Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם מתעלק: אחרי בערך עשור בלי רכיבה רצינית (כשגדלתי על אופניים, למעשה), קניתי אופניים חדשים ומאז אני שורץ בסינגלים של בן שמן פעמיים בשבוע. יום שבת הגדלתי לעשות ועשיתי את הסינגל הירוק אחרי גשם - אספתי קילוגרמים על קילוגרמים של בוץ, לקח לי מעל שעתיים לסיים את המסלול, ובסוף גם שברתי את המעביר האחורי לשניים כשנתפסה אבן בכל הבוץ (מזל שזה היה כמה מאות מטרים מהאוטו). הלכתי כפוף יומיים וכל דבר אפשרי כאב לי, אבל לא היה מאושר ממני.

 

ממליץ בחום על חנות סלאלום ברחוב החשמונאים בתל אביב, שירות נהדר וגישה מצויינת.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפות"ש - תתחדש, עשית עסקה נהדרת מבחינת תמורה למחיר.

 

רועי - לא מכיר ירוק, מכיר כחול ואדום. איך הוא ביחס אליהם?

ואם טרם התוודעת אליו - יש פאמפטרק קרוב לבן שמן, ברמה גבוהה ביותר. מעבר לזה שזה PURE FUN, בפאמפטרק אתה יכול לשפר טכניקה, וגם לעשות יופי של כושר. בנוסף זה שימושי מאוד לימים כאלו בהם גשם עשה שמות בסינגלים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

הירוק זה סינגל תל חדיד - אולי אתה מכיר אותו בשם הזה. הוא מדהים. לאדום לא נכנסתי עדיין, הכחול פאן אבל הירוק יותר פאן.

איך אני מגיע לפאמפטראק?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אני לא יודע לתת הוראות בעצמי כי אני לא זוכר את הדרך מספיק טוב, אבל אתה יכול לעקוב אחרי הלינק הזה :)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
סתם מתעלק: אחרי בערך עשור בלי רכיבה רצינית (כשגדלתי על אופניים, למעשה), קניתי אופניים חדשים ומאז אני שורץ בסינגלים של בן שמן פעמיים בשבוע. יום שבת הגדלתי לעשות ועשיתי את הסינגל הירוק אחרי גשם - אספתי קילוגרמים על קילוגרמים של בוץ, לקח לי מעל שעתיים לסיים את המסלול, ובסוף גם שברתי את המעביר האחורי לשניים כשנתפסה אבן בכל הבוץ (מזל שזה היה כמה מאות מטרים מהאוטו). הלכתי כפוף יומיים וכל דבר אפשרי כאב לי, אבל לא היה מאושר ממני.

 

ממליץ בחום על חנות סלאלום ברחוב החשמונאים בתל אביב, שירות נהדר וגישה מצויינת.

 

אני גם ממליץ בחום על רכיבות שטח.

וכן, זה מפרק את האופניים, מה מהר ומה לאט (בוץ ומעבירים לא הולכים ביחד).

לכן רצוי ליצור קשר טוב עם חנות אופניים, וחשוב שתהיה עם נגישות טובה (תחזוקת אופניים זה לא מדע טילים ואת רב הדברים כל מכנופאן יכול לעשות).

 

אישית, אני לא מחובבי הגרביים הרטובות. מיציתי את זה בצבא.8)

 

קק"ל (הגוף הזה שצריך להלאים אותו...) עושים עבודה מאסיבית של פתיחת צירים נוחים לרכיבה (יחסית. נוחים=לא חייבים שיכוך מלא).

יש באזור צומת המוביל (אלון הגליל) מעל 100 ק"מ של סינגלים נהדרים בנוף מרשים. דרכת הקושי משתנה, אבל יש את אתר האינטרנט, שנותן תמונה טובה (אם כי דירוגי הקושי שלהם לפעמים אקראיים)

 

http://www.eyarok.org.il/bike/

 

נ.ב. בסופ"ש האחרון הייתי בסינגל גברעם, שהוא קצר (19 ק"מ) ולא דורש הרבה כושר או טכניקה.

הוא מדורג ככקשה באתר, כנראה בגלל שתי ירידות תלולות ומעוטות אחיזה שפעם היו בו. היום סדרו שם מעקף נוח (יחסית, צריך עדיין לדעת לקחת את התחת אחורה...) והסינגל זורם ויפה מאוד בעונה הזו.

