Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

kompy, הטופס אליו התייחסתי לא היה הטופס שנמסר ללקוח לאחר הבדיקה אלא הטופס המועבר מהבוחן לפקידה עם סיום הטסט. בטופס הנ"ל מופיעים בד"כ ליקויים (או חתימות אישור תקינות), ובמקרה הנוכחי בעיית כוון הגלגלים לא הופיעה בו.

 

אגב, בחשבונית שקיבלתי מופיעה המילה "כיוון".

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הטופס המועבר מהבוחן לפקידה הנו טיוטה ואין כל חובה לסמן בו ו/או לחתום עליו.

הטופס היחיד שקובע הוא הטופס המודפס אצל הפקידה.

 

הפניה שלך אל משרד התחבורה צריכה להיות ממוענת אל - סמי עובדיה, אגף הרכב/משרד התחבורה, רח' המלאכה 8 ת"א.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אגב, העוקץ הזה מתוכנן היטב (מבחינת המכונים). תמיד מדובר בסכום כסף לא גדול מדי, בסביבות 100 ש"ח, סכום שאנשים מעדיפים לשלם ולשתוק, רק לקבל את המדבקה ולברוח משם. בשביל המכון לעומת זאת: נניח 60 מכוניות בשעה (שני קוים - דיזל ובנזין) בסביבות 600 מכוניות ביום. נניח מבצעים את העוקץ על שליש מהמכוניות, הגענו לסכום חודשי של 500,000 ש"ח !!! העלות של המכון? עובד אחד ומפתח שוודי.

 

אני אוהב אנשים שעושים חשבונות

 

המכון עובד 8 שעות ולא 10 לפי החישוב שלך. כמובן שביום שישי פחות שעות

 

בוא נכפיל 600 מכוניות ב 25 ימי עבודה ונכפיל ב 12 חודש תקבל מספר של 180 אלף מכוניות משהו כמו 7% ממצבת כלי הרכב בישראל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

60 מכוניות בשעה?! איפה מכון עושה את זה?

 

השבוע עשיתי טסט לרכב, היו לפניי 6-7 מכוניות ולקח לי שעה מרגע שנכנסתי לתור עד שיצאתי בצד השני.

פורסם

אם מכון יבצע 60 טסטים בשעה, הוא לא צריך עוקץ/קומבינה שכזו :twisted:

אתם יודעים מה?

במצבת שכזו, גם לא צריך חנות אביזרים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עמית, אם יעבירו אותי טסט תוך דקה מהרגע שנכנסתי (60 מכוניות לשעה:roll:) אני מבטיח לא לעשות בעיות עם האביזרי רישוי. קונה כל שנה שני מספרים :lol:

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

60 טסטים בשעה לא אומר טסט בדקה! רק אומר שבממוצע נכנסת כל דקה מכונית לטסט, ויוצאת אחת. הטסט יכול להמשך גם שעה וחצי.

:turn-l:
פורסם

טוב, שיעור קצר למתעניינים: ה"תפוקה" של המכון אינה קשורה בזמן השהייה של הלקוח במקום (המתנה + שירות), אלא נקבעת ע"י הזמן בין עזיבות עוקבות של מכוניות את הקו. זמן זה נקבע ע"י התחנה העמוסה ביותר, קרי, תחנת צוואר הבקבוק (בטסט זו תחנת הבור). נניח שכל שתי דקות בממוצע עוזבת מכונית את הקו. במקרה כזה, "תפוקת" הקו הינה 30 מכוניות בשעה. אם יש שני קווים (בנזין ודיזל), אז התפוקה מוכפלת.

ישה יקירי, גם אם מדובר ב-8 שעות ולא ב-10, וגם אם הזמן בין עזיבות עוקבות הוא 4 דק' ולא שתי דקות, עדיין תקבל סכומים משמעותיים בשורה התחתונה. זה לא משנה אם מדובר ב-500K לחודש או ב- 200K, בכל מקרה המטרה היתה להראות כי עוקץ של סכום קטן יחסית עבור הלקוח הבודד גורר הכנסה גבוהה ולא חוקית עבור המכון.

פורסם
60 טסטים בשעה לא אומר טסט בדקה! רק אומר שבממוצע נכנסת כל דקה מכונית לטסט, ויוצאת אחת. הטסט יכול להמשך גם שעה וחצי.

כל הכבוד - יש צדיק בסדום :-P

פורסם (נערך)

להפך, זה בדיוק מסתדר. אם עמדת זיהום האויר לוקחת דקה אחת, ויש אחת כזו במכון, אז היא צוואר הבקבוק של המערכת, וקובעת את הקצב, שהוא מכונית בדקה, או בדיוק 60 מכוניות בשעה (ולא חשוב כמה אורך "טסט" יחיד). כמובן, אלא אם יש צוואר בקבוק אחר, "צר" יותר.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

המחשבה שלך לוקה בחסר.

הבדיקה עצמה לוקחת דקה, אך יש גם הכנה לבדיקה אשר מוסיפה בין 30-60 שנ' נוספות.

עמדת הזיהוי היא בעייתית, לא בכל הרכבים מס' המנוע נגיש וניתן לזיהוי על נקלה. לעתים רכב יכול להתעכב גם מס' דקות רק על זיהוי.

אני לא אסגיר פה נתוני כניסה/יציאה, אך המספרים שלך רחוקים מהמציאות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אפשר לחשב הפוך:

בישראל כ-2.8 מיליון רכבים, כלומר כ-233 אלף כלי רכב נדרשים לעבור מבחן שנתי מידי חודש.

קיימים כ-60 מכוני רישוי, בהנחה שהרכבים מתחלקים על פני כל המכונים באופן שיוויני הרי שבכל מכון רישוי יבדקו כ-3900 כלי רכב מידי חודש.

אם בחודש יש כ-22 ימי עבודה הרי שמידי יום יבדקו כ-180 רכבים בכל מכון רישוי, או כ-22 בשעה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 


×
×
  • תוכן חדש...