Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עם כל הצער שבדבר - המפרט של האופניים שלינקלנקת אליהם לא עדיף על הGT

מצד שני - אלו אופניים שהרבה יותר מתאימים לרוכב מתחיל, כך שאם אתה לא שועל סינגלים ותיק כנראה שהם בכל מקרה עדיפים, בטח ובטח (ובטח) אם אתה לוקח XL - מידה שמתאימה הרבה יותר ל29 מאשר ל27 לרוב הרוכבים.

 

למיטב הבנתי שני הבולמים בנורקו טובים משמעותית יותר. יתרון נוסף זה 29" מול 27.5" בGT ועניין המחיר (שיחד עם הצטרפות למועדון שמחייב על מנת לקבל 25% הנחה על GT) שעובר את אלף ש"ח הבדל לאחר כל ההנחות.

 

מעניין.

קשר לנורקו...

 

http://www.matzman-merutz.co.il/fluid-93

פורסם

אין לי שום רצון או מוטיבציה לבאס אותך, אבל המפרט לא יותר טוב (הבולמים דווקא פחות טובים - למרות שרשום עליהם רוקשוקס, מע' ההילוכים בנורקו פחות מוצלחת ותהווה בעיה בעתיד אם תרצה לשדרג עצמך, ומידת גלגלים זה לא מפרט אלא סוג אחר בכלל).

זה בכלל לא משנה כי הקניה שעשית אכן יותר טובה עבורך(!) קרי אם היית שואל אותי 'על איזה זוג אתה ממליץ' הייתי אומר נורקו :)

 

תתחדש ורכב בסינגלים טובים.

 

לגבי ההצעה של עופר לריש לקיש בשישי הבא - מבחינתי זורם.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
חשבתי על אופניים בBF,

עד כמה משתלם למשל המפרט הזה:

http://www.pricepoint.com/Brand/Diamondback/Diamondback-Overdrive-Carbon-29-inch-Bike-Black-Red.axd

 

או יותר נכון, משלוח עד איזה סכום עדיין יהיה משתלם בשביל להזמין אותם?

(או שהאופניים לא שוות בכלל את הסכום הזה אפילו שהן מקרבון?)

 

גם קרבון בה באיכויות שונות, אבל אני לא מבין בזה.

 

מה שדפוק באופניים זה:

 

1. הבלמים (כמו שלי, רמת כניסה).

 

2. גלגלים ונאבות (איזה OEM זול כנראה, לא ממותגות. כלומר, ממותגות בשם המותג של האופניים, שהוא גם כך מותג מדבקה...). זה הכי משמעותי

.

לידיעה: גלגלים ונאבות זה הרכיב שהכי שווה להחליף ועושה את ההבדל הכי גדול (להוציא צמיגים), רק שגלגלים טובים עולים הרבה כסף.

 

3. שיפטרים וקראנק בסיסיים ביותר ל-10 הילוכים.

 

לרב אופני קרבון מתוכננים עם גיאומטריה קרבית (פוזה שכובה יחסית, chainstay קצר).

אלו לא.

מה שאומר שזה קרבון ללא מבינים... עם אבזור בסיסי, להוציא את הבולם.

מי שרוצה וצריך קרבון זה בד"כ רוכבים יותר מהירים.

 

אולי זו יכולה להיות קנייה טובה, אבל לי זה נראה שהאופניים הללו הם לא לכאן (מתחילים) ולא לכאן (מתקדמים).

 

נ.ב. או למישהו כמוני, שיכול לקנות את האופניים הללו רק בשביל השלדה והבולם... ולשים את הגלגלים ושאר החלקים מהאופניים שלי.

 

אבל צריך לזכור, על הכל (כולל משלוח) גם משלמים מס.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לגבי ההצעה של עופר לריש לקיש בשישי הבא - מבחינתי זורם.

 

כרגע אנחנו 2 פלוס מי שיביא כל אחד מאיתנו (יש לי שניים בפוטנציה)

 

מי שריש לקיש לבד קצר לו (20 ק"מ), אפשר להמשיך משם לשמשית/אלון הגליל/הסוללים ולהאריך את הסיבוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גם אצלי יש שניים לפחות.

