Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

IMG-20150514-WA0018.jpgשלום רב :)

יש בעיה של הכנסת הילוך ראשון, בבוקר אני מניע והכל בסדר, על ההילוכים נכנסים חלק כולל ההילוך הראשון.

הבעיה מתחילה כאשר אני מעביר להילוך חמישי, לאחר מכן הילוך ראשון לא נכנס.

ההילוך יכול להיכנס שוב רק במקרה שהעברתי לרוורס ואז להילוך ראשון, אז ההילוך נכנס ואין כל בעיה.

הייתי במוסך והחליפו לי שטנגה של ההילוך הראשון (מצורפת תמונה), עלה כ-250 ש"ח על חלק ואותו סכום על עבודה.

כעת המוסך מציע להחליף קלאץ', האם הבעיה תיפתר?

אני בכל מקרה כבר תכננתי להחליף קלאץ', האוטו עבר 110000 ק"מ, לא החליפו קלאץ' מעולם.

מהו הקלאץ' המקורי של הרכב, איזו חברה?

אשמח לקבל גם את המק"ט של החלק.

יש לי אפשרות להביא איתי קלאץ' מחו"ל של Sachs, מישהו מכיר? יעלה כ-120 יורו, שהם כ-510 ש"ח.

תודה מראש :)

דניאל

עריכה אחרונה על ידי NoBeLiuM
פורסם (נערך)

כנראה שצריך להחליף גם בושניגים

 

כמה קפיצית ידית ההילוכים?

עריכה אחרונה על ידי dts2
פורסם

בכלל לא קפיצית!

הייתה די קפיצית אך לאחר שהבעיה החלה, הידית נהייתה הרבה פחות קפיצית.

רציתי לשאול גם בקשר לזה, מה ניתן לעשות?

פורסם

יש לי את מה שאתה צריך כל מכלול הלינקים נקראים "קונסולה שני מכלולים אחד יושב על הגיר והשני מאחורי המנוע. הכל חדש הבאתי מגרמניה בסוף לא הרכבתי... נמכר הרכב.

פורסם

איך קוראים לחלק באנגלית?

אם אחליף קלאץ', זה לא ישנה את המצב? ההילוך הראשון עדיין לא יכנס?

האם לאחר התיקון הידית תיהיה כמו קודם?

פורסם

golf-4392.jpg

 

אם יש חופש בידית הילוכים האחד מהרכיבים שמקשרים בין היד שלך לגיר יהיה קשה להכניס הילוכים

 

יש לי את חלקים מספר 16 ו 6 בשרטוט שצירפתי עם הזמן האוקולונים מתייבשים ונוצרים חופשים.

 

את החלקים האלה מוכרים בצמפיון ב 1400 שקל ו 1700 שקל ואין במלאי רק הזמנה מחול...

×
×
  • תוכן חדש...