Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

מעוניין להחליף את היונדאי באחד מהרכבים הכתובים למעלה.

מדובר בשנתונים 2010-2011.

כולן יוצאות ליסינג ( תקציב מקסימלי 65,000 שקל ) .

מחפש אמינות , נוחות ,מזגן מקפיא ובגאז גדול.

מעדיף את הסובארו אך בשל המחיר לא שולל את המונידאו |(55,000 שקל ל2011 יוצאת ליסינג).

המאזדה שש נכנסת בתקציב ולכן גם היא כאן...

אשמח לשמוע חסרונות ויתרונות של הרכבים הנ"ל.

תודה.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

לטעמי ה-6 היא הנחותה בחבורה, מדובר בדגם הקודם והסתמי.

בפורד - תבדוק שלא מדובר במנוע החדש שיש לגביו תלונות על בעיות אמינות. במידה ולא הייתי הולך דווקא עליה.

פורסם

בפורד בכל מקרה ב65 אלף הוא לא יקבל מנוע 2 ליטר טורבו (אולי אחת עם ק"מ גבוה ותאונות). המאזדה אכן הכי פשוטה (משמעותית פחות נוחה) אך רכב מוצלח לדעתי שנותן עבודה. הסובארו זה גיר רציף ולכן הייתי ממליץ נסיעת מבחן על כל אחת מהן ורק אח"כ מחליט.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
בפורד בכל מקרה ב65 אלף הוא לא יקבל מנוע 2 ליטר טורבו (אולי אחת עם ק"מ גבוה ותאונות). המאזדה אכן הכי פשוטה (משמעותית פחות נוחה) אך רכב מוצלח לדעתי שנותן עבודה. הסובארו זה גיר רציף ולכן הייתי ממליץ נסיעת מבחן על כל אחת מהן ורק אח"כ מחליט.

אני שמח לקרוא את זה. אני לא אוהב מאזדה :) ורק בשל האמינות היא נכנסה למשוואה.

אז נשארנו עם הסובארו ועם הפורד ...מי הן עדיפה?.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

הפורד מרווחת יותר ונוחה אבל בכלל לא הייתי פוסל את הB4 אחלה רכב נוח מאוד לנסיעה ומרווח (לא ברמה של המונדאו) ונותן תחושה של רכב יותר "מהודק" המונדאו זה אחלה ספינה.

ממליץ נסיעת מבחן בשניהם או שתתחיל לחפש ומה שתמצא קודם במצב טוב תיקח...

תצליח

פורסם
הפורד מרווחת יותר ונוחה אבל בכלל לא הייתי פוסל את הB4 אחלה רכב נוח מאוד לנסיעה ומרווח (לא ברמה של המונדאו) ונותן תחושה של רכב יותר "מהודק" המונדאו זה אחלה ספינה.

ממליץ נסיעת מבחן בשניהם או שתתחיל לחפש ומה שתמצא קודם במצב טוב תיקח...

תצליח

מי יותר חסכונית הB4 או המונדיאו ? אני חולה סובארו ,דרך אגב.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

הצריכה שלהן כנראה תהיה דומה. המנוע 2.3 של המונדיאו שתיין ולB4 יש מערכת הנעה כפולה שמוסיפה משקל לרכב. אולי המונדיאו 2.0 טורבו תהיה חסכונית יותר אבל אלו נדירות בליסינג.

פורסם

המונדאו טורבו הוא הדגם היחיד ששווק מ 2012 ולכן נפוץ מאוד גם בליסינג. גם הוא וגם הסובארו יעשו בערך 1 ל 8 בנסיעה עירונית ו 1 ל 10 במשולבת, שניהם בנהיגה רגועה.

הפורד משמעותית יותר מהנה לנהיגה והסובארו יותר רכה. כמו שכתבתי, אין טעם להמשיך לשאול לפני שנהגת על שתיהן.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

המאזדה משמעותית פחות נוחה מהפורד, יותר כבדה בוודאות ובעלת מושבים פחות נוחים. אני מתכוון לדגם האקזקיוטיב 2011 הסטנדרטי שנסעתי עליו כשבועיים אל מול המונדאו טרנד 2011 שיש לי בבית. על אמינות אין לי ניסיון מספיק ארוך עם הפורד ואני משער שהמאזדה טובה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אם המונדאו זו האקובוסט 2.0, אז היא לוקחת בפער משמעותי. היא הכי מרווחת והכי חזקה מכל השלושה, ה-B4 מבחינתי היא עגלה והגיר הרציף שלה מרגיש כמו סיוט שלא נגמר. בקיצור רכב משעמם. המאזדה 6 בצורה הקודמת יחסית נחמד ומאובזר בצורה לא רעה, אבל עדיין משעמם ולא יכול לתת פייט למונדאו. לא במנוע, לא במרווח, לא בנהיגה.

×
×
  • תוכן חדש...