Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מספרים או תיאוריות, סתם משתעשע בתורת התורים.

 

אמור לנו אתה מהי התחנה שלוקחת הכי הרבה זמן פר מכונית ונקבל את הקצב המקסימלי האפשרי במכון הטסטים. אם זיהום אויר זה 2 דקות למכונית בממוצע, ויש רק תחנה אחת, וזה צוואר הבקבוק, אז נקבל 30 מכוניות לשעה. וזה עדיין נכון, גם אם למשל זיהוי לוקח 3 דקות בממוצע (אבל יש 3 תחנות זיהוי, מה שאומר שאפשר לקבל קצב זיהוי של מכונית אחת לדקה).

:turn-l:
  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

הזמנים משתנים מרכב לרכב.

אין דין סובארו אימפרזה כדין פיאט דובלו.

אין דין בוחן אחד למישנהו.

וישנם גם זמנים מתים.

עריכה אחרונה על ידי kompy

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אפשר לחשב הפוך:

בישראל כ-2.8 מיליון רכבים, כלומר כ-233 אלף כלי רכב נדרשים לעבור מבחן שנתי מידי חודש.

קיימים כ-60 מכוני רישוי, בהנחה שהרכבים מתחלקים על פני כל המכונים באופן שיוויני הרי שבכל מכון רישוי יבדקו כ-3900 כלי רכב מידי חודש.

אם בחודש יש כ-22 ימי עבודה הרי שמידי יום יבדקו כ-180 רכבים בכל מכון רישוי, או כ-22 בשעה.

אלו מספרים קרובים יותר למציאות.

כמובן שבקצרין ובאילת יהיו הרבה פחות, אך מכון ממוצע זו מצבת הרכבים העוברים בו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)
אפשר לחשב הפוך:

בישראל כ-2.8 מיליון רכבים, כלומר כ-233 אלף כלי רכב נדרשים לעבור מבחן שנתי מידי חודש.

קיימים כ-60 מכוני רישוי, בהנחה שהרכבים מתחלקים על פני כל המכונים באופן שיוויני הרי שבכל מכון רישוי יבדקו כ-3900 כלי רכב מידי חודש.

אם בחודש יש כ-22 ימי עבודה הרי שמידי יום יבדקו כ-180 רכבים בכל מכון רישוי, או כ-22 בשעה.

 

וואוו, 3900 בשנה כפול 100 ש"ח בערך

נוסיף לזה עוד כמה טסטים חוזרים ועוד כמה לוחיות רישוי והגענו ל400K~ בחודש

 

מי מעוניין להיכנס איתי כשותף לדבר כזה?

עריכה אחרונה על ידי shlomi_e11

שלומי

פורסם (נערך)
זה לא הסיפור הראשון שאני שומע על אלישע.

בפעם הבאה תיגש לאמיתי על כביש החוף.

עד כמה שידוע לי מכון אמיתי נמצא בבעלות אותה משפחה ומנוהל כיום ע"י בנו של אלישע.

עריכה אחרונה על ידי csp
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ,

שנה שעברה נכשלתי באלישע על מגב אחורי שנקרע כביכול בגלל שימוש יתר למרות שאני הייתי משוכנע שהבוחן קרע אותו בזמן הבדיקה. היום הייתי בטסט ונכשלתי שוב על מגב אחורי באלישע! היום בבוקר הגומי היה שלם והבוחן היום קרע אותו טיפה בעת שבדק! הקומבינה שהם מנסים לעשות על נהגים זה זוועה. למרות שנכשלתי שוב היום , כי רציתי לראות עם יש מקריות או שיטה להרוויח לא ביושר אני לשם שנה הבאה לא חוזר!

פורסם

עדכון טרי מהשטח:

אחרי שאתמול הפקידה במכון המליצה לי להחליף מגב אצלם במכון, החלפתי את הגומי ונגשתי היום בבוקר שוב למכון.

החניתי את הרכב בצד כדי שלא יפריע לטור הרכבים. אחרי ששילמתי 19 ש"ח, נגשתי לבוחן ששאל היכן הרכב, הראיתי לו עם האצבע ובלי לבדוק את המגב לשלמות, חתם על הטופס - עבר!

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

השנה, מכון אמיתי עשה אותו דבר, הכשיל על צמיגים ומספר. כמובן שהציעו להחליף צמיגים "פה ליד", אבל העדפתי להחליף במקום אחר כמובן.

הבעיה אינה בעבריינים הללו - אלו תמיד יהיו בכל חברה. הבעיה היא שהרגולטור מושחת ואינו מטפל באלו שגונבים לאור היום ומשתינים (עלינו) מהמקפצה.


×
×
  • תוכן חדש...