Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול הגעתי עם רכבי למכון רישוי אלישע (יד חרוצים 6, נתניה) לצורך מבחן הרישוי השנתי. בסיום המבחן נאמר לי שעלי לבצע "כוון גלגלים". כשביקשתי לדעת על מה מתבססת הקביעה, הופניתי לעובד במקום שהסביר כי "לבוחן יש פלטה לפיה הוא מזהה את הבעיה". כאשר שאלתי אם ניתן לבצע כוון גלגלים בקרבת מקום, נעניתי להפתעתי שניתן לבצע את העבודה אצל אותו עובד, ועלותה 120 ₪. בלית ברירה השלמתי עם המצב, העובד ביצע עבודת כוון במשך כחמש דקות, והופניתי בחזרה למשרד המכון לצורך סיום התהליך. התשלום כמובן נגבה ישירות ע"י עובדת מכון הרישוי לפני שנתנה לי את המדבקה המיוחלת.

 

להערכתי, מדובר במקרה קשה של ניגוד אינטרסים, כאשר המכון הוא זה ש"מזהה" את התקלה, מבצע את העבודה וגובה את התשלום. כל זאת בשעה שאין בידי הלקוח כל יכולת לבחון את אמינות הבדיקה.

 

דעתכם?

 

* יתכן שההודעה מתאימה יותר לפורום המשפטי.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כפי שניתן לראות בחתימה של "קומפי" נראה שהוא מבין דבר אחד או שניים בענייני מכוני רישוי

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם (נערך)
על מכון רישוי חל איסור מוחלט לבצע כיוון גלגלים.

 

איסור לבצע כיוון גלגלים לרכב שנכשל על ידו בסעיף זה בטסט.

 

יש מכוני רישוי שמבצעים גם כיווני פרונט וכו'.

 

http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&id=1832:mivhan-snati&Itemid=91

 

 

  • חל איסור על המכון לבצע כוון גלגלים לרכב שנפסל על ידו בגין ליקוי זה. (למעט רכב שנפסל בגין מערכת ההיגוי ו/או הבלמים ובמבחן החוזר כיוון הגלגלים היה לקוי)

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

כל הכבוד על הידע הרב, חברים. אני מחזיק בידי שתי קבלות של המכון, האחת עבור הטסטס והשניה עבור כוון הגלגלים, מה שהופך את התגובה של משרד התחבורה למעניינת במיוחד.

פורסם

עמית היקר,

 

מה לגביי מספר רישוי ? ומה לגביי החלפת נורות ברכב ? ומה לגביי כיוון אורות?

 

סע למכון מבדק בהרצליה ותראה שם את הקומבינות שרצות שם,

 

פעם שעברה הכשילו אותי על כיוון גלגלים ו2 לוחיות רישוי שהיו מצויינות (הלוחית היתה טיפה עקומה והשניה היתה פרפקט) בקיצוק נסעתי למוסך שלי שממוקם 30 מטר מהמקום, עשה לי כיוון גלגלים , חזרתי למכון, ביקשתי שיחתום לי על זה שאני רוצה לנסוע עם חותמת אדומה מאחורה שאומרת שאני חייב להחליף את המספריי רישוי תוך 24 שעות, הרב בוחן עשה לי פרצופים ודיבר אליי בטון מגעיל ומזלזל, ובסוף חתום כי לא היתה לו ברירה, אז את הקומבינות עליי לא יעשו.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

אגב, העוקץ הזה מתוכנן היטב (מבחינת המכונים). תמיד מדובר בסכום כסף לא גדול מדי, בסביבות 100 ש"ח, סכום שאנשים מעדיפים לשלם ולשתוק, רק לקבל את המדבקה ולברוח משם. בשביל המכון לעומת זאת: נניח 60 מכוניות בשעה (שני קוים - דיזל ובנזין) בסביבות 600 מכוניות ביום. נניח מבצעים את העוקץ על שליש מהמכוניות, הגענו לסכום חודשי של 500,000 ש"ח !!! העלות של המכון? עובד אחד ומפתח שוודי.

פורסם
עמית היקר,

 

מה לגביי מספר רישוי ? ומה לגביי החלפת נורות ברכב ? ומה לגביי כיוון אורות?

 

סע למכון מבדק בהרצליה ותראה שם את הקומבינות שרצות שם,

אביזרי רישוי - מותר למכונים למכור.

כיוון אורות - המחיר כלול בתמחור.

איסור לבצע כיוון גלגלים לרכב שנכשל על ידו בסעיף זה בטסט.

 

יש מכוני רישוי שמבצעים גם כיווני פרונט וכו'.

 

http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&id=1832:mivhan-snati&Itemid=91

 

 

  • חל איסור על המכון לבצע כוון גלגלים לרכב שנפסל על ידו בגין ליקוי זה. (למעט רכב שנפסל בגין מערכת ההיגוי ו/או הבלמים ובמבחן החוזר כיוון הגלגלים היה לקוי)

מדויק בהחלט.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

נקודה מעניינת נוספת בה נזכרתי שמתחברת לפאזל. כאשר שאלתי את הפקידה לאחר הטסט מדוע הבעיה אינה מופיעה בטופס הטסט, היא אמרה שהבעיה מופיעה אצלה במחשב...בדיעבד, יש לי תחושה שבעיית כיוון הגלגלים לא מופיעה בשום מקום!

התחושה היא שיש כאן עסק עם עבריינים - די מטריד.

פורסם
נקודה מעניינת נוספת בה נזכרתי שמתחברת לפאזל. כאשר שאלתי את הפקידה לאחר הטסט מדוע הבעיה אינה מופיעה בטופס הטסט, היא אמרה שהבעיה מופיעה אצלה במחשב...בדיעבד, יש לי תחושה שבעיית כיוון הגלגלים לא מופיעה בשום מקום!

התחושה היא שיש כאן עסק עם עבריינים - די מטריד.

בטופס שנמסר ללקוח כל הסעיפים חייבים להראות תקין, לכן אצלך הפסילה לא מופיעה.

במכון אמור להיות טופס ננוסף שבו מופיעה הפסילה.

לדעתי, יתכן ובאמת היית קיימת התכנסות/התבדרות לא תקינה אך מאחר והסכמת לבצע זאת במקום לא בוצע שידור פסילה והודפס רק טופס תקין.

כך המכון מכסת"ח את עצמו כלפי משרד התחבורה, הרי בשביל כיוון גלגלים חייב המכון לקבל לידיו אישור תיקון ממוסך + חשבונית/כרטיס עבודה/אסמכתה אחרת.

אם תעיף מבט נוסף אל החשבונית שהוציא המכון, לא מצוין שם "כיוון גלגלים" אלא סעיף אחר או "כללי".

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 


×
×
  • תוכן חדש...