 

לגבי דעתי בנוגע לרכישה מהאינטרנט, אם היא מעניינת מישהו:

אם כבר אינטרנט, שזה אומר הוצאות משלוח מיסוי וכו' - אז כמו שצריך: www.canyon.com

מדובר באופניים עם שלדות ברמה מאוד גבוהה, וחלקים שנבחרים בקפידה ולא כל מיני שיט כמו שעופר הזכיר לעיל, ומחירים סופר תחרותיים (שוברי שוק למען האמת, כשמדובר באירופה) - איפה הקאצ'? אז זהו שזה לא בדיוק קאצ' אלא פשוט שינוי תפיסתי - לקניון אין חנויות, שיווק ישיר מהמפעל לצרכן, ובכך הם חוסכים ים של עלויות תפעול ואתה חוסך את האלמנט במחיר (שהוא בד"כ אלמנט משמעותי מאוד) של התשלום למתווך: קרי חנות האופניים.

שים לב שכשאתה קונה מהאינטרנט אתה בעצם מוותר על האחריות *בארץ* (לא על אחריות בכלל, לקניון יש היסטוריה טובה למדי בנוגע לכיבוד אחריות בינ"ל), א-מה-מה אני מכיר אישית מספר גדול של מקרים בארץ של חוסר כיבוד אחריות, ולכן אני אומר (אם תחזור קצת אחורה): אופניים חדשים רוכשים בחנות שאתה סומך עליה, או שקיבלת המלצות מאדם שקצת מבין עניין בתחום, אחרת היתרון הזה של לקנות בארץ (שירות ואחריות) עלול להשאר ברמה האבסטרקטית בלבד, ולא להיות מתורגם למעשים במציאות, ואז גם שילמת הרבה הרבה יותר וגם קיבלת הרבה פחות, and that's just bad business

 

אני עד היום החלפתי 5 זוגות רציניים (יענו מעל רמת כניסה), רכשתי אך ורק יד2 היות ואני מרגיש מספיק בטוח בתחום בשביל להיות מסוגל למצוא רכישות מוצלחות (מבחינת תמורה ומבחינה מכאנית), עד כה זה הוכיח עצמו נאמנה.

אם/כש אחליט "לשדרג" אופניים (יותר נכון, להחליף), אני כבר יודע בדיוק מה יקרה: או שאני מזמין קניון, או שאני הולך לbikedeal (חנות קטנה שאני סומך עליה) ומזמין דרכם את אחד המותגים שהם משווקים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

שים לב שכשאתה קונה מהאינטרנט אתה בעצם מוותר על האחריות *בארץ* (לא על אחריות בכלל, לקניון יש היסטוריה טובה למדי בנוגע לכיבוד אחריות בינ"ל),

 

צריך לזכור שאחריות אין פירושה שאין לך מי שיטפל באופניים.

כל האופניים חולקים את אותם חלקים, מאותם יצרנים מוכרים, וכל מכנופאן יודע לטפל בהם.

אממה, אין לך שנה ראשונה כיוונונים חינם וכו'.

 

 

האחריות, אם כך, זה רק למקרים שהשלדה נשברת/נסדקת, וזה ממש נדיר, בטח לרוכב לא טכני.

וכאמור, במקרה כזה, התעסקות מול גורם בחו"ל זה לא תענוג, אבל יצרן כמו "קניון" יגבה את השלדה שלו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בדיוק.

 

וזו הסיבה שטרם רכשתי אופניים חדשים, אחריות על שלדה לא מאוד מעניינת אותי (סופר-נדיר, i'll take my chances), כוונונים אני עושה לבד, טיפולים אני עושה לבד או אצל חנות הבית שאני סומך עליה יותר מאשר סניף של איזו רשת, ואני מאמין ברמת הבדיקה שלי מספיק בשביל להרגיש בטוח לרכוש אופניים ממישהו.

