Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני משתמש (רק) באיזיפארק.

החסרון הוא שאין דרך להוסיף זמן חניה, בניגוד לאפליקציה.

אפשר מראש לקבוע לאיזיפארק להאריך משך חניה אוטומטית ואז להיות בראש שקט.

האופציה מופיעה אחרי אזור וזמן

cnt y/n

פורסם

משתמש אך ורק באיזיפארק.

על האפשרות להאריך את משך החניה למדתי רק בשרשור הזה.

תודה

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אני גם עם איזיפארק כבר הרבה מאד זמן.

הייתה תקופה קצרה שהתפתתי לאפליקציות, עד שהבנתי שפשוט בדברים האלה עדיף פשטות ולא להשאיר מקום לסיבוכים מיותרים

פורסם
יש לי שנים רבות מכשיר איזיפארק בכל אוטו. מעולם לא מצאתי סיבה להחליף למשהו אחר.

אני ממש כמוך. עובד בלי תקלות ובלי תלות בקליטה/אי הבנות מול פקח שלא מבצע את עבודתו כמו שצריך.

לא מוצא סיבה להחליף

פורסם
משתמש אך ורק באיזיפארק.

על האפשרות להאריך את משך החניה למדתי רק בשרשור הזה.

תודה

האפשרות נוספה בדור השני.

את הדטר השלישי (עם USB) איני מכיר, השימוש שלי מועט ולא ראיתי צורך להשקיע בו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מסכים שתמיד טוב שיש כמה אופציות, למרות שמאז שנחשפתי לכמות האנשים שקיבלו דוחות למרות שהפעילו את הפנגו, אני נוטה יותר להשתמש באיזיפארק, מעדיף שלא לקחת סיכונים. אין לי כסף מיותר לשלם לעיריית תל אביב.

פורסם
יש לי שנים רבות מכשיר איזיפארק בכל אוטו. מעולם לא מצאתי סיבה להחליף למשהו אחר.

 

בדיוק אותו דבר אצלי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כבר שבוע שאני משתמש רק באיזיפארק, לא מתגעגע לאפליקציות בכלל. מצטער, אבל השילוב של תחושת ביטחון שלא שכחתי לחדש את הפנגו שמנגו + פחות אפליקציות שזוללות לי את הסוללה זה שילוב מנצח מבחינתי. כיף לראות שיש עוד הרבה אנשים שחושבים כמוני, חשבתי שיגידו לי שאני תמהוני :)

×
×
  • תוכן חדש...