Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RS3 בארץ


Guy30
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה אכן טעם וריח, לא יותר מזה..

 

זה נכון שהיא לא משרדת מה שX6 משדרת, אבל גם סדרה 5 שחורה משדרת משהו אחר מA6.

 

אתה לא מתקדם עם האופנה, דווקא A6/A5 לבנה משדרת היום סטטוס של נהג עם כובע מצחיה לבן ש"עובד" במיחזור בקבוקים...

 

אבל עם מעל 75 קג"מ והנעת 4 על 4, זה בהחלט יהיה מעניין.

כל קונספט ה 4X4 ברכב מתנהג עם הנעה אחורית הוא פספוס.

מצביעים על זה גם מיעוט הדגמים ומיעוט המכירות של דגמי ה 4X4 של ב.מ.וו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תשמע, מומנט כזה בהנעה אחורית, אני לא יודע כמה הבקרה תצליח לעזור בזינוק. צריך משהו שיידע להתמודד עם כזאת כמות של מומנט.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

הבקרות המודרניות יודעות להתמודד עם זה יפה.

אצלי יש כ-80 קג"מ שיורדים לגלגלים האחוריים ולמעט התערבות גסה של הבקרה בזינוק הראשוני מאיזור 20-30 קמ"ש הרכב פשוט משגר את עצמו קדימה בלי דרמות.

 

בגשם זה סיפור אחר וגם קיק דאון ב-120 קמ"ש מזכיר לך שזו הנעה אחורית אבל בקרת האחיזה מתקנת.

 

בבקרות המודרניות התערבות הבקרה כמעט ולא מורגשת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

ה-TT שרוסקה אינה TT S, אלא TT עם חבילת Sline - לא להתבלבל. יש רק TTS אחת לבינתיים, השייכת למכרה ושלומה נהדר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ה-TT שרוסקה אינה TT S, אלא TT עם חבילת Sline - לא להתבלבל. יש רק TTS אחת לבינתיים, השייכת למכרה ושלומה נהדר.

מעולה כי על פנינים צריך לשמור :)

קובי

:-)

פורסם
הבנתי שאודי עומדת להפריד את דגמי הספורט (דגמי הS וה-RS) מהדגמים הרגילים. מישהו יכול לפרט קצת יותר, זאת תהיה חטיבה עצמאית? ענין של מיתוג?

 

הבנת ממי? בדקתי בכל פורומי Audi שאני מכיר ואין אף מילה על זה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אני חייב לציין שמדובר בכתבה הזויה לחלוטין,

 

מסתבר שבזמן האחרון מתחבטים בקונצרן פולקסווגן בשאלה שמדירה שינה מעיני שוחרי מותג אודי, ובמיוחד מעסיקה את קהילת חובבי המכוניות הספורטיביות מסדרת RS ו-S: מדוע לאודי אין תת חטיבה נפרדת לדגמים החמים שתייצג אותם בצורה הולמת?

 

שאלה שמדירה שינה מעיני שוחרי מותג אוודי?

 

WTF?

 

על מה כל הקשקשת הזו?

 

הרכבים אותם רכבים, היכולות אותן יכולות, המחירים אותם מחירים, מה בעצם שונה? שחשבונית הקניה ניתנת מחטיבת הספורט של אוודי ולא רחמנה ליצלן, אוי לבושה, מ AUDI AG? באמת בושה גדולה.

 

אה, וכמובן, תהיה מחיצת זכוכית באולם התצוגה שכשאני, אוד מעלתי הנישא מעם ראכש את ה S1, לא אתערבב חו"ח עם דלת העם שרוכשת A8 :screwy:

 

בקיצור, מדובר באוננות עיתונאית שבין אם יקרה ובין אם לא יקרה, חסרת כל משמעות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מסכים עם בגירה, מדובר בקשקוש שיווקי ממדרגה ראשונה. בכלל נראה כמו מהלך מקומי של המשווק האוסטרלי.

 

אגב גם באולם התצוגה של Audi מול קניון איילון ישנה הפרדה ברורה בין רכבים "עממיים" (עד 350 אלף ש"ח בערך) לבין רכבים שמיועדים לשמנה וסלתה של האוכלוסיה (דגמי A6 ו-A8).

 

אגב, רכבי RS מיוצרים על ידי חטיבת Quattro Gmbh מאז ומעולם.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 


×
×
  • תוכן חדש...