Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיימר לדוד מתחיל לזמזם.


matanfr
שימו לב! השרשור הזה בן 2963 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לכאורה, תיקני. ככה גם מוכרים את זה בחנויות... אבל כמו שאמרתי באחת ההודעות הקודמות שלי באשכול הזה, החוק מחייב אותנו למתג דו קוטבי, ובתכל'ס ברגע שאתה שם טיימר אתה לא מקבל ניתוק דו קוטבי אלא רק פאזה. אין לי שום "בעיה" עם עניין הטיימר הדיגיטלי, רק רציתי לציין\להדגיש את נושא ניתוק הקטבים שהחוק דורש מול מה שקיים בפועל עם הטיימרים.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי. "אלקטרו נתך" עם תו תקן ישראלי. מה שמקבל תקן גרמני וגם ישראלי, וגם יכול להיות מחובר בזמן השימוש (מה שהופך את מספר הקטבים ללא רלוונטי) מספק אותי.

 

Sent using Android ForumReader app

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסגרת: לא יודע - לא חושב. מפסק: אפשר לקנות בנפרד.

 

אפשר בטח לקנות טיימר מכאני סיני זול ולזרוק את המודול ממנו.

 

שים לב שלמרות שהמסגרות דומות, הן לא זהות, ולא כל מסגרת מתאימה לכל קופסה שמבוטנת בקיר.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסגרת: לא יודע - לא חושב. מפסק: אפשר לקנות בנפרד.

 

אפשר בטח לקנות טיימר מכאני סיני זול ולזרוק את המודול ממנו.

 

שים לב שלמרות שהמסגרות דומות, הן לא זהות, ולא כל מסגרת מתאימה לכל קופסה שמבוטנת בקיר.

 

מה דעתך על הטיימר הזה שמותקן בארון החשמל . ההפרש במחיר קטן וחוסך את ההתקנה עם המסגרת.

מכיוון ובדרך כלל התכנות די קבוע נראה שלא תהיה בעיה שישב בארון החשמל.

 

http://www.ebay.com/itm/High-Quality-AC-220V-16A-DIN-Rail-Digital-Programmable-Timer-Switch-/251891961974?hash=item3aa5ee5076:g:MioAAOSw34FVEhNG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיפור הטיימרים האלה לא מוצלח במיוחד. הטיימרים מתקשים למתג עומס של דוד לאורך זמן ולאחר כמה חודשים/שנים בודדות כושלים.

אם יש מקום אני ממליץ להתקין בלוח החשמל שעון שבת (דיגיטאלי או אנלוגי), שישלוט בקונטקטור. כך גם הניתוק הוא דו קוטבי, מה שמאריך מאד את חיי המגעים (מבלי קשר לזה שמגעים של קונטקטור אמינים יותר וניתן להתקין קונטקטור לזרם של מעל 16A.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר מנסיון? הטיימר הנ"ל חי אצלי מעל לשנתיים, עם הפעלה אחת או שתיים ביום.

 

קודמו התפגר דוקא אחרי שסוללת ה- NIMH על הלוח התנפחה. חיווטתי במקומה סוללת NIMH ישנה רגילה ואני משתמש בו להפעלה של תאורת חוץ בכניסה לבית.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכאורה, תיקני. ככה גם מוכרים את זה בחנויות... אבל כמו שאמרתי באחת ההודעות הקודמות שלי באשכול הזה, החוק מחייב אותנו למתג דו קוטבי, ובתכל'ס ברגע שאתה שם טיימר אתה לא מקבל ניתוק דו קוטבי אלא רק פאזה. אין לי שום "בעיה" עם עניין הטיימר הדיגיטלי, רק רציתי לציין\להדגיש את נושא ניתוק הקטבים שהחוק דורש מול מה שקיים בפועל עם הטיימרים.

 

איציק

המיתוג לדו קוטביות מחוייב במנתק בלוח ובפאקט בצמוד לדוד

לא חייב לנתק אפס בפיקוד ההפעלה ולכן כל עובדים הטיימרים.

הרעיון בניתוק האפס הינו במצב של טיפול בתקלה שלא יקרה שיהיה מגע במיים בזמן הטיפול

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר מנסיון? הטיימר הנ"ל חי אצלי מעל לשנתיים, עם הפעלה אחת או שתיים ביום.

 

קודמו התפגר דוקא אחרי שסוללת ה- NIMH על הלוח התנפחה. חיווטתי במקומה סוללת NIMH ישנה רגילה ואני משתמש בו להפעלה של תאורת חוץ בכניסה לבית.

 

אכן מניסיון. אין מה להשוות אמינות של קונטקטור לצעצוע הזה. אם כבר הזכרת לי עוד טיפ- לחלק מהטיימרים האלקטרוניים יש פונקציה של ZVS, כלומר המיתוג נעשה בסמוך לחציית הסינוס את נקודת האפס, מה שמאריך את חייך המגעים (או רכיב המיתוג האלקטרוני) משמעותית. שווה לוודא שהטיימר שמשתמשים בו עובד בשיטה זו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיתוג לדו קוטביות מחוייב במנתק בלוח ובפאקט בצמוד לדוד

לא חייב לנתק אפס בפיקוד ההפעלה ולכן כל עובדים הטיימרים.

הרעיון בניתוק האפס הינו במצב של טיפול בתקלה שלא יקרה שיהיה מגע במיים בזמן הטיפול

 

אם זה היה המצב, החשמלאים לא היו מתקינים מיוזמתם מפסק דו קוטבי צמוד לדוד ועוד מפסק דו קוטבי להפעלה השגרתית שלו - כך לפחות אני סבור.

 

יש הסבר לעניין הזה ?

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק, על הגג בשביל הטכנאי דודים, ובבית למקרה של קצר (0 לאדמה).

 

ולפות"ש לדעתי קיימות שלושה בעיות שיכולות לגרום לטיימר להשרף ככה.

1. שימוש בחוטים בלי חתך קטן (התקן מחייב חוטים בחתך 2.5 מ"מ לבויילר).

2. שבדוד שלך מותקן גוף חימום גדול מהרגיל, (רגיל 2500W גדול 3500W).

3. החיבור של החוטים נעשה בצורה לא תקינה (לא סגרו את הקלמרות כמו שצריך או חיבור של חוט גמיש בלי סופיות)

אני מהמר על סעיף 3.

עריכה אחרונה על ידי kobi.idan2

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...