Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש מכשיר מעקב gps עם התראות לנייד עבור אופנוע. שיקבל מתח מהמצבר וגם תהיה לו סוללת גיבוי. שיהיה מדוייק ורגיש לתזוזות עם התראות אוטומטיות.

יש לי כרטיס סים כך שאין לי בעיה.

אפשרי שיהיה קטן ככל האפשר ולא בולט אך לא הכרחי, אפשר שאוציא לו אנטנה gps ממקום ההסלקה אם ישנה אופציה כזו.

פורסם
הפרו "תומך 4K" ו HDR שינויים קלים בגזרת ה CPU וה GPU.

וכמובן שצריך מסך תואם לכל העסק.

אני הייתי ממתין לדור הבא שייצא בסוף השנה. אצל מיקרוסופט ה אקס בוקס X, סוני ה PS5 שם זמני.

 

הקיצר אפשר לקנות גם "רגיל" וזה גם יספק את הסחורה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אז ככה, קיבלתי מתנה אקסבוקס 360.

 

על מסך 4K התמונה ברזולוציה של 1080P נראית סביר בלבד. אולי משהו בהגדרות לא בסדר, אבל לא האיכות לה ציפיתי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם (נערך)

כי זה אפילו לא 1080. ה360 מנגנת ברזולוצייה של 720 או מקסימום 960 בUpscale ל1080. במקור מנגנת 1080 רק לתכני וידאו מהחנות של מיקרוסופט. אתה מותח את התמונה המקורית פעמיים.

חשוב לזכור שאתה מדבר על קונסולה בת 12. אל תצפה לביצועים עדכניים.

עריכה אחרונה על ידי audiR8

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

מי שמחפש מכונת תספורת מקצועית - יש מבצע על מכונת התספורת של רמינגטון! המחיר הנמוך אי פעם לפי הגמל.

https://www.amazon.co.uk/Remington-HC4250-Quick-Hair-Clipper/dp/B012F8MS9A

 

יוצא 30.69 פאונד עד הבית שהם כ-138 ש"ח בהמרה ישירה.

 

אישית יש לי את המכונה והיא מדהימה. אני מספר את אבא שלי באופן אישי והיא הכי טובה שהייתה לי עד כה.

מספר אותו על שיער יבש, לא נתקעת ולא בקצת. מומלצת.

 

 

camelchart-locale-ukasin-b012f8ms9apricetypes-amazonforce-1zero-0w-725h-440desired-falselegend-1.png

פורסם
מחפש מכשיר מעקב gps עם התראות לנייד עבור אופנוע. שיקבל מתח מהמצבר וגם תהיה לו סוללת גיבוי. שיהיה מדוייק ורגיש לתזוזות עם התראות אוטומטיות.

יש לי כרטיס סים כך שאין לי בעיה.

אפשרי שיהיה קטן ככל האפשר ולא בולט אך לא הכרחי, אפשר שאוציא לו אנטנה gps ממקום ההסלקה אם ישנה אופציה כזו.

 

אני קניתי את זה

http://m.ebay.com/itm/Coban-TK104-GPS104-GPS-tracker-SMS-GPRS-waterproof-6000mA-real-time-no-retailbox-/271465123682?nav=SEARCH

 

מעולה.

אפשר לתת לו פקודות בסמס ואפילו לכבות את המנוע בסמס.

הוא מגיע עם צמה ייעודית שמתחברת למשאבת דלק.

עם אנטנת gps הוא מאוד מדוייק.

סוללה מחזיקה הרבה זמן או לחבר קבוע למצבר.

יש גם דגם קטן יותר לאופנועים. אני לא מכיר.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
אני קניתי את זה

http://m.ebay.com/itm/Coban-TK104-GPS104-GPS-tracker-SMS-GPRS-waterproof-6000mA-real-time-no-retailbox-/271465123682?nav=SEARCH

 

מעולה.

אפשר לתת לו פקודות בסמס ואפילו לכבות את המנוע בסמס.

הוא מגיע עם צמה ייעודית שמתחברת למשאבת דלק.

עם אנטנת gps הוא מאוד מדוייק.

סוללה מחזיקה הרבה זמן או לחבר קבוע למצבר.

יש גם דגם קטן יותר לאופנועים. אני לא מכיר.

תודה ומה הגובל הפיזי שלו? איך קלות ההתקנה שלו אפשר לבצע את ההתקנה לבד?

פורסם

התקנה קלה. בא עם חוברת מפורטת.

באמת מוצר איכותי.

הדגם הזה מגיע עם סוללה גדולה אז פיזית הוא כמו שתי קופסאות סיגריות אחת על השניה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
מי שמחפש מכונת תספורת מקצועית - יש מבצע על מכונת התספורת של רמינגטון! המחיר הנמוך אי פעם לפי הגמל.

https://www.amazon.co.uk/Remington-HC4250-Quick-Hair-Clipper/dp/B012F8MS9A

 

יוצא 30.69 פאונד עד הבית שהם כ-138 ש"ח בהמרה ישירה.

 

אישית יש לי את המכונה והיא מדהימה. אני מספר את אבא שלי באופן אישי והיא הכי טובה שהייתה לי עד כה.

מספר אותו על שיער יבש, לא נתקעת ולא בקצת. מומלצת.

 

 

[ATTACH=CONFIG]489804[/ATTACH]

 

אני עדיין הולך לספר, אבל בגלל ההמלצה הנחרצת שלך אני מקווה שאפסיק, הזמנתי !

תודה.

פורסם

אני מניח שזה תלוי בסוג האופנוע

אין דין גולדווינג כמו אופנוע טרייל

המידות כתובות בהצעה 9.4x6x3.8 ס"מ בערך קופסת סיגריות לדעתי. (עובי של שתי קופסאות אחת על השניה.)

שים לב שתומך רק ברשת סלולרית דור שני. לא דור שלישי או דור רביעי. צריך לוודא כיסוי , לא בטוח שכל ספקי השירות עדיין תומכים ברשת דור 2

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אני שמתי לו סים פריפייד ב50 שקל של סלקום.

ההתראות והמיקום אמינים. במיוחד עם אנטנת gps חיצונית. גם הפידבקים בעולם טובים מאוד.

 

הדגם הזה ספציפית נמכר גם בארץ. ב1300 ש"ח....

http://www.spyplus.co.il/index.php/shop/all-categories/gps/gps-tracker-tk-104-detail

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

מחפש S8 (לא פלוס הוא באמת גדול מידי) ופתאום כל הקישורים לאמאזון איטליה לא נותנים לי אופציה למשלוח לישראל.

מה אני מפספס ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...