רק אזהרה, בדומה לסינגל בארי, יש שם מקומות שקל לשכוח את עצמך, עד שמפגש עם הקרקע או עם עץ מזכיר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אלו הסינגלים באלון הגליל, בדירוג מקל לבינוני (עם כל הכבוד, אין שם קשה, מבחינה טכנית לפחות)

1. הסוללים

2. שמשית , אלון הגליל קצר

3. אלון הגליל ארוך, ריש לקיש

 

אלו הסינגלים ב'ליבה', בנוסף יש סינגלים קצת יותר פריפריאלים:

- גבעת אלה

- הושעיה

- תמרת

כל הסינגלים הנ"ל קשים יותר מבחינת כושר מהסינגלים המרכזיים, אך גם הם לא טכניים בכלל, היחיד שיש בו מקומות עם (מעט) טכניקה הוא הושעיה.

 

מי שמכיר את האזור יכול לבנות כל מיני קומבינציות של סינגלים, כי כולם מקושרים זה לזה. סוללים+שמשית זו הקומבינציה הכי 'מתבקשת'.

 

מבחינת המלצה אישית: למתחיל הממש ממש מתחיל הייתי ממליץ על הסוללים, רק שימו לב שהוא חמודי והכל אבל חסר אקשן לחלוטין

למי שקצת יותר מתקדם, שמשית זה ה-סינגל. הוא מאוד מאוד מאוזן: 14 ק"מ בערך, חצי ראשון עליה (מתונה) חצי שני ירידה. יש לו שני מקטעים של ירידה מאוד (מאוד!) כיפיים.

למי שעוד יותר מתקדם, ריש לקיש הוא סינגל מצויין. ריש לקיש ארוך יותר, ולא מציע את יתרונות הצל של השניים האחרים (רובו אינו מוצל). יש בו לא מעט טיפוס. בסופו של ריש לקיש יש ירידה רצינית למדי עם מעין פארק שעשועים (ברמים, סינוסים, וואטאבר). אני מאוד אוהב לרכב בו בלילה - אין את בעיית חוסר הצל מחד, ומאידך השמיים פתוחים ומציעים ראות יפה גם כשסוגרים תאורה (במיוחד בלילות עם ירח מלא).

 

בונוס לעצלנים שעדיין רוצים קצת כושר: גבעת אלה היא הפנינה שאף אחד לא מכיר (או לחלופין - בוחרים להתעלם ממנה). הסינגל הזה לא מקושר טוב לשאר החברים וזה כנראה פוגע לו בפופולריות. הוא בנוי באופן דומה לשמשית: חצי ראשון עליה, חצי שני ירידה, רק שהוא יותר קיצוני - העליה בפירוש יותר קשה, ומצד שני הירידה הרבה יותר מהירה (אך פחות טכנית). אחד הhackים האהובים עלי זה להגיע לסינגל, לעשות סיבוב מלא, ואז לעשות עוד חצי סיבוב ע"י חיתוך היישוב דרך הכביש (וויתור על העליה של הסינגל) והגעה בדיוק לנקודה בה אתה מתחיל את האטרף של הירידה.

 

יאללה חפרתי, צריך לארגן מתישהו רכיבת קארספורום, יכול להיות נחמד.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אלו הסינגלים באלון הגליל, בדירוג מקל לבינוני (עם כל הכבוד, אין שם קשה, מבחינה טכנית לפחות)

1. הסוללים

2. שמשית , אלון הגליל קצר

3. אלון הגליל ארוך, ריש לקיש

 

אלו הסינגלים ב'ליבה', בנוסף יש סינגלים קצת יותר פריפריאלים:

- גבעת אלה

- הושעיה

- תמרת

כל הסינגלים הנ"ל קשים יותר מבחינת כושר מהסינגלים המרכזיים, אך גם הם לא טכניים בכלל, היחיד שיש בו מקומות עם (מעט) טכניקה הוא הושעיה.

 

לא טכניים בעכוזי!

אל תמליץ מתוך הפוזיציה של רוכב מנוסה עם שיכוך מלא ויכולת לתפור 40 ק"מ מסולעים...

 

הושעיה היה לי טכני. גם אי אפשר לפשל שם לצד התהום.

כדי לעשות אותו טוב עם הממוטה שלי, אני צריך יותר בארבע ראשי וגם איזה קורס רכיבה

 

בתמרת היה לי הכי קשה (יותר ארוך, אני חושב).

בתמרת גם נאלצתי להפרד מהאופניים תוך כדי רכיבה, ואז סלע תקף את הקראנק ועיקם אותו (כמובן שבקטע ממש לא טכני, אלא דווקא מהיר. כמו בסקי, התאונות תמיד קורות איפה שקל...).

 

שמשית, לדעתי, יותר קשה מריש לקיש, בגלל העלייה בעיקר.

את ריש לקיש אני מאוד אוהב. הוא מחולק נכון בשבילי, בין הטיפוסים לירידות, והסוף שלו מאוד כיפי.

