Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי איביזה שנת 2001 ובחיים לא נגעו במערכת שלה. כלומר, עדיין הhu המובנה עם הטייפ.

רציתי להחליף את הרמקולים כי שומעים באמת זוועה.

קניתי קומפוננט של jbl פשוט (gt6 c6(

אבל אחרי שקראתי קצת הבנתי שקומפוננט בלי מגבר יכול להיות בעיה.

השאלה אם חובה להוסיף מגבר או שאפשר ליהנות ממש שיש.

חייב לציין שאין לי ממש רצון להשקיע מעל 600 שזה מה שיצא לי הרמקולים וההתקנה.

בכל זאת רכב שאני מתכנן להחליף עוד שנה שנתיים.

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

פורסם (נערך)

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות זה לרכוש רדיו דיסק נורמלי, שיוציא לך אות מוזיקה נקייה. אחר כך רמקולים וכו'.

 

רדיו דיסק טוב של פיוניר הכי זול דגם 1750: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=888458

מעליו דגם קצת יותר טוב 2750: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=888620

מעליו דגם 4750 שכולל בלוטוס לשיחות ומדיה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=888618

 

קומפוננט עדיף על פני רמקולים רגילים, גם בלי מגבר.

 

תמיד ניתן להעביר את הרדיו והרמקולים מרכב לרכב.

עריכה אחרונה על ידי chaimb
פורסם

יהיה לו קשה מאוד, בטח במסגרת התקציב להחליף יחידת ראש. אלא אם כן יש לו את היכולת לבצע זאת לבד.

ראה סרטון כדי להבהיר זאת -

הפתרונות יכולים לבוא בצורת התקנה מתחת לקונסולה המרכזית או במיקום אחר.

בשרשור הבא יש מסמך (בגרמנית) שמתאר אפשרות נוספת - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?460673-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%95-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7-%D7%A1%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%91%D7%99%D7%96%D7%94-2002

חיפוש ברשת עשוי להניב תוצאות נוספות.

 

אגב, יכול להיות שניתן לעשות "מודינג" למערכת ולייצר כניסת AUX למשל ואולי אף להרחיק לכת עד כדי יציאות למגבר.

 

בכל אופן, בהחלט תוכל להתקין קומפוננט ללא מגבר.

ה-JBL CS-6C וקצת מעליו גם הפיוניר TS-A1605C למשל, יוכלו לתפקד גם ללא מגבר.

×
×
  • תוכן חדש...