Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי ענייני ה-GT: אני עולה על הכביש במדינה זרה שמעולם לא נהגתי בה. אני חושש מאוד להתמודד עם COP אמריקאי עצבני ולפנק את הדוד סאם בקנסות מיותרים או גרוע מכך - ריסוק של רכב יקר שגדול עליי גם ביכולות שלו בכמה מידות (המוגדשת בסמלון על 160 סוסיה זה המקסימום שניסיתי), אפילו אם הביטוח מכסה, להשיאר עם חוויה של תאונת דרכים וחבלות בטיול זה לא כזה להיט. לשכור רכב GT ל-17/18 ימים נשמע לי בזבוז.

 

כשעשיתי את הכיוון הראשון בחוף אל חוף הראשון שלי, התלהבתי ולקחתי GT. אני באמת לא ממליץ ומסכם את הכיוון הראשון בטיול כהתלהבות של ילד. הרכב לא מעניין. לא נהנתי מהרכב פרט לדבר אחד והוא הגג הנפתח בנופים של HWY 1 ממש חוויה.

בדרך חזור, לקחתי צ'ירוקי ונהנתי מכל רגע של נסיעה.

החברה אגב, הייתה Enterprise והפגינה שירות ואדיבות יתרה. כשבאתי לשלם, (כמו כל ישראלי) ביקשתי הנחה בשיא התמימות ובחוסר ציפייה - קיבלתי 20% על החיוך היפה שלי.

כמו בכל חברת השכרת רכב יש לך אפשרות להחליף רכב בכל סניף של החברה והעמלות לשדרוג באנטרפרייז היו שוליות.

אל תשכיר משדה התעופה - בד"כ יקר יותר. לשאלות נוספות מוזמן

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

×
×
  • תוכן חדש...