Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נצל"ש, ברשותי מדפסת לייזר של סמסונג מדגם ML-1640. שנגמר לה הטונר.

טונר התואם למדפסת הנ"ל מדגם MLT-D108S עולה כ250ש"ח. האם ישנן אופציות שפויות וזולות יותר?

הבנתי, שלמדפסת הנ"ל ישנו איזה חיישן מובנה המונע שימוש בטונר חליפי.

 

מישהו?!

פורסם

קרא את השרשור מהתחלה. ההמלצה הכללית היא בראדר, אם כי גם מחיר הראשים של HP ירד מאד בשנים האחרונות.

אישית אני כמעט לא משתמש בצבע, 98% מההדפסות שלי נעשות על לייזר מונוכרום ויש לי HP בת 8 לצורך הדפסות צבע שמתבצעות בתדירות של פעם בכמה חודשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
קרא את השרשור מהתחלה. ההמלצה הכללית היא בראדר, אם כי גם מחיר הראשים של HP ירד מאד בשנים האחרונות.

אישית אני כמעט לא משתמש בצבע, 98% מההדפסות שלי נעשות על לייזר מונוכרום ויש לי HP בת 8 לצורך הדפסות צבע שמתבצעות בתדירות של פעם בכמה חודשים.

נכון שההמלצה הכללית על ברדר. אבל זה כמו להמליץ על טויוטה. מאוד כללי. רשמתי את הצרכים ומחפש דגם. כמו שרשמתי קודם. כי הדגמים משתנים מעת לעת ולא כל הדגמים באותה איכות בנייה ואמינות..

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
נצל"ש, ברשותי מדפסת לייזר של סמסונג מדגם ML-1640. שנגמר לה הטונר.

טונר התואם למדפסת הנ"ל מדגם MLT-D108S עולה כ250ש"ח. האם ישנן אופציות שפויות וזולות יותר?

הבנתי, שלמדפסת הנ"ל ישנו איזה חיישן מובנה המונע שימוש בטונר חליפי.

 

המחיר זה לא הדבר היחיד. גם למדפסת BROTHER שלי הטונר עולה כ 250 ש"ח אבל מחזיק ל 3000 דפים. בשימוש שלי זה מחזיק בין 3-4 שנים. המדפסת אצלי משנת 2006 עד היום החלפתי 3 טונרים. לדעתי משתלם להמשיך להחזיק בה

פורסם
נצל"ש, ברשותי מדפסת לייזר של סמסונג מדגם ML-1640. שנגמר לה הטונר.

טונר התואם למדפסת הנ"ל מדגם MLT-D108S עולה כ250ש"ח. האם ישנן אופציות שפויות וזולות יותר?

הבנתי, שלמדפסת הנ"ל ישנו איזה חיישן מובנה המונע שימוש בטונר חליפי.

 

לדגם שלך יש טונר עם צ'יפ, המחיר ממש לא 250ש"ח, דבר איתי, אני מוכר טונרים ודיו (ושולח לכל הארץ)

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...