Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בראיון שנתן מיקל סיזז (עם ה- MotoCzysz) ל-MCN לא מזמן, הוא צוטט:

 

Honda got it wrong when it comes to arranging the weight of a bike, according to Czysz. So Instead of trying to put all the weight into the smallest space, he's spread it along the length of the bike. He's said: "Honda thing is centralization of mass. If you're gone roll with a big steel ball, that's awesome, but I want to take that ball and stretch it into a rod, so it rolls but has resistance to wheelies and stoppies"

 

 

נו, מה אתם אומרים?

פורסם
בראיון שנתן מיקל סיזז (עם ה- MotoCzysz) ל-MCN לא מזמן, הוא צוטט:

 

Honda got it wrong when it comes to arranging the weight of a bike, according to Czysz. So Instead of trying to put all the weight into the smallest space, he's spread it along the length of the bike. He's said: "Honda thing is centralization of mass. If you're gone roll with a big steel ball, that's awesome, but I want to take that ball and stretch it into a rod, so it rolls but has resistance to wheelies and stoppies"

 

 

נו, מה אתם אומרים?

צניעות היא כנראה לא הצד החזק של הבחור, הוא הצהיר כי הוא יביא את האופנוע שלו לרמה של ה-MOTOGP תוך חצי שנה.

אם הוא מסוגל לממש את השטרות שהוא חותם עליהם נסלח לו.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
בראיון שנתן מיקל סיזז (עם ה- MotoCzysz) ל-MCN לא מזמן, הוא צוטט:

 

Honda got it wrong when it comes to arranging the weight of a bike, according to Czysz. So Instead of trying to put all the weight into the smallest space, he's spread it along the length of the bike. He's said: "Honda thing is centralization of mass. If you're gone roll with a big steel ball, that's awesome, but I want to take that ball and stretch it into a rod, so it rolls but has resistance to wheelies and stoppies"

 

 

נו, מה אתם אומרים?

בוא נחכה ונראה מה יהיה בלגונה סקה 2005, נראה אז מי יאכל את הכובע.

הימור שלי זה כנראה לא יהיה הונדה, או לפחות לא בגללו.

פורסם
בוא נחכה ונראה מה יהיה בלגונה סקה 2005, נראה אז מי יאכל את הכובע.

הימור שלי זה כנראה לא יהיה הונדה, או לפחות לא בגללו.

 

אני מוכן לאכול קסדה. לא אם הם מנצחים במרוץ, אם הם מצליחים להיות מדורגים לזינוק. (בהנחה שה-FIA יאשר להם להיות ווילד-קארד) :lol:

פורסם
אני מוכן לאכול קסדה. לא אם הם מנצחים במרוץ, אם הם מצליחים להיות מדורגים לזינוק. (בהנחה שה-FIA יאשר להם להיות ווילד-קארד) :lol:

את הכסף שלי אני מניח ליד האזרח.

אבל מאוד אשמח לאכול את הקסדה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
אמממ... איך בדיוק הוגים את שם המשפחה של המייקל הזה?

czysz ?

 

מבטאים Sizz כמו Sizzle

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
מיקל סיזז. כמו Sizzle. (לא יכל לעברת את השם לנגיד, Smith? :shock: )

לי זו דווקא נראית דרך מתוסבכת במיוחד לכתוב את המילה Cheese, דהיינו, צ'יז, גבינה.

זכרו כי הרפובליקה של צ'כיה, נכתבת באופן דומה - Czeck Republic, ונהגית כ"צ'ק רפובליק".

 

ולכן, אם כבר עיברות שם, הייתי קורא לו מיכאל גביני...

 

Little Avshalom Kor

פורסם
ולכן, אם כבר עיברות שם, הייתי קורא לו מיכאל גביני...

 

Little Avshalom Kor

או מיכאל הגבנן

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

סייקל וורלד עשו מבחן לפרונט של האופנוע כשהוא מורכב על R1 ולא הפסיקו לשבח את ההתנהגות. סיז לא היה מוכן עדיין לתת את האופנוע למבחן.

רק לראות את הסדנא שהוא בנה מאחורי הבית....אוף.....

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

פורסם
עוד מעט יעשו מבחן לצופר שלו.. כשהוא מורכב על תלת אופן..!

כמו בחלקים אחרים גם בכל הקשור למזלג הבחור נקט גישה מקורית ומעניינת. רק עם 20% מהפיתוחים שלו יצביעו על כיוון עם יתרון הקיים הוא קנה את עולמו.

הבעיה שהשחצנות שלו יחד עם הפטריוטיות המוגזמת של העיתונות האמרקאית מעוררים אנטגוניזים.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...