Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

כבר תקופה שאני בחיפושים אחרי רכיבים טובים ובמחיר סביר. עד כה רכיבי המערכת הם: (נקנו, אך עדיין לא הותקנו)

1. HU מקורי בטויוטה אוריס (אולי יוחלף בעתיד הרחוק נראה לאחר ההתקנה)

2. מנחת PAC LP7-4 PRO החדש.

3. סט קומפוננט מורל הייבריד 602.

4. מגבר Alpine pdx-f6

שני ערוצים מהמגבר ילכו לטובת הקומפוננט, ושני הערוצים האחרים בגישור ילכו לסאב (סביבות 330 RMS אמיתיים).

את ההתקנה כנראה אני אבצע אצל יוסי המוכר בפורום (הייתה לי התקנה אצלו לפני כמה שנים)

גם איטום לדלתות קדמיות יגיע בהמשך (לאט לאט)

 

מה שנותר לי זה לבחור סאב, כנראה אבחר אותו ללא שמיעה לכן מבקש לשמוע את דעתכם בבחירת סאב עד 1500 ש"ח עדיפות עם תיבה מקורית.

מה שהיה לי בעבר זה הסאב הישן של רוקפורד P2 12 - הבאס היה פאנצ'י אך לא מדויק ונמרח לפעמים.

 

ההתלבטות הראשונה שלי היא בגודל הסאב, 10 לעומת 12 (אין לי בעיית מקום בבגאז) ועגלת התינוק תיכנס גם עם סאב של 12.

מעדיף סאב מדויק, לא מרעיד את הרכב והסביבה, אלא איכותי ומורגש בחלל הרכב ושירד נמוך.

 

הסאבים שחשבתי עליהם:

JL AUDIO 10W3V3 VS JL AUDIO 12W3V3

MOREL PRIMO 12 VS MOREL PRIMO 10

ALPINE TYPE R 10 VS 12

 

כל תגובה תתקבל בברכה:wink:

עריכה אחרונה על ידי Ameer.86
פורסם

יוסי משווק מוצרים של ARC Audio, אני משוכנע שתוכל לבדוק אצלו בעת ההתקנה לגבי סאבים שלהם.

יכול להיות שיש לו עדין מוצרים נוספים שתוכל לבדוק במקום.

פורסם

איך הסאבים של ארק אודיו ביחס לשלושת הסאבים שציינתי לעיל?

 

 

ואם אפשר להתייחס לגודל הסאב, מה היתרונות/חסרונות בהשוואה בין 12 ל 10 אינצ'

פורסם

אני מכיר את jl ושמעתי את סדרת ארק

 

במחיר של ארק אודיו כרגע הם מציבים תחרות קשה מאוד ואמליץ עליהם בחום רב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא יצא לי להשוות או לשמוע את רובם.

אבל להבנתי, המוצרים של ARC עומדים בקנה אחד איתם.

 

לכאורה, סאב 12 ירד נמוך יותר וירגיש אולי חזק יותר, סאב 10 יהיה קצת יותר פאנצ'י.

אבל למעשה, אין חוקיות מובהקת בענין.

תעבור על "נתוני הנייר" כדי לקבל מושג כללי לגבי ההבדלים ביניהם.

פורסם

דווקא לא.

 

רשמת שאתה לא רוצה להרעיד את הרכב, קוטר קטן יותר עונה על דרישה כזו טוב יותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

להגיד לך תאמת יש לי סאב של רוקפורד p2 הפאנץ באמת עם מגבר jbl gto 3004 אני חושב שזה השם שלו של המגבר באמת סאב חזק מפחיד אני אישית אוהב באס נימרח

×
×
  • תוכן חדש...