Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא מזמן הייתה לי בעיה של בריחת ניצוצות בצילינדר 2.

החלפתי לבד חוטי הצתה, לסט מקורי ac delco.

 

עכשיו פתאום אני שם לב שחזרה הבעיה, אך הניצוצות בורחים לעיתים רחוקות יותר וקשה מאוד לראות אותם (פעם היו כחולים בולטים כמו שמחברים צרכן לשקע ביתי, עכשיו צהובים חלשים מאוד).

אבל זה עדיין מעצבן.

 

פירקתי את החוט הצתה ונראה שהחרסינה בפלאג סדוקה.

 

הפלאג הוא מקורי ac delco בן 15 אלף קמ, שאני התקנתי בעצמי. (הפלאגים בנויים להחזיק מעל 100 אלף).

(לא נפל, לא היה לי מומנט של היצרן אבל סגרתי בלי כוח, ככה גם את הפלאגים האחרים שהם בסדר).

 

לפני שאני רץ להחליף אני צריך עזרה מבעלי הניסיון פה, אולי ישנה בעיה שגורמת לבלאי המיותר הזה).

 

עלו לי שני כיוונים.

או פאק בייצור (למרות שפעם נסדק לי כבר פלאג כזה רק שהוא היה בן 70 אלף)

או התפתחות חום חריגה, שזה לא זכור לי כי אני הנהג היחיד ברכב ופעם אחרונה שהיה מזג אוויר חריג והרכב החל להתחמם, פשוט עצרתי ולא נתתי לו להתחמם.

 

האם לבעלי האמריקאיות יש המלצה לפלאגים יותר טובים מהac delco?

 

תודה ושבוע טוב.

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם

או התפתחות חום חריגה, שזה לא זכור לי כי אני הנהג היחיד ברכב ופעם אחרונה שהיה מזג אוויר חריג והרכב החל להתחמם, פשוט עצרתי ולא נתתי לו להתחמם.

 

 

 

תודה ושבוע טוב.

 

הערה קטנה ברשותך. מערכות הקירור והשימון אמורות להתמודד עם חום המנוע. כל עוד המערכות והרכיבים שלה תקינים אין צורך לעצור ולתת למנוע להתקרר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם (נערך)

גם אם סגרת בלי כוח יכול להיות שהפעלת לחץ על אזור החרסינה ומשם הסיבה.

ואם כבר בלי כוח - הוא היה מוברג כמו שצריך? מצת שלא היה מוברג כהלכה יכול להתחמם ייתר על המידה.

 

סיבה נוספת - תערובת ענייה יכולה לגרום לזה לכן אם הצבע של המצת הסדוק זהה לשאר המצתים,ככל הנראה מדובר בבעיה נקודתית במצת ולא במשהו עקיף.

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם

סברלקורטס, זה היה יום עם שרב מטורף, זה לא שהרכב לא יסחוב, זה אני ששומר יתר על המידה,בכל זאת רכב בן 20.

 

טריבל בוודאות הפלאג מוברג טוב.

מה שכן יכול ליהיות, יש לי אינג׳קטור מגמגם באחד הצילינדרים, הכוונה שהוא בלוי אבל בעצת המוסך לא החלפתי כי הוא טען שעדיף לי לשמור תכסף בנתיים.

 

אני אחליף היום פלאג ואני אצלם לכם אותו.

 

לגבי האינג׳קטור אני אמצא מקום זול ואני אחליף בטיפול הבא.

פורסם (נערך)

67a16531ea37d5d67c7f2ea4c39742de.jpg5e9b49f142d2ee4b8527555156f792e6.jpgee597ded277a630e9da2328b4055fa52.jpg

 

זה הפלאג הסורר.

3000 קמ ונסדק.

 

לא צילמתי את השאר, אין סימנים לבעיות מהם, אני מעדיף לחסוך התעסקות בחלקים תקינים.

 

כמו שאתם רואים, האלקטרודה בפלאג הזה ארוכה יחסית.

בפלאג החדש שקניתי היום, היא קצרה ושפיצית כזאת.

אורך הברגה זהה אך הפלאג החדש קצר יותר.

הפלאג החדש מדגם 948 של acdelco

והישן הוא 928.

 

גם הבנתי שיש מושג שנקרא gap ורשום על האריזה, לכוון בהתאם למנוע שמרכיבים.

מה נותן הכוונון הזה?

לא כיווננתי כי אין לי כלים לזה, ואין לי מידה וודאית (באיזה אתר שנראה קצת רציני מציינים 0.06 אינץ)

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם

לגבי הGAP, אני נתקלתי בהמון נתונים ועד היום לא הבנתי בעצמי מה לכוון, הרבה מקומות רשום 0.4 ובהרבה 0.6 בהתייחסות לאותו המנוע,

אם יש פה מישהו שמבין בנושא אשמח גם למידע :)

 

לגבי הפלאגים, אצלי גם יש את ה948, אני די בטוח שזה הדגם שמומלץ מהיצרן..

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

אתה חייב לכוון את הרווח בין האלקטרודה לגוף הפלאג לפי הוראות יצרן,

רווח גדול מדי יכול לגרום ל-MISS FIRE, רווח קטן מדי יגרום לשריפת תערובת לא נכונה ועוד שלל דברים שלא צריכים לקרות כדי שהמנוע יעבוד תקין.

 

פלאג חדש מהיצרן לא מגיע עם מרווח האלקטרודה לרכב שלך לכן חובה לכוון לפני התקנה

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
אז אתה טוען שהוא התחמם עקב תערובת עניה בצילינדר הזה, ובגלל זה גם החרסינה נשברה?

לפי התמונה נראה חם מדיי וזה מתחבר לעניין המזרק.

תשווה לשאר המצתים בשביל להיות בטוח.

פורסם

 

פלאג חדש מהיצרן לא מגיע עם מרווח האלקטרודה לרכב שלך לכן חובה לכוון לפני התקנה

 

לא כלל אצבע יש שמגיע חופף למרווח יצרן.

פורסם

נקודה שמעניינת אותי, אם הטמפ׳ בצילינדר 2 גבוהה מהרגיל עקב תערובת ענייה מידי, זה יכול לגרום לנזק מואץ לאטם ראש?

 

אני כנראה אחליף מזרק בהזדמנות הראשונה שתיהיה לי.

 

ככל הנראה אזמין מאיביי מזרקים, יש כמה מוכרים שנראים מוצלחים (מחיר טוב+פידבקים+התחייבות ואחריות), בחצי מחיר מבארץ.

 

מישהו פה מעוניין במזרקים למנוע GM 2.2 OHV L4 כמו שיושב בקוואליר ובעוד מלא רכבים אחרים עד שנת 98?

פשוט בארץ לא מצאתי מקום שמוכר בפחות מ700 שח, ובאיביי מחיר+משלוח מגיע ל300, ואם מתחלקים במשלוח זה יוצא הרבה פחות.

 

תודה ושבוע טוב.

×
×
  • תוכן חדש...