Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבת ישבתי אצל חבר שבנה ביתו במושב קדימה. רוב השכנים מחוברים למיכלים בודדים של אמישראגז (בניה פרטית נמוכה).

הוא בשלבי סיום של הבניה ושאל אותי מה דעתי. היות ואין לי מושג ירוק, עניתי לו שאברר בפורום הנכבד הזה.

ובכן, האם כדאי לו להתחבר לאמישראגז או שיש המלצות אחרות?

או שבעצם כולם אותו הח...?

פורסם

כולם שקרנים באותה המידה, החבר צריך לעשות השווה של מחירי גז, (יש אתר באינטרנט) למצוא את המחיר הזול ביותר ואותו לדרוש מחברת הגז, אם הם לא מוכנים עוברים הלאה, המקרה של חבר שלך יותר בעייתי מכיוון שמדובר סה''כ בצרכן יחיד, בכל מקרה לאחר החיבור כדאי לשים שעון צריכת גז מכיוון שחברות רבות משקרות ומביאות בלונים לא מלאים

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

במושבים בבתים פרטיים המצב טוב בגלל שהצרכן יכול לבחור בכל רגע ממי הוא רוצה להזמין.

דווקא החברות הקטנות ייתנו מחירים טובים, הגדולות והשמנות תמיד ינסו לעשוק.

תחפש באיזור שלך כמה חברות, תרים טלפונים ומהר מאד תמצא ממי הכי כדאי להזמין.

פורסם
בכל מקרה לאחר החיבור כדאי לשים שעון צריכת גז מכיוון שחברות רבות משקרות ומביאות בלונים לא מלאים

 

האם אתה מתכוון לחייב את חברת הגז לחבר שעון ושיחייבו על פיו?

האם הבנתי נכון?

אצלי בבית הדירות שאני גר בו זה כך, אבל אני לא בטוח שהספקים מוכנים לזה במיקרים אלו.

×
×
  • תוכן חדש...