Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

רכשתי לפני כמה יונדאי I20 (יד שנייה)

הרכב עדיין במסגרת האחריות (עד 2016) ובתור אחד שלא היה לו אף פעם רכב ורציתי לברר כמה דברים:

 

1.איך אני יודע מה כוללת האחריות ? יש נציגות ראשית ליונדאי בארץ?

2.איך אפשר להשיג את הספר שמפרט על על האופציות ברכב ?

3.יכול להיות אני טועה אבל שמעתי פעם שרכב במסגרת אחריות לא צריך לעשות טסט בשנה הראשונה. זה נכון או שקר מוחלט ?

4.לגבי ביטוח חובה ומקיף - כרגע יש לי ברכב רק העתק של הביטוח חובה. זה מספיק או שצריך לא העתק ? ויש גם צורך לשים באוטו את פרטי הביטוח המקיף ?

 

תודה!

פורסם

קודם כל תתחדש!

 

1. וודאי שיש - קבוצת "כלמוביל" היא היבואנית של יונדאי ונותנת האחריות. חפש מרכז שירות שלהם הקרוב למקום מגוריך.

2. אין לך את ספר הרכב בתא הכפפות?

3. זה לא קשור לאחריות, רכב חדש לא מחוייב בטסט לאחר שנה אלא רק לאחר שנתיים. את האגרה אתה דווקא כן צריך לשלם.

4. אין צורך בהעתק הביטוח המקיף ברכב, רק בביטוח החובה.

×
×
  • תוכן חדש...