Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר המליץ לי לברר לגבי הנושא, אני שואל באופן תאורתי לחלוטין

הרכב הוא סקודה ראפיד, במקור צלחות 288 מקדימה

האם ניתן, ללא החלפת קליפרים, לשים צלחות 312?

במידה וכן, מה לגבי הרפידות? רפידות של 288 או 312?

האם הפרש מחירים בין צלחות ורפידות 312 ל288 הוא גדול?

תודה מראש

 

פורסם
מה היתרון לצלחות בילום יותר גדולות ?

ביחד עם רפידות תואמות, בלימה חזקה יותר

השאלה אם הסבה כזו ניתנת לעשיה ללא החלפת קליפרים, ואז זה משתלם.

 

פורסם

מניסיון של חבר עם לאון 1.8, התשובה היא - לא.

 

הקאליפר דומה בבסיס, אבל ב-312 מ"מ יש לו שתי הארכות שאינן קיימות ב-288 מ"מ.

 

תבדוק מול PIT STOP ושות', הם יוכלו לסייע לך. אולי משהו השתנה בשנתיים האחרונות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מניסיון של חבר עם לאון 1.8, התשובה היא - לא.

 

הקאליפר דומה בבסיס, אבל ב-312 מ"מ יש לו שתי הארכות שאינן קיימות ב-288 מ"מ.

 

תבדוק מול PIT STOP ושות', הם יוכלו לסייע לך. אולי משהו השתנה בשנתיים האחרונות.

תודה!

אברר באמת.. נשמע כמו שיפור משמעותי במינימום השקעה (הרי אני צריך להחליף סט מקדימה בכל מקרה, אז נוסיף 200-300 ש"ח ונקבל מידה גדולה יותר לא?)

 

פורסם

מעבר לדיסק גדול יותר מצריך:

קליפר

תושבת

רפידות

 

 

אתה לא יכול להתאים פקק של קולה לבקבוק של אייסטי. גם להפך

פורסם
מעבר לדיסק גדול יותר מצריך:

קליפר

תושבת

רפידות

 

 

אתה לא יכול להתאים פקק של קולה לבקבוק של אייסטי. גם להפך

 

אפשר להבין אז למה התגובה הראשונה שלך היא:

 

כן.

 

צא לדרך.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
אפשר להבין אז למה התגובה הראשונה שלך היא:

פשוט אל תתיחס..

קבלתי תשובה, אפשר לנעול, תודה.

 

אגב הסיבה לשאלה היא מספר שרשורים שראיתי בחו"ל וגם המלצה של חבר, ידוע שהגדלת קוטר צלחת בד"כ תצרוך החלפה של כל מכלול הבלם, אבל לא במקרה הזה:

http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=87778.0

 

פורסם
אפשר להבין אז למה התגובה הראשונה שלך היא:

 

פשוט מאוד- התגובה הראשונה הגיעה מחוסר ידע.

 

התגובה השניה הגיעה כשהבין שהוא חסר ידע.

 

מעבר לזה שמעבר לדיסק גדול יותר לרוב ידרוש התקנת תושבת קאליפר ארוכה יותר צריך לבדוק אם הג'אנט יכול להכיל את הקאליפר במיקומו החדש או שצריך להחליף ג'אנטים לכאלה שיכולים להכיל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

EDAN82

יש ידע וגם שדרגתי.

 

ג'נט שיכול להכיל דיסק 288 יכלול גם 312. רק צריך לבדוק שמעבר הוא לקליפר בעל בוכנה אחורית בודדת.

מעבר לקליפר 4-8 בוכנות, יצריך או ספייסר רחב או גנט בעל אופסט גדול יותר.

פורסם

אני מנסה להבין אם זה אדם אחד שכותב תחת היוזר nomed או שיש כמה כותבים תחת אותו יוזר.

 

בא בחור ושואל שאלה כדי לקבל הבהרות, התשובה הראשונה שלך היא "כן, צא לדרך" שממנה משתמע שכן, זה plug & play.

 

לאחר מכן כשמישהו טוען אחרת אתה (או אחר שמשתמש באותו יוזר) מיישר קו ואף מוסיף ש"אי אפשר לשים פקק של בקבוק קולה על בקבוק נסטי".

 

עכשיו אתה שוב אומר שבעצם כן אפשר לחבר פקק של בקבוק קולה לבקבוק נסטי בתנאי שיבוצעו ההתאמות הנדרשות.

 

בא לך להסגר על עצמך חבר\ים?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...