Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

מע' הינע: שימוש בשרשרת גמורה יפגע בקסטה.

 

הבדיקה אגב, סופר קלה: ישנו מדיד ששמים על השרשרת, קיים בכל מקום בו נמצא מכאנאופן שמכבד את עצמו, ניתן לרכישה במחיר אפסי מאיביי. יש להבין ששימוש בשרשרת גמורה עלול להוביל להוצאה של החלפת קסטה, שהיא יקרה בערך פי 4-5 מהחלפת שרשרת...

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
עדיף לקנות מרוזן מינץ. זו רשת שמתמחה באופניים.

יש להם יותר היצע והם גם יכולים לטפל, אם יש סניף קרוב.

המחירים של המוצרים שהם מייבאים הם גם לרב טובים.

 

לגבי הדגמים הספיציפיים, צריך להגיע ולראות מה יש להם ברגע נתון. יש מציאות...

[מה שאתה מראה יש רק ב-S...]

 

אתה איש גדול, ולשימושים שלך, לך על 29, לא 27.5 (26 זה כבר בר-מינן).

אני אחפור להם קצת בקטלוג ונראה מה יש.

 

להתחלה: אתה טיפוס ספורטיבי? חזק (ידיים, גב)?

 

לא שמתי לא שזו מידה S.

מאז תאונת דרכים לפני כמה שנים נמנעתי מלבצע כמעט כל פעילות ספורטיבית ועל כך אפשר להגיד שאני לא כ"כ בכושר. אחד המטרות שלי לתקופה הנוכחית זה כמה שיותר להיכנס לכושר בשילוב של אופניים, חדר כושר וריצה.

בהחלט מקבל את ההמלצה על 29, אנסה למצוא משהו יחד עם שילדה 21 +

 

מצטרף להמלצה לגבי רוזן מינץ - כמובן שעדיף לרכוש מהם ולא במגה.

לא יודע מאיפה אתה בארץ, אבל הם פתחו סניף חדש בצומת ביל"ו והשרות שקיבלתי שם היה מצויין.

 

אני גר ברחובות ככה שבהחלט הכי קרוב אלי, אקפוץ לשם מחר!

 

 

המון תודה לכולם, בהחלט מיישרים את קו מחשבתי ועוזרים המון!

פורסם

ממליץ לך מאוד לבדוק את אלו.

 

[לא מכיר את המוכר, אין לי קשר לכלום]

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

התייחסתי לזה כבר, אם ההטבה שלך היא למגה ספורט או איזו רשת אחרת שאין קשר בינה לבין אופניים, עדיף שתשקיע אותה בציוד ואביזרים ולא באופניים. מכנסיים, חולצה, קסדה, נעליים וכו' וכו'.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
תודה על העזרה, יש גם אופציה לאופנים האלו:

[ATTACH=CONFIG]441437[/ATTACH]

האם הם נחשבים טובים יותר?

ראיתי שגם חנות "רוזן ומינץ בע"מ" בא בחשבון ושם יש גם את ההטבה.

 

אם יש לך אפשרות לקנות את האופניים האלה בהטבה ובמחיר שרשום בפרסומת, לך על זה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האופניים שבלינק הם מידה S בלבד.

 

היתי בחנות רוזן ומינץ, המוכר אמר שאין דבר כזה דגמים ישנים ובכללי התקשה למצוא אופניים בתקציב של 3000 כך שיהיו עם גלגלי 29.

בסוף הצליח למצוא משהו אבל זה כבר היה די מעבר לתקציב. (MERIDA BIG NINE 500 ב 4100).

דיברתי עם שירות לקוחות שלהם ונאמר לי שיהיה מבצעים שווים בסוף השנה ככה שנראה לי שאמתין קצת.

פורסם (נערך)

יש את הדגם הישן של GT Karakoram 2.0

הם אכן 29, עם מכלולים סבבה לגמרי (לדעתי)

 

כאן יש מבחן שלהם.

 

 

http://www.automag.co.il/mountain-bike/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-gt-karakoram-2-0/

 

משום מה הלינק באתר שלהם לא תקין, כדאי לבדוק אם יש במידה שלך.

 

אאל"ט כלקוח צה"ל אתה כבר מקבל את המחיר של חבר מועדון, תוסיף לזה הנחה של 25% מהכרטיס נקודות, והיתרה אתה יכול לשלם בנקודות אלו גם כן.

בנוסף אתה יכול לטעון את הכרטיס הכתום (30% הנחה לסכום) ואיתו לקנות את כל הדברים הבסיסיים, שoryo רשם כאן.

(מכנס,קסדה,כפפות,משאבה,בקבוק,פנימית ספייר,חומר נגד פנצרים, ועוד)

עריכה אחרונה על ידי MaDxXx
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

שלום, לצערי לא היו את האופניים האלו (

GT Karakoram 2.0)

.

יש לי אפשרות להזמין את NINTY-NINE שיכוח מלא או את NINE ז"ק.

 

מה דעתכם?

עריכה אחרונה על ידי TOMY7
פורסם

למתחיל הייתי ממליץ על ז"ק, בד"כ יותר זול (או לחלופין - יותר תמורה), ולשימושים של מתחיל ז"ק 29 זה הרבה מעבר למה שצריך.

 

מדבר מנסיון של מס' שנים על ז"ק 29, ובעלות של ש"מ 29 כרגע.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

תודה לכולם על העזרה!

לoryo בסוף לא הספקתי לראות את תגובתך.

האופניים שנקנו הם: 29" MERIDA NINETY NINE 900 ש"מ.

המחיר לדעתי מציאה היות ויש עכשיו את המבצע של סוף שנה ואחרי 40 אחוז הנחה יצא לי כ3 אלף שקל.

 

בסניף לא היה אותם, אז לצערי אצטרך לחכות קצת עד שיגיעו.


×
×
  • תוכן חדש...