Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

האם קיימת אפשרות לרכוש מחשב דרך שמחשב כמה קילומטרים נשאר ליסועם בכמות הדלק שנשארה..

יש לי מאזדה 2 ואין בו מחשב דרך מובנה..

תודה לעונים!

פורסם

ה obd2 זה מחבר דיאגנוסטיקה שקיים ברכב, דרך המחבר הנ"ל מתחברים למחשב הרכב ואז אפשר לקבל ממנו נתונים, כמו צריכת דלק, חום מנוע, וגם קודים של תקלות.

הרכיבים כפי שקבלת בקישורים מקבלים את המתח הדורש להפעלתם מן המחבר הנ"ל.

פורסם
ה obd2 זה מחבר דיאגנוסטיקה שקיים ברכב, דרך המחבר הנ"ל מתחברים למחשב הרכב ואז אפשר לקבל ממנו נתונים, כמו צריכת דלק, חום מנוע, וגם קודים של תקלות.

הרכיבים כפי שקבלת בקישורים מקבלים את המתח הדורש להפעלתם מן המחבר הנ"ל.

תודה על התשובה אחי,

איך אני יכול לדעת אם יש לי כזה מחבר ברכב?

והיכן הוא נמצא כדי שאדע איך להתקין את המכשיר שאולי אקנה?..

פורסם (נערך)

טעות שלי לא יודע איך פספסתי את זה, בכל מקרה, כל מתאם ODBII יתאים לרכב שלך, רק תדאג לשים לב שאם אתה קונה מחשב מורחב כזה כמו שהראו לך יש לו את האופציה לעבור מיחידות אמריקיות לאירופיות.

 

עריכה:

 

תחפש חיבור בצבע סגול או שחור מתחת להגה שלך בצד ימין, במאזדה 2 2008 של אחותי זה נמצא שם.

 

ככה החיבור נראה:

 

IMG_4370.jpg

עריכה אחרונה על ידי ROEi1
פורסם

כן ראיתי את החיבור אצלי הוא בצבע שחור ומצד שמאל מתחת להגה..

עכשיו אני מתלבט עם עצמי עם 100 דולר כולל משלוח זה יקר מדי בשביל מחשב כזה.

לדעתי זה יקר.. למרות שאני יודע שהמוצר שנתנו לי כאן שווה את המחיר אבל עדיין זה יקר בשבילי כרגע חח..

טעות שלי לא יודע איך פספסתי את זה, בכל מקרה, כל מתאם ODBII יתאים לרכב שלך, רק תדאג לשים לב שאם אתה קונה מחשב מורחב כזה כמו שהראו לך יש לו את האופציה לעבור מיחידות אמריקיות לאירופיות.

 

עריכה:

 

תחפש חיבור בצבע סגול או שחור מתחת להגה שלך בצד ימין, במאזדה 2 2008 של אחותי זה נמצא שם.

 

ככה החיבור נראה:

 

[ATTACH=CONFIG]443753[/ATTACH]

×
×
  • תוכן חדש...