אם ארכוש בעתיד אופניים חדשים, זה יהיה סתם מתוך 'התחזרות' (או 'שדרוגיטיס', בעגה שלנו), הרבה רציונל אין בזה מבחינתי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מה לגבי http://www.yt-industries.com?

בהנחה כי המשלוח 360 יורו?

כמו גם 17% מע"מ שיש להוסיף לכל הסכום,

עדיין משתלם, (גם בCanyon) ?

 

הכוונה לרמות מחיר הכי נמוכות ,המכלולים טובים יותר ממה שניתן לקבל בסכום זהה בארץ?

פורסם (נערך)

yt מטורפים לגמרי, אבל הם כבר בקטגוריה אחרת - אין להם 'אופני כניסה' משום סוג, רק סופר-פרימיום, וסופר-אגרסיביים. למיטב זכרוני אין להם שום דבר מתחת ל160מ"מ.

אם הייתי רוכב אגרסיבי יותר, הם היו גבוה מאוד ברשימת הקניות - אולי אפילו הכי גבוה. אבל אני לא, אז לא. הם OVERKILL פסיכי עבור רוב הרוכבים בארץ...

בכ"א אם מישהו שוקל אותם, אז ניתן להזמין דרך טל רוזוב (sababike), הוא גם עושה ימים פתוחים עם רכיבות מבחן פה ושם.

 

וכן, YT ו CANYON שמות בכיס הקטן את כל היצרנים הגדולים, מבחינת רמת מפרט. אופניים עם מפרט כמו שלהם, של יצרן גדול (טרק/ספשי נניח), יעלו פי 1.5 בערך, ואם מדברים על ישראל - אפילו יותר.

שלא נדבר על יצרני פרימיום כמו סנטה או אייביס...

 

לצורך ההשוואה: חבר רכש קניון ספקטרל ברמה הגבוהה ביותר, מרגע ההזמנה עברו שבועיים והאופניים הגיעו אליו עד לבית. הוא שילם על כל העסק סד"ג של 13.5K.

אופניים עם SPEC זהה היו עולים בארץ 22-30K, תלוי ביצרן. טירוף.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ברמות הגבוהות כן, מה לגבי ז"ק עד 1.5K יורו אצל Canyon,

בארץ אין משהו שמתקרב לרמה כזאת באזור ה7-8K?

 

 

ראיתי שלבלגיה למשל מחיר משלוח אפסי, אפשר לעשות טיול ולהביא אותם על הדרך בסכום המשלוח :twisted:

פורסם

זו השיטה הכי מוצלחת להבאת אופני קניון, במיוחד למי שטס לאירופה מצרכי ביזנס (ואז אפילו הטיסה לא עולה כסף, רק הכבודה).

המהדרין יצאו מהארץ עם אופני מדבקה, יחד עם הצהרה, ו.... ובכן הרעיון ברור, ואני כמובן לא מייעץ לאף אחד לעשות שום דבר :o

 

אתה מוזמן לשאול על דגם קונקרטי, אבל ספוילר: לא, לא תהיה להם תחרות. אלא אם משהו השתנה שם לגמרי מבחינת תמחור בשנה האחרונה - הם מכים את ההיצע שוק על ירך.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
איזה נורקוס רכשת? אופניים זה לא שונה מרכב - בלי מפרט ותמונות זה לא באמת קרה(!)

 

היום יצאתי לסיבוב ראשון לגברעם. תוך כדי נזכרתי שלא רכבתי שטח כבר משהו כמו 5 שנים.

מסתבר גם שאני די עגלה והכושר שלי הרבה יותר גרוע ממה שחשבתי :-o

 

מחר יוצא לסיבוב שני.

 

 

 

אה, ותמונה כמובן:

attachment.php?attachmentid=444792&d=1448579182

mtb.jpg

פורסם

פיייי יפה להן אדום!!!

 

מישהו כאן בעניין לרכיבה מחר (שישי) באזור העמקים? החבורה הקבועה הבריזה אז כרגע אני סולו

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...