Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

2 החלונות האחוריים ברכב (פיאט פונטו גרנדה) הם ידניים, וקשה מאוד לסובב את הידית. גם כשאני מצליח - חלק מהסיבובים הם על ריק והחלון לא זז. לעתים הוא קצת יורד ואז ממש קשה להעלות אותו חזרה.

 

הבנתי שצריך להחליף את הרצועה בחלון, אבל בד"כ לא מתעסקים עם זה ומחליפים את כל המנגנון.

 

קיבלתי הצעות מחיר של 400-500 ש"ח לכל חלון כולל מע"מ.

 

השאלה היא האם אני יכול לקנות לבד את המנגנון ולנסות להחליף? אם כן - אז איפה ניתן לקנות אותו?

או לחילופין יש המלצה לבעל מקצוע באזור דרום/מרכז שיעשה זאת ביותר זול?

 

תודה!

פורסם

מישהו?

שלום.

2 החלונות האחוריים ברכב (פיאט פונטו גרנדה) הם ידניים, וקשה מאוד לסובב את הידית. גם כשאני מצליח - חלק מהסיבובים הם על ריק והחלון לא זז. לעתים הוא קצת יורד ואז ממש קשה להעלות אותו חזרה.

 

הבנתי שצריך להחליף את הרצועה בחלון, אבל בד"כ לא מתעסקים עם זה ומחליפים את כל המנגנון.

 

קיבלתי הצעות מחיר של 400-500 ש"ח לכל חלון כולל מע"מ.

 

השאלה היא האם אני יכול לקנות לבד את המנגנון ולנסות להחליף? אם כן - אז איפה ניתן לקנות אותו?

או לחילופין יש המלצה לבעל מקצוע באזור דרום/מרכז שיעשה זאת ביותר זול?

 

תודה!

פורסם
שלום.

2 החלונות האחוריים ברכב (פיאט פונטו גרנדה) הם ידניים, וקשה מאוד לסובב את הידית. גם כשאני מצליח - חלק מהסיבובים הם על ריק והחלון לא זז. לעתים הוא קצת יורד ואז ממש קשה להעלות אותו חזרה.

 

הבנתי שצריך להחליף את הרצועה בחלון, אבל בד"כ לא מתעסקים עם זה ומחליפים את כל המנגנון.

 

קיבלתי הצעות מחיר של 400-500 ש"ח לכל חלון כולל מע"מ.

 

השאלה היא האם אני יכול לקנות לבד את המנגנון ולנסות להחליף? אם כן - אז איפה ניתן לקנות אותו?

או לחילופין יש המלצה לבעל מקצוע באזור דרום/מרכז שיעשה זאת ביותר זול?

 

תודה!

 

נסיון אחרון - אף אחד לא יודע היכן ניתן לרכוש מנגנון ידני של חלון כדי לנסות לתקן לבד?

×
×
  • תוכן חדש...