה לא רעה לחובבי הגה.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, בגדול וכאייקון מוטורי, מסכים אתך שה 3 מציעה חבילה טובה יותר. אבל בדגמים האחרונים הם החלו לפספס, הן ברפיסות של כל מה שלא נופל תחת ידי סדנת M Performance והן בתמחור מוגזם בארץ, כמו כל היוקרתיות האירופאיות. מכאן, אני מגיע לשתי שאלות:

1. אצל איזה יבואן אתה עובד ?

2. האם יצא לך לנהוג ב ATS ?

3. האם אתה, מכיסך, היית מעדיף לרכוש 318 בסיסית, על ה ATS Luxury ב 240K ? במידה וכן, אשמח לשמוע למה.

 

לעניין החלופות בעולם הפרימיום, מסכים לעניין ה Q50, הגם שהיא חלשה יחסית (ב 2.0T) או יקרה מדי (ב Hybrid). היתר פשוט לא עונות להגדרה רכב פרימיום מכוון לנהג - מהירות כן, מתנהגות לא. (הקופרה והג'ולייטה בצד - שייכות לסקטור הוט האצ')

עריכה אחרונה על ידי nimikipod

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזה אחרי מס, אומר שבמידה ומצליחים אחרי מס למכור אוטו של 40K בארה"ב במחיר הזה רק מוכיח שאפשרי לא להכפיל הכל ב 9 אוטומטית.

היבואנים של רכבים בארץ זה מונפול בחסות המדינה .

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, בגדול וכאייקון מוטורי, מסכים אתך שה 3 מציעה חבילה טובה יותר. אבל בדגמים האחרונים הם החלו לפספס, הן ברפיסות של כל מה שלא נופל תחת ידי סדנת M Performance והן בתמחור מוגזם בארץ, כמו כל היוקרתיות האירופאיות. מכאן, אני מגיע לשתי שאלות:

1. אצל איזה יבואן אתה עובד ?

2. האם יצא לך לנהוג ב ATS ?

3. האם אתה, מכיסך, היית מעדיף לרכוש 318 בסיסית, על ה ATS Luxury ב 240K ? במידה וכן, אשמח לשמוע למה.

 

לעניין החלופות בעולם הפרימיום, מסכים לעניין ה Q50, הגם שהיא חלשה יחסית (ב 2.0T) או יקרה מדי (ב Hybrid). היתר פשוט לא עונות להגדרה רכב פרימיום מכוון לנהג - מהירות כן, מתנהגות לא. (הקופרה והג'ולייטה בצד - שייכות לסקטור הוט האצ')

 

אני עובד ב״מאיר״ ונסעתי בכל המתחרות של ה-s60, ביניהן גם הקאדילק עם הגיר הישן יותר.

לא הייתי לוקח את ה-bmw, בגלל אבזור מזעזע ביחס למחיר,אבל גם לא את הקאדילק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מסכים לגבי הלאון FR ולדעתי זו הסיבה שהיא גם מוכרת בהתאם אבל לא חושב שאפשר להגדיר אותה כאפילו קרובה ל"פרימיום". איכות הנסיעה וגיהוץ הכביש בקאדילק עולה עליה בעשרות מונים (גם במצב נוחות), כסאות העור, החומרים בתא הנוסעים ואפילו מערכת ה CUE המקורית עם מסך מגע 8" באמצע הקונסולה (עם כמה שהיא בעייתית לתפעול בנהיגה), משדרים יוקרה ונוחות, מבלי להזכיר את אביזרי הבטיחות (קרבה, סטייה מנתיב).

 

לא נהגתי בקאדי, אז לא יודע כמה היא נוחה. הרבה רכבים היום נופלים מההגדרה "נוחים" בשל צמיגי החתך נמוך, אפילו בהשוואה למכוניות משפחתיות גדולות של לפני עשור.

שאר הדברים שהזכרת הם נחמדים, אבל לשלם על זה עוד 100 אלף ש"ח?

לגבי "שלדת הנעה אחורית", אף אחד לא קונה את הקאדי בשל יכולות ספורטיביות, אני משער.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה בדיוק הפספוס.כי יש לה הנעה אחורית טובה מאד.זה בדיוק מה שקורה עם אינפיניטי G37.סה"כ ניסן מגודלת עם מנוע נפלא.אבל היא מתנהגת לא רע בכלל וגם לא חסר כוח

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי "שלדת הנעה אחורית", אף אחד לא קונה את הקאדי בשל יכולות ספורטיביות, אני משער.

 

לא מדוייק,

 

בהחלט יש כאלה שקונים את הקאדילק החדשות בגלל היכולות הספורטיביות, אבל לרוב מדובר על גרסאות V הספורטיביות.

 

HAVING SAID THAT, הקאדילק הספורטיביות בהחלט טובות ובהשוואה לדורות עבר הדור הנוכחי נחשב ללא פחות ממהפכה בכל הקשור ליכולות דינמיות, החברה עברה טרנספורמציה מוצלחת ממכוניות "פנסיה רגל וחצי בקבר" למכוניות צעירות ומתנהגות אבל לפחות מקריאה וצפייה בלא מעט מבחני השוואה בינהן לבין הגרמניות המתחרות- הן אמנם מקבלות מחמאות רבות אבל מבחינת היכולות הספורטיביות הגרמניות עדיין מביטות בהן דרך המראות.

זה כמובן ללא שקלול תמחור הרכבים.

 

כשמשקללים עלות רכישה קאדילק כמובן עם ידה על העליונה, הרכבים שלה מתומחרים בצורה אגרסיבית כצפוי ממותג שמנסה לחדור אל סגמנט שבעבר לא הצטיין בו ועכשיו רוצה לזכות מחדש בנתח נאה ממנו.

מי שמחפש מקסימום תמורה למחיר כנראה יבחר בקאדילק ובצדק.

מי שמחפש מקסימום יכולות דינמיות כנראה יבחר בגרמניות, גם בצדק.

מי שיחפש מקסימום פרקטיות יעשה לעצמו את החשבון כמה $ הוא מוכן להוסיף כדי לרכוש אופציה אחרת מקאדילק שלא פעם מציינים לגביהן שיש להן תא מטען מוגבל וספסל אחורי די צפוף ובעייתי מבחינת מרווח ראש (נכון לפחות לחלק מהדגמים).

 

זה פחות שאלה של איזה רכב טוב יותר, זו שאלה של איזו רכב מתאים לך יותר מבחינת הדרישות והציפיות שלך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3055 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...