 

מכולם אני הכי לא אוהב את אלון הגליל. זה הסינגל הראשון שלי, אז אני מכבד אותו, אבל אתה או יורד או עולה, ובסוף אתה עולה ועולה, רק כדי לרדת 30 שניות עד המרכז מבקרים.

כוסומו, בשביל זה עובדים...?!

 

גם העלייה במעבר לארוך (שביל לבן) הייתה לי קשה. שם פגשתי רוכב שכל העלייה צעק "אתה יכול בנצי! קדימה בנצי!"

כשהוא עבר אותי (נשברתי וסיימתי ברגל), ראיתי שהוא לבד.

שאלתי אותו: "איפה בנצי?"

ענה: "אני בנצי!"

 

בהמשך גם פגשתי רוכב שחמש דקות הסביר לי כמה טוב לו שעבר לקליטים.

כשהוא התחיל לרכב, אחרי 20 מטר, הוא נפל על הצד כמו שק תפוחי אדמה, בקטע מישורי.

הפנמתי את עניין הקליטים...

 

הכי ממליץ: להתחלה - הסוללים. קליל וקצר ויפה.

[יש לי משם סלפי עם עגל...]

 

הכי אוהב: ריש לקיש + שמשית.

זה המקסימום טווח שיש לי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אוקיי, קיבלתי, צודק. במקום 'לא טכני' עדיף לפרוס את הסקירה שלי מ'מעט טכני' ל'טכני' כאשר הסקאלה משתנה לפי הרוכב.

 

שמשית היה לך קשה יותר מריש לקיש? זה ממש מפתיע אותי. בריש לקיש יש עליות ארוכות מאוד, והמסלול עצמו ארוך יותר, בשמשית העליה מתונה למדי לכל אורכה - לפחות ביחס לריש לקיש (מבחינת התחושה שלי), והיא קצרה יותר בסה"כ (מבחינת ק"מ). בנוסף לא הייתי ממליץ למתחיל להתמודד עם הירידה האחרונה בריש לקיש, בעוד שבשמשית אפשר 'להחליק' את זה... ;)

 

מסכים עם הביקורת שלך על אלון הגליל, וזהו אכן הסינגל שאני מבקר בו הכי מעט. הוא ממש ההיפך משיטת השחיה של קרמבו: מתחיל חזק, ולאט לאט נחלש...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

חברים, שלום בשנית.

חסר לי כמה אמצעי מיגון שאני צריך לקנות.

מבחינת קסדה חשבתי על זה .

מבחינת מגינים, יש לי את המגיני רולרבליידס סטנדרטיים ונראה לי שאסתפק בהם.

מבחינת ספרי תיקון פנצ'רים מומלץ? או יש המלצות אחרות?

 

בנוסף אשמח לשבילים באזור רחובות שלא יהיו טכניים מדי איך יחד עם זאת יאפשרו לבחון את האופניים להתחלה - חשבתי על אזור חולדה.

פורסם

נו באמת עופר, מס' 1 ומס' 3 לחלוטין לא מתאימים לרוכב מתחיל.... מס' 2 כן מתאים ונראה לי שגם עלה כאן כבר בשרשור.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לא ראיתי ששואלים פה לגבי מסלולים לרוכב מתחיל,כן ראיתי שעופר רשם מסלולים באיזור המוביל אז הרשתי לעצמי

לרשום את האהובים עלי...

לגבי ג. אלה,

למרות שאני מאלה שמעדיפים סינגלים וירידות,

מעדיף להזיע (להתחיל בעליה) ולקנח בסינגל.

פורסם
ק"מ). בנוסף לא הייתי ממליץ למתחיל להתמודד עם הירידה האחרונה בריש לקיש, בעוד שבשמשית אפשר 'להחליק' את זה... ;)

 

אפשר לרדת אותה לאט ובזהירות, בלי לאבד אחיזה.

זה לא נראה דומה למה שאתה עושה, אבל זה גם לא מסוכן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום,

רק רציתי לשתף את התמונה של האופניים שקניתי ולהגיד שוב תודה לכל העוזרים!

הספקתי כבר לעשות כמה נסיעות ומאוד מרוצה מהאיכות והביצועים!

564f7f29101ac.jpg

פורסם

קטעים, באתי לרשום שהשלדה שלהם נראית כמו שכפול של השלדה של האופניים שלי, חיפשתי תמונה לשים וזו הראשונה שעלתה לי:

IMG_20141230_200622.jpg

 

(נלקחה ברכיבת לילה בזורע, בתנאי טמפרטורה שאני מעדיף לשכוח)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...