Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופני נינג'יה?

:shock:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום,

רק רציתי לשתף את התמונה של האופניים שקניתי ולהגיד שוב תודה לכל העוזרים!

הספקתי כבר לעשות כמה נסיעות ומאוד מרוצה מהאיכות והביצועים!

 

הבאת איזו חריגה "קטנה" בתקציב 8)

 

(נלקחה ברכיבת לילה בזורע, בתנאי טמפרטורה שאני מעדיף לשכוח)

 

הייתי שם היום, בסינגל של קק"ל (לא בלילה, אם היה ספק), בפעם הראשונה.

אני נהיינתי (חוצמיזה שאני עדיין די גרוטאה, אחרי שנה+ שלא רכבתי...).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הייתי שם היום, בסינגל של קק"ל (לא בלילה, אם היה ספק), בפעם הראשונה.

אני נהיינתי (חוצמיזה שאני עדיין די גרוטאה, אחרי שנה+ שלא רכבתי...).

סינגל נהדר, שמח לשמוע שנהנית!

אתה יכול לחלוק איתנו מה המצב שלו?

הייתי בסוללים בשישי האחרון והיה זוועה, בוצי בטירוף, תכננו לעשות גם את שמשית אבל חתכנו בגלל התנאים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
שאלה לפותש,

 

באיזה חנויות יש עכשיו את המבצעים הטובים ביותר? איפה יש בחירה גדולה של שילדות במידה xl?

 

תתחדש!

יש מבצעי סוף שנה ברשת רוזן ומינץ (30-50 אחוז), המבצע עד סוף השבוע ולדעתי רוב הדגמים השווים נחטפו(עד לפני שבוע גם היו כמה XL)

הבאת איזו חריגה "קטנה" בתקציב 8)

 

מבחינת תקציב תתפלא לשמוע שעם מבצע סוף שנה, חבר מועדון והנחה נוספת יצא לי בול בתקציב 8)

פורסם
סינגל נהדר, שמח לשמוע שנהנית!

אתה יכול לחלוק איתנו מה המצב שלו?

הייתי בסוללים בשישי האחרון והיה זוועה, בוצי בטירוף, תכננו לעשות גם את שמשית אבל חתכנו בגלל התנאים.

 

ומה חשבת שיהיה בסוללים?8)

הוא מועד לפורענות ולא שורד טוב גשמים, בגלל הפרות.

 

שבת לפני הייתי בבארי, בלי להכנס לואדי בקטע האחרון.

 

אני עוקב אחרי מפת הגשמים (www.rain.org.il).

 

היה מצויין בזורע. לא היתה טיפת בוץ ואפילו בנחל לא ירדו מים.

באזורים המוצלים ניכר שהאדמה היתה לחה, אבל כל הסלעים היו יבשים לגמרי. בקיצור, אידיאלי לאחיזה.

 

דרך אגב, הייתי בגברעם לפני שלושה שבועות והיה מ-צויין. לא מבין למה הסינגל מדורג כ-קשה. את שתי הירידות התלולות סדרו עם מעקפים נוחים לגמרי, והשאר קל וזורם, ועכשיו בעונה מאוד יפה שם.

 

שבת הקרובה אני עושה את שמשית ואז הסוללים. אם הוא לא יהיה טוב, נחתוך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יש מבצעי סוף שנה ברשת רוזן ומינץ (30-50 אחוז), המבצע עד סוף השבוע ולדעתי רוב הדגמים השווים נחטפו(עד לפני שבוע גם היו כמה XL)

 

עשיתי היום סבב חנויות בתל אביב, ובין היתר נכנסתי גם לרוזן ומינץ. היו שם אופני GT 2015 עם שלדה יפייפיה אבל מפרט חלש ביותר. גם המוכר היה עדיש וגרם לי להמשיך לחנות הבאה.

בסופו של יום התחדשתי בזוג נורקו בצבע זרחני :-D

 

 

אולי נעשה איזה מפגשון פורום לטיול רכיבה משותף?

פורסם
אלו מסלולי הבית שלי, אם אתה אוהב אותם אני ממליץ לך בחום על הזורע - אחד הסינגלים המוצלחים, לא טכני יותר מדי אבל לגמרי יש בו אקשן, חלוקה טובה של ק"מ לטיפוס, אפשרות לעשות אותו מלא או לחתוך באמצע, מוצל ברובו המוחלט. מסלול מאוד מאוזן.

במידה ואינך מכיר ותרצה לחוות אותו איזו פעם עם אחד הnatives, דבר איתי.

יש בסטראבה שלי הקלטות שלו: מסלול מלא, מסלול בלי חלק אחרון.

 

ההצעה בעינה עומדת, מוכן לחלופין להוביל בשמשית/ריש-לקיש/גבעת-אלה/יער קריית-אתא, בכלליות מכיר טוב למדי את כל עמק יזרעאל כי זו הטריטוריה הביתית בשנים האחרונות ;)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
עשיתי היום סבב חנויות בתל אביב, ובין היתר נכנסתי גם לרוזן ומינץ. היו שם אופני GT 2015 עם שלדה יפייפיה אבל מפרט חלש ביותר.

 

אתה יכול להראות איזה דגם, כי לרב ה-GT ממש מאובזרים טוב למחיר...

 

אני בעד טיול.

אני אומר, ריש לקיש, יום שישי 4.12.

תחילת רכיבה ב-09:00.

[כפוף לגשם]

 

אם אתה מכיר משהו ברמת קושי דומה בעמק, אני גם בעניין.

אבל לא שומדבר יותר טכני מ... נאמר, ישעיה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

האבזור שלהם סבבה בתור אופני כניסה, מה שעוד יותר 'סבבה' זו השלדה והמתלה - א-מה-מה אלו אופניים ברמת אבזור 'כניסה', אבל השלדה עצמה ממש לא ובפועל מדובר באופניים סמי-אגרסיביים שהייעוד שלהם זה שטח טכני (ברור שאפשר לרכוב איתם גם קרוס קאונטרי, אבל הם יותר נוטים לAM).

בכ"א אחלה אופניים, אך לא הייתי ממליץ להם על מישהו שרק נכנס לתחום. לצורך העניין מה שפות"ש רכש הרבה יותר יתאימו לרוכב מתחיל.

 

איזה נורקוס רכשת? אופניים זה לא שונה מרכב - בלי מפרט ותמונות זה לא באמת קרה(!)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

עם כל הצער שבדבר - המפרט של האופניים שלינקלנקת אליהם לא עדיף על הGT

מצד שני - אלו אופניים שהרבה יותר מתאימים לרוכב מתחיל, כך שאם אתה לא שועל סינגלים ותיק כנראה שהם בכל מקרה עדיפים, בטח ובטח (ובטח) אם אתה לוקח XL - מידה שמתאימה הרבה יותר ל29 מאשר ל27 לרוב הרוכבים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

חשבתי על אופניים בBF,

עד כמה משתלם למשל המפרט הזה:

http://www.pricepoint.com/Brand/Diamondback/Diamondback-Overdrive-Carbon-29-inch-Bike-Black-Red.axd

 

או יותר נכון, משלוח עד איזה סכום עדיין יהיה משתלם בשביל להזמין אותם?

(או שהאופניים לא שוות בכלל את הסכום הזה אפילו שהן מקרבון?)


×
×
  • תוכן חדש...