Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו B3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני שוקל לקנות סובארו B3 הדגם של 1500 סמ"ק.

ראיתי שהמחיר שוק נמוך מאוד וממה שקראתי הרכב דווקא מפגין אמינות אבל קצת חלש...

השאלה עד כמה חלש,ועד כמה זה מתבטא בתצרוכת הדלק....

תודה לעונים והמשך יום נעים

פורסם

חלש. כל-כך חלש שאמא שלי שעברה מזמן את גיל 75 והיה לה כזה היתה מתלוננת שהאוטו חלש, ואם היא רוצה לנסוע במהירות סבירה האוטו מתאמץ.

בגלל שהוא חלש אתה נאלץ לאמץ אותו הרבה ואז צריכת הדלק לא מוצלחת.

תא מטען קטן.

נוח מאוד.

 

אם רוב הנסיעות שלך הן במישור אז שקול אותו בסבבה. אם אתה גר בירושלים / חיפה / כרמיאל וכד' - אתה תתבאס בכל עליה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני נוהג על B3 שכזו. הרכב מאוד נוח ויש לי רק דברים טובים להגיד עליו מלבד 2 נושאים שאותם הזכיר דיסקו:

- תא המטען כמעט ולא רלוונטי. מאוד קטן

- הרכב מאיץ סבבה בסל"ד גבוה. אם אתה רוצה לנהוג רגוע, אתה תזחל. במיוחד בעלייה, ובמיוחד עם מזגן.

 

אם בדרך הקבועה שלך יש עליות, הייתי מחפש דגם אחר. אם הדרך שלך די מישורית, אני חושב שזו בחירה טובה.

אני בכל אופן, מאוד אוהב את הרכב.

 

מאוד מאוד אמין, נראה סבבה (לדעתי), יש מספיק כח זמין כשרוצים (מעל 3K סל"ד) ומאוד נוח. בנוסף לכל זה, מאוד זול לקנייה כיד שנייה.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

לפני שנה וחצי דוד שלי רכש B3 שנת 2009 עם קילומטראז' אפסי, ומכר לי את הטויוטה קורולה 2005 שלו. מאז הוא לא מפסיק לקטר על הרכב המחורבן שהוא קנה (והוא גר בגוש דן)

 

אני הייתי מוותר. מאזדה 3 לדוגמה, נותנת תמורה טובה לאין במחירים דומים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש לנו במשפחה את גרסת הסדאן 5 וחצי שנים כאשר הוצאנו אותה מהיבואן.

לטעמי רכב נוח יחסית ושקט. מרווח בסדר גמור. בגאז' לא משהו אבל סביר. איכות הרכבה מעולה לטעמי, איכות חומרים לא משהו. המערכת סטריאו שהגיעה עם הרכב לדעתי די טובה.

0 תקלות עד כה.

כמו שאמרו, רכב חלש ושותה דלק 1-10/9 כאשר יותר נוטה לכיוון ה-9.

רכב בסיסי ואמין שמביא אותך מנקודה לנקודה.

הא, ומזגן גם אחלה.

×
×
  • תוכן חדש...