Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, האם יש מוסך מורשה צמפיון באזור המרכז שאתם ממליצים?

הרכב הוא לאון 1.8fr חדשה 2015.

הרכב עבר כ2500 ק"מ וחסר שמן, הייתי רוצה שיבדקו וגם כבר שיהיה לי מוסך לטיפול הראשון כשיגיע.

תודה

פורסם

במנוחה, מנוע קר. המדיד מראה שיש שמן עד החלק המחוספס של המדיד. זאת אומרת הוא בקושי מגיע עד ההתחלה של החלק המחוספס מלמטה שלו. אם אני זוכר נכון זה אמור להיות עד האמצע שלו.

פורסם

רכב ישר, כמות זהה מ2 הצדדים. לא בדקתי ביום קבלת הרכב שזה בערך לפני שבועיים. הרכב עבר 2600 ק"מ בדיוק. אני זוכר שהיה מישהו בצמפיון שבדק הכל לפני המסירה. האם הרבה שמן חסר? צריך לבדוק?

פורסם

בדוק שוב פעם בצורה הבאה:

 

תניע את הרכב ותן לו להגיע לטמפ' עבודה של 80-90 מעלות צלזיוס. כבה את המנוע והמתן כ-5 דקות, לאחר מכן בדוק שוב פעם את מפלס השמן.

איזה כייף לי :)

פורסם

קנה שמן מנוע מתאים והשלם את החוסר. בספר הרכב יישנם המלצות לשמני מנוע מתאימים לרכבך.

 

אם תבקר במוסך מורשה של צ'מפיון 'פליקס' בת"א הם ישלימו לך את החוסר חינם אין כסף (בדרך כלל).

איזה כייף לי :)

פורסם
תרכוש שמן איכותי ותוסיף בעצמך.

 

יש לך רכב חדש, אתה לא צריך טובות של אף אחד

 

אפשר להבין מה הקשר בין זה שיש לו רכב חדש לבין זה שמגיע לו מילוי שמן באחד ממוסכי הרשת *בגלל שיש לו רכב חדש*?

 

אף אחד לא עושה לו טובה, זה שירות שמגיע לו.

 

 

פות"ש - לאחר מילוי תמשיך לעקוב אחרי צריכת שמן, אם זה ממשיך תיגש למוסך ותדווח להם.

פורסם

אני כבר כמה פוסטים שונים רודף אחרי המלצות למוסך מורשה VAG במרכז.

באופן מפתיע יש התעלמות מוחלטת. היחיד שכן טרח לענות ציין את מוסך תושיה בת"א (לי אישית אין עדין ניסיון איתם).

אני גם אשמח להמלצות נוספות אם יש.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

אאל"ט המשתמש Kreius המליץ על מוסך קלדס בראשל"צ (גם לו יש סיאט)

 

ולמיטב זכרוני יש עוד מוסך מורשה מומלץ בת"א בשם אוטו-בדק.

 

בהצלחה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...