Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

בצעתי ניקוי (שבועי) ספונטני פנימי וחיצוני, בשביל שיהיה נעים לשבת, לנהוג ולהסתכל על הרכב :).

* יש רק תמונות סופיות.

 

יום 1- ניקוי פנימי, 4-5 שעות, תהליך:

 

1.הוצאת השטיחים מהרכב.

שאיבת אבק מהריפודים, שטיחים ופלסטיקה.

זה השואב אבק הנאמן שלי (ביחד כבר 3 שנים) :

http://imshopping.rediff.com/imgshop/600-600/shopping/pixs/3781/v/v2._multipurpose-wet-and-dry-car-vacuum-cleaner-air-in.jpg

 

2.בקבוק קטן עם APC בדילול 1/10 + מברשת שיניים.

טבילת מברשת השיניים בתוך התמיסה ושפשוף הפלסטיקה, מתגים, בקיצור הכול.

מטלית לחה לניגוב סופי.

 

3. פד צהוב פשוט + מחדש ומגן פלסטיקה- דאשבורד " FLASH DASH ".

יישום החומר על כול הפלסטיקה, גומיות, דאשבורד.

בנוסף מברשת דיטיילינג + ריסוסו בחומר ומעבר על כול האזורים הצרים (פתחי מזגן, מתגים, מסילות וכו').

 

מעבר סופי בעדינות עם מטלית מיקרופייבר יבשה.

 

4.ניקוי החלונות עם ONR QD.

 

5.עוד פעם שאיבת אבק ולכלוך סופי.

 

6. ניקוי שטיחים עם מים ומברשת+ מריחתם בחומר מחדש "FLASH DASH".

*יתן ריח נעים תפוזי למשך כמה ימים :).

 

והחזרת השטיחים לרכב.

 

20150608_105028_zpsxcpahtvx.jpg

 

20150608_100907_zps1wwxrf73.jpg

 

20150608_104941_zps33ih0jpp.jpg

 

יום 2, ניקוי חיצוני, תהליך:

1. SNOW FOAM עם גלוריה 50 ( על הדרך אחד עמד והיה פעור פה, חשב שאני צובע את הרכב בלבן :lol:).

2. הורדת הקצף עם משאבת לחץ 12V (כמות נכבדת של לכלוך ואבק ירד מהרכב).

3. זוג דליים 20 ליטר עם סבון CITRUS GLOSS.

שטיפת הרכב בשיטת 2 דליים.

3. שטיפה סופית של הסבון.

4.ייבוש סופי עם 3 מגבות ייבוש של מגווירס.

 

בונוס:

מעבר על הפנסים עם פוליש ULTIMATE COMPOUND.

יצאו כמו חדשים:-D.

 

0e3ba857-6ec2-402b-a554-cc3099bf563a_zpswqyyscak.jpg

 

915f2f28-53df-45f0-bf00-01b398086e31_zpsgmxyhyxb.jpg

 

זהו, סוף סיפור.

לילה טוב :-P.

פורסם

נראה טוב.

יש לי גם השואב הזה, לא הכי מרוצה ממנו. אולי הוא טוב לשאיבה שבועית אבל לא לשאיבה יסודית של לכלוך כבד.

ניסיתי אולי לשאוב איתו ברטוב?

פורסם

תודה.

 

אני מאוד מרוצה ממנו.

לא ניקיתי בפנים איזה חודשיים והצטבר מלא לכלוך.

השואב הזה עמד בגבורה ושאב הכול.

 

לא ניסיתי אותו על רטוב.

פורסם
עבודה יפה. עד כמה השואב הזה מרעיש?

מרעיש סביר, לא שקט במיוחד אבל מתרגלים. לא שומעים אותו מבחוץ חזק במיוחד. ב85 שקלים זאת רכישה טובה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...