Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

קצת רקע, לפני כשנה הרכב עבר תאונת שרשרת קלה ונפגע בצד הקדמי והאחורי.

מאז התיקון במוסך הרכב רועד בעמידה. בעת הוצאתו מהמוסך הפיוז הראשי היה שרוף ונאמר שהאלטרנטור מקצר. האלטרנטור הוחלף וכשהוצאתי את הרכב מהמוסך הרגשתי רעידות ברכב שלא היו טרם הכנסתו למוסך. מאז החלפתי 3 תושבות מנוע ( תוצרת קוריאה) התושבת הקדמית טרם הוחלפה. כאשר אני עומד ולוחץ בעדינות על הגז הרכב מפסיק לרעוד. במעבר להילוך כלשהו רעידות הרכב מתגברות. שילוב נוסף של מזגן הופך את הרעידות לבלתי נסבלות. הרכב נוסע תקין מאיץ יפה ללא רעידות במהלך הנסיעה, פרט לרעידות בעת האצה החל ממהירות של 120 קמש. לעיתים נדלקת לי מנורת מנוע שמפנה לחיישן ממיר קטליטי P0422 - יש לציין שבעיה זו הייתה קיימת הרבה לפני התאונה. ניגשתי לשני מוסכים שונים וכל אחד מהם אומר אחרת. האם מישהו נתקל בבעיה דומה?

פורסם

המוסכניק אכן אמר שהיה לחץ על התושבת הימנית ( הקרועה).

התושבות הוחלפו כל אחת בזמן אחר.

התושבות הימנית (לא איפה שהמצבר) והאחורית היו קרועות.

התושבת השמאלית מתחת למצבר נראתה תקינה אבל הוחלפה בכל מקרה.

ברכב הזה לא קיים מד סל"ד. אבל כמו שאמרתי לחיצה עדינה על הגז בניוטרל הרעידות נעלמות.

×
×
  • תוכן חדש...