Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קונה מהעיר הסמוכה.

חנויות עודפים.

בדכ מחדש מלאי לפני ראש השנה.ופסח.

הסט הכי יקר שקנינו היה סדר גדול של 180 שח.

 

Sent from my LG-H960

פורסם

לצערי, זו גם מידת המיטה שלנו (קטן מידי). אומנם לא הבחירה הראשונה, אבל ראיתי בזמנו מצעים נחמדים באיקאה, במחיר סביר- בדוק את זה.

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
חברה קצת עדכונים מהאתר הבישום FragranceX.

רקע לסיפור.

האתר היה שלוח לישראל מוצרי בישום ללא כל תשלום\דרישה מס מכל סכום הזמנה. את התשלום מס הינו מבצעים מול חברת השליחויות.

לפני כמה שבועות הם הוסיפו תשלום של VAT על כל סכום הזמנה , גם אם הזמנו בושם ברוט שעולה 15$, דבר שהוריד את הכדאיות של רכישה מהאתר.

סחבק שלח מייל לשירות לקוחות, התחילו לספר סיפורים שיש להם מערכת בילינג חדשה וכרגע זה המצב.

הבוקר חזרו אלי שהם מודעים לי חגיגית שאין יותר תשלום של VAT עד 75$ לתושבי ארץ הקודש.

הרגע הזמנתי את המוטלק לג'נד 100מ"ל ב 114 שח עד הבית עם שליח.

כמובן הקופון המדובר של משלוחה חינם ללא מינימום הזמנה FSW.

רחרוח נעים.

 

שיחקת אותה!

באת לי שניה לפני שקניתי בושם בארץ :).

 

אייל יש מצב שאתה מוצא בבקשה מהיכן להזמין קרם גוף של ויקטוריה סיקרט?

פורסם

תודה אייל.

לצערי, זו גם מידת המיטה שלנו (קטן מידי). אומנם לא הבחירה הראשונה, אבל ראיתי בזמנו מצעים נחמדים באיקאה, במחיר סביר- בדוק את זה.

 

בן

קטן מידי?

הגודל הבא רק בהזמנה מיוחדת (2.00*2.20 נדמה לי) אני והאשה שני גבוהים יחסית ומסתדרים יופי עם 1.80 על 2.00

בכל מקרה היינו באיקאה, מחיר לסט היה קרוב ל350

פורסם

מחפש jump starter.

באמאזון UK כל המותגים לא מוכרים לי, למרות שהמחירים של חלק מהמוצרים גבוהים. מישהו יכול להמליץ על מכשיר או מותג רצויים למשתמש הפרטי שצריך חשמל ספייר באוטו?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איילי, שעוני סרטינה, יש מבצעים?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם (נערך)

כן יש אבל משום מה המחירים עלו קצת.

עדיין חיסכון של יותר מאלפיה למחירי הארץ בדקתי מדגמית כמה דגמים.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

עדיין שווה, יש קישור?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

בטח ידידי

כ-כלל אבצע ממליץ להזמין שעונים מאמזונים אירופיים כך "נרוויח" את הורדת המע"מ המקומי.

קצת דוגמאות.

Certina C0134071105100 אוטומטי ב 2320 שח כולל הכל ,בארץ מעל 3500.

Certina C013.417.21.057.01 ב 1541 עד הבית , בארץ 2200.

Certina C0014171105700 עם זכוכית ספיר ב 1400 שח ,בארץ 2600-2100.

Certina C001.639.22.207.01 עד הבית 1712 שח. בארץ ממש מערב הפרוע 2900-4800.

להמשיך?

פורסם
מחפש jump starter.

באמאזון UK כל המותגים לא מוכרים לי, למרות שהמחירים של חלק מהמוצרים גבוהים. מישהו יכול להמליץ על מכשיר או מותג רצויים למשתמש הפרטי שצריך חשמל ספייר באוטו?

קניתי סיני מאיביי בפחות ממאתים שח , עובד מעולה , התניע גם מנוע דיזל וגם בנזין v8

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
חוזר ושואל - סופטשל איכותי של חברות מוכרות. יש כבר משהו מעניין או שנחכה לימי מבצעים הגדולים?

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

 

גם אני רוצה!

 

בנוסף, אייל, אם אפשר, לינק לאוזניות האלחוטיות של oryo (QC35, כמדומני).

 

צרור תודות, יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

×
×
  • תוכן חדש...