Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

ביום שישי החזרתי את האוטו משטיפה ושמתי לב שהבורר של המזגן על 0 ולמרות זאת המזגן דולק,

שיחקתי עם המצבים 1-4 וראיתי שכולם תקנים חוץ מזה ש-1 ו-0 מוציאים את אותה עוצמת מיזוג (הרע במיעוטו כי המזגן לפחות דולק ולא נתקע כבוי)

למרות שהכפתור מכני ניסיתי לאפס את המערכות אז ניתקתי את המצב אך זה לא עזר.

יש למישהו רעיון מה הבעיה יכולה להיות והאם אני יכול לתקן את זה בעצמי?

 

תודה מראש

פורסם
הי,

 

ביום שישי החזרתי את האוטו משטיפה ושמתי לב שהבורר של המזגן על 0 ולמרות זאת המזגן דולק,

שיחקתי עם המצבים 1-4 וראיתי שכולם תקנים חוץ מזה ש-1 ו-0 מוציאים את אותה עוצמת מיזוג (הרע במיעוטו כי המזגן לפחות דולק ולא נתקע כבוי)

למרות שהכפתור מכני ניסיתי לאפס את המערכות אז ניתקתי את המצב אך זה לא עזר.

יש למישהו רעיון מה הבעיה יכולה להיות והאם אני יכול לתקן את זה בעצמי?

 

תודה מראש

 

גם ברכב הקודם שלי (יונדאי) ה 0 הכניס אוויר מבחוץ מן סוג של אוורור כזה...

אתה שומע את המאוורר עובד?

אם כן זה בטח בחוטי ששולטים על בקרת המזגן אולי החוט של הבורר המכני לא במקום או לא מורכב בצורה טובה.

Polo 2001 16V

 

פורסם
ייתכן שהיית בבורר על סירקולציה חיצונית ותוך כדי נסיעה הרגשת זאת. נסה להעביר לסירקולציה פנימית ותראה אם זה עדיין קיים.

 

המזגן ממש מוציא קירור, הוא לגמרי עובד ולא רק מזרים אוויר מבחוץ.

זה ממש קרה בפיתאומיות, אם נכנס אוויר מבחוץ למרות שהמזגן סגור הוא אמור להוציא אוויר קר?ֿ

×
×
  • תוכן